Z22YH mogenlijkheden

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Z22YH mogenlijkheden

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356021
    Dominic-vl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 November 2017

      Beste forum leden,

      Ik rij nu ongeveer 5 maanden in mijn prachtige Vec C2 Z22YH, maar ben nu toch wel eens benieuwd of er nog wat aan dit blok gedaan kan worden.

      de motor heeft al een leuk vermogen, de 155 pks zijn lekker vlot en hoef daarom ook nooit veel toeren te maken. nu heb ik hier en daar wel iets gelezen over dat dbilas in duitsland er nog meer uit kon halen, wil ze daarom een mail gaan sturen om te vragen of ze dit nog doen, of heeft iemand nog andere ideeën? ook of het wel of niet slim is, als het een te groot risico is wil ik er ook niet aan beginnen. ben namenlijk niet van plan om de Vectra binnen kort weer weg te doen.

      Alvast bedankt!

      #18356029
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004
        #18356044
        the-duke
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2007

          Wellicht hebben ze ook een turbosysteem ervoor, dan wordt het pas echt leuk !  (heb dit zelf op een Z22SE).  Ze kunnen vaak van alles dat niet op de site staat namelijk..

          gr,
          The Duke

          #18356052
          Dominic-vl
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 November 2017

            klinkt allemaal heel intressant, zal wel wat kosten maar dan heb je ook wat. ik ga het even allemaal uitzoeken wat ze me daar kunnen aanbieden, kan nog even duren voordat er werkelijk iets op komt maar dit is al een begin.

            thx voor jullie reacties!

            #18356056
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              De turbo van een Z20NET past er zo op en de ecu is om te schijven net zoals de Z22SE ecu naar een soort van vrij programeerbaar systeem.

              #18356219
              Outzy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 August 2015

                Overal waar ik gekeken heb is de Turbo niet voor de z22yh, had iets te maken met het feit dat het direct ingespoten is.

                Mocht dat afgelopen jaar veranderd zijn dan zie ik graag een link tegemoet, aangezien ik ook interesse heb :).

                Vind zelf de 155PKs tegenvallen. Daarin tegen ben ik ook een beetje verwend met auto’s met rond de 300 pks ( ongeblazen :D ).

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.