Xenon doet niet

Forumindex Forums Modellen Insignia Xenon doet niet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364884
    Leidseglibber071
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 March 2019

      me linker xenon lamp van insignia doet niet zegt dim licht defect maar deze vervangen doet nog niet dus heb ergens storing iemand in buurt van leiden die me kan helpen

      #18365158
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Heb hetzelfde probleem ook al meermaals voorgehad. Jammer genoeg heb ik geen permanente oplossing. Wat bij mij wel werkt is de lichten (een aantal keer) aan en uitzetten.

        #18365291
        DutchPlayer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 May 2015

          Hmmzzz, meerdere mensen dus met Xenon probleem. Bij mij is het de rechter die soms niet aan gaat. Ik zit dus in dubio moet ik nu de lamp vervangen of de omvormer/ballast.

          Ingeval van de Topic starter, zou ik zeggen dat het dan je omvormer/ballast is als het vervangen vn de Xenon lamp zelf niet de oplossing bied. Om bij de omvormer/ballast te komen dien je wel de voorbumper te verwijderen en je koplamp te demonteren. Weer een leuk klusje dus.

          Misschien kunnen mensen melden die ook Xenon problemen hadden wat de oplossing was, de lamp of de omvormer/ballast?

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.