Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Wonderbolt – oil restrictor bout – **Ze zijn op!!**
- Dit onderwerp bevat 268 reacties, 40 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 juni 2018om 05:18 door Kaya007.
-
AuteurBerichten
-
7 juli 2010 om 18:51 #17655649
Dat is 3 dus tot op heden. Nog 2 te gaan.
8 juli 2010 om 09:48 #17655650schrijf mij ook maar op de lijst tijgertje
9 juli 2010 om 10:26 #176556511. tijgetje57
2. MyzterOpel
3. Mark16v
4. astracoupeturbo
5.Nog een plaats over dan gaan ik alles uitzoeken, prijs opmaken en indien akkoord alles bestellen.
Waarschijnlijk wordt het een setje met catchtank omdat dit wel heel erg mooi is om erbij te hebben.
9 juli 2010 om 15:12 #17655652Maak dan ff prijzen met en zonder catchtank ajb :D
En kunnen we nog de kleur van de slangen kiezen?
10 juli 2010 om 16:17 #17655653Ik denk dat het blauw word?
11 juli 2010 om 09:46 #17655654heb hem ook binnen.:thumbup
11 juli 2010 om 15:54 #17655655bout zit er inmiddels in …
ook gelijk even de onderste slang naar de ic eraf gehaald om te kijken ..
geen druppel olie, alle slangen zijn verder nog schoon.
De oliegeur is verdwenen tot op heden, enige wat er nog te ruiken was was tijdens de 1e rit erna een beetje remmenreiniger vh schoonspuiten na het loshalen vd leiding
TOPPIE tijgetje
11 juli 2010 om 18:10 #17655656Goed om te horen. Je had het witte vet er niet afgeveegd toch?
11 juli 2010 om 19:27 #17655657Hij is zo uit het zakje met nwe afdichtringen erop gegaan…
moest wel ff het hitteschild verwijderen zodat je er wat makkelijker bij komt, voor degene die hem nog moeten monteren.
12 juli 2010 om 19:00 #17655658hitteschild moet idd even wijken voor montage. Maar als je de waterpomptang pakt en de rechter slangenklem los haalt dan kun je het schild er zo tussenuit halen. :D
12 juli 2010 om 19:32 #17655659Even de carterslang los idd, en de bovenste leiding loshalen ( 2 boutjes ) dan kun je het schild zonder te verzieken met een waterpomptang heel goed ertussen vandaan halen hoor .
op t gemakje een half uurtje werk…
18 juli 2010 om 11:59 #17655660Zit er in ,heb alleen nog een shitload of rook uit de auto
waarschijnlijk rest olie wat nog in de uitlaat zit houd jullie op de hoogte greetz dennis18 juli 2010 om 13:29 #17655661Check je auto ff verder, bijvoorbeeld de carter ontluchting, straks zit die verstopt.
18 juli 2010 om 14:02 #17655662wat een hoop commotie om een bout btw…
zeker als je na gaat dat bijna elke andere turbo op een ander merk auto ze standaard al heeft.
hadden ze wel fabriek af mogen doen dit:thumbdown
19 juli 2010 om 07:11 #17655663origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
wat een hoop commotie om een bout btw…zeker als je na gaat dat bijna elke andere turbo op een ander merk auto ze standaard al heeft.
hadden ze wel fabriek af mogen doen dit:thumbdown
Naja, hoop commotie. Ik heb ze gewoon na laten maken. En probeer mijn kosten eruit te krijgen die ik ervoor heb moeten maken.
Dat een ander merk andere aanpassingen heeft gedaan oke. Maar VW heeft ze niet. Want ik heb iemand bij VW werken die heeft alles nagezocht en de bout van VW is hetzelfde als die van Opel. Mercedes niet. BMW ook niet.
Dan bedoel je zeker een ander turbo merk dat ze standaard meegeleverd heeft zoals: Garret.
Dus vraag mij af welk merk jij dan bedoeld. Aangezien niet alle banjobouten hetzelfde zijn oftewel universeel. je hebt ook nog verschillende schroefdraad types dan alleen maar standaard metrisch.
26 juli 2010 om 14:02 #17655664Carter onluchting ook direct geckeakt en zat niets in meteen ic ststeem gereinigt zag er ook goed uit …
dus tot zo ver geen problemen meer met de auto
mocht dit wel blijven dan ga ik over op leh met soft en kat vervanger :agent altijd beter hihihihihi
nogmaal tijgertje bedankt voor de bout en info greetz dennis
29 juli 2010 om 07:49 #17655665origineel gepost door tijgetje57
1. tijgetje57
2. MyzterOpel
3. Mark16v
4. astracoupeturbo
5.Nog een plaats over dan gaan ik alles uitzoeken, prijs opmaken en indien akkoord alles bestellen.
Waarschijnlijk wordt het een setje met catchtank omdat dit wel heel erg mooi is om erbij te hebben.
zijn er nog vorderingen??:afro
25 augustus 2010 om 19:53 #17655666Ik wil het ook maar geen zin om andere kap te monteren haha tog maar stukje van de turbo afzagen denk:hmmz:hmmz
27 augustus 2010 om 04:19 #17655667Heb nog geen antwoord gehad van diegene die ik een mail heb gestuurd met vragen.
Ik ga hem vandaag nogmaals even een mailtje sturen denk.
Heb ook BaasJ gesproken catchtankje lijkt niet nodig hij heeft een slang lopen naar een lager gelegen punt in het blok als carter ontluchting.
27 augustus 2010 om 09:22 #17655668Die gast schijnt met alles gekapt te zijn volgens vxr forum. Ik zou mn geld terugclaimen.
27 augustus 2010 om 15:48 #17655669Is via een ander in NL zelf.
En over die jongen gesproken van alles wat er betaalt is levert hij af. Of je krijgt automatisch je geld terug.
3 september 2010 om 11:35 #17655670Grote update:
Heb de bout aan iemand verkocht waarvan de turbo rookte. De turbo scheen volgens hem nu minder te roken dan voorheen. Ik krijg nog een update als het uitlaat systeem en de ic schoon is.
Ben heel benieuwd.
3 september 2010 om 12:28 #17655671heb je ook al een update over de slangenset voor een verkorte lucht inlaat of gaat dit niet meer door?
3 september 2010 om 13:04 #17655672Ik zou de beste man vanmiddag spreken maar dat ging niet door. Ik probeer hem vandaag nog te bellen hierover. Dan weet ik sneller iets meer over het slangen gebeuren.
En een catchtankje hoeft er niet tussen. Baasj had hier een andere oplossing voor. Hij heeft vanaf het kleppendeksel een slang naar de carter lopen moet alleen even weten welke maat en lengte de slang heeft. Is iets goedkoper.
3 september 2010 om 17:16 #17655673 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.