Z22SE Wie helpt mij.

Forumindex Forums Techniek Ecotec Z22SE Wie helpt mij.

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206325
    Jolivo
      Lid sinds:
      26 May 2007

      Hallo allemaal.

      Enige tijd geleden heb ik mijn probleem op dit forum gezet met mijn Astra G Z22SE. Hiervoor heb ik vele reactie gehad, mijn dank hiervoor.

      Nog even in het kort. Mijn inlaat nokkenas is zeven tanden versprongen, daardoor een hoop kleppen krom.
      De ene garage zegt dat het aan de spanner ligt, de andere garage (dealer) dat de ketting uitgerekt is.

      Nu is het zo dat in april 2006 mijn ketting spanner is v.v. door een dealer. (niet de gelijder, zoals volgens de modificatie wel zou moeten)
      Graag zou ik willen weten hoelang ik garantie heb op zo een reparatie. Volgens de importeur 2 jaar, maar die wil me dit niet op papier geven. Volgens de Bovag bepalingen zit er 3 maanden garantie op een reparatie tenzij anders overeen gekomen.

      Kan iemand mij helpen om de juiste papieren in handen te krijgen om mijn recht te halen.

      Alvast bedankt Jolivo

      #17369843
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        als je een master service garantie hebt ( deze krijg je bij een onderhousbeurt ) dan moet het niks kosten

        #17369844
        bleucorsaboy
          Lid sinds:
          6 May 2007

          ze hebben je reparatie niet goed uitgevoerd als jij dat kunt aantonen

          moet hun dat berekenen als vaal kosten

          gewoon mee terug gaan

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.