Xenon-look koplampen Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon-look koplampen Astra G

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18352912
    vectra2gts
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 June 2009

      Beste Opel bestuurders,

      Ik ben van plan om binnenkort Xenon look koplampen aan te schaffen van het merk Depo*.
      Nu is m’n vraag; is het ook mogelijk om in deze units ook “gewone” Halogeen of LED H7 lampen te steken?
      Of is het alleen bedoeld voor Xenon verlichting?

      Bedankt alvast! :dank-u:

      *linkje naar de lampen
      https://www.cargoods.nl/koplamp-links-opel-astra-g-zwart-6893.html?gclid=EAIaIQobChMI6en1s_Gv2QIVswrTCh1hzwc-EAYYASABEgIQn_D_BwE

      #18352966
      dockedmarc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 August 2011

        er staat duidelijk bij geschreven D2S / H7.

        dus er moet een xenon in van het type D2S en een h7 voor het groot licht.

        om kort antwoord te geven op de vraag, nee, er kan geen gewone H7 is voor het gewone licht.

        #18352974
        Opeltje17
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 January 2012

          Je hebt deze ook waarbij er wel 2x H7 in gaat( dim en groot licht) deze zien er exact hetzelfde uit en zijn ook van depo, en zijn ook plug&play.

          Deze jaren in mijn G gehad icm xenon.

          #18352979
          miraltje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            deze is waarschijnlijk voor af fabriek xenon (vervanging), in dat geval heb je er niks aan omdat je niet over de juiste bekabeling beschikt.

            ik zou het in ieder geval navragen om teleurstelling te voorkomen, bij standaard halogeen moet je de h7/h7 versiehebben, die is plug and play

            xenon look duid op de projectorlens die altijd bij xenon aanwezig is

            #18353039
            vectra2gts
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 June 2009

              Dan weet ik welke ik moet bestellen!
              Bedankt voor de hulp allemaal! :dank-u:

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.