WIFI astra L

Forumindex Forums Modellen Astra WIFI astra L

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    markil
    Deelnemer

Ik krijg al enige tijd de wifi op mijn astra niet meer aan. Het teken wifi is ook verdwenen. Ik heb het idee dat ik daardoor problemen met de app heb en dat ik updates mis. Hebben anderen dit ook?

Rick-Opel
      Deelnemer

Wi-Fi activeer je in het menu bij connectiviteit.

WiFi is niet noodzakelijk, de auto heeft een 4G-module. Dat betekent dat hij alle updates van de auto gewoon via de 4G-module ophaalt.

Anders langs garage rijden mocht je het niet vertrouwen.

markil
        Deelnemer

Dank maar dat weet ik allemaal al. Maar de wifi gaat dus niet aan, blijft uit of draaien. En de 4g verbinding werkt inmiddels niet meer. Het tekentje in het scherm staat alleen nog op 3g. Ondanks dat op mijn telefoon 5g staat. En dat is met verschillende telefoons.

Rick-Opel
          Deelnemer

Dan kan het zijn dat de auto een software update bij de dealer moet hebben. Welk bouwjaar is hij? De eerste modellen hebben vaker dit issue. Anders zou je de accu een tijdje los kunnen halen. Schrik niet van de vele storingen, nadat accu er weer op zit. Rijd een klein stukje en de storingen verdwijnen vrijwel na een kleine rit meteen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.