Wie weet waar deze stekker van is? 1.3 CDTI

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Wie weet waar deze stekker van is? 1.3 CDTI

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18362300
    22voeter
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 November 2018

      Tijdens het vervangen van het thermostaathuis van mijn Combo 1.3CDTI,  kwam ik een losse stekker tegen waarvan ik niet weet waar deze op hoort te zitten.

      Deze stekker zit aan een snoer  van de kabelboom van ongeveer 25cm onder het expansietankje en brandstoffilterhuis. Aan de modder op het stekkertje zat deze al enige tijd niet aangesloten.

      Stekker Combo 1

      #18362303
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Hoveel draadjes en wat kleur per draad?

        #18362307
        22voeter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 November 2018

          Drie draadjes, zwart, bruin en zwart/paars. Vreemde is dat ik nergens een lege contrastekker kan vinden.

          Stekker Combo 2

          #18362337
          22voeter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 November 2018

            Ik heb ondertussen ontdekt dat er voor de 1.3cdti brandstoffilterhuizen zijn met een 2e stekker aansluiting aan de onderzijde. Hier past een 3 polige stekker op ivm water detectie in het filter? Mijn filterhuis heeft geen aansluiting aan de onderzijde, wel kan het filterhuis natuurlijk ooit zijn vervangen voor een verkeerd type.

            Of kan het zijn dat deze stekker altijd aanwezig is in de kabelboom als optie? iemand een idee?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.