Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett
- Dit onderwerp bevat 2,296 reacties, 566 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 december 2021om 23:40 door Claire.2.0L.
-
AuteurBerichten
-
6 februari 2010 om 22:57 #17279401
origineel gepost door .:Stoffel:.
he stoffel,
wat een pracht van een wagen zeg!!
het is net of ik naar de mijne kijk alleen heeft de mijne geen rood 16v stickertje op de bumper!!:P
we moeten ze eens naast elkaar zetten op een meeting/treffen voor :kewlpics:kewlpicshou m zo mooi.
jou is ook een mooie :kewlpics
lijken echt zeer goed op elkaar, lekker orgineel.
heb je ook lederen interieur want op foto lijkt precies van niet ma zou kunnen dat ik mij daar op miskijk.
echt een mooitje [/quote]ik heb inderdaad geen lederen interieur! de 1e eigenaar vond dat niet belangrijk, en de mijne is uit 91 en toen was leer een optie!
verder wel een zeer uniek interieur, echt helemaal nieuw nog!9 februari 2010 om 19:23 #17279402Na als eerste auto een vectra a gehad te hebben,, deze helaas totall loss gereden:cry:cry
daarna heel even vreemdgeweest op een golfje 2:o,, na deze maar 2 weken in het bezit omdat het een ^#$%^#$%^volkswagen is,,
Een astra f 1.6 gehaald,,, toen wilde ik wat sportievers en
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een kadett cabrio gsi king:tis echt een project want moet er nog heeeeeeel veel aan doen maarja,, dat komt ook wel,,,
foto’s:
wat nog te doen:vertag :
– onderkant word matzwart gerollerd
– cupvelgen 14″ of 15″
– zover mogelijk omlaag (how low can you go!:wub)
– lederen interieur met kuipstoelen:wub
– dubbele uitlaat
– motorswap naar 2.0 16v turbo:wub:wub
– audio weet nog niet precies maar wel met zeer goed geluid
– dichte kap
– andere voorbumper want irmscher is leuk maar wil toch special:wub10 februari 2010 om 15:51 #17279403:Tiim
mooi kadettje, alleen nog wat omlaag gooien :thumbup11 februari 2010 om 01:27 #17279404Persoonlijk vind ik de motorkap ook iets minder.. gewoon doorlassen staat veel beter:P maar dat is mijn mening natuurlijk..:D
16 februari 2010 om 23:18 #17279405Ben het helemaal mee eens met Nova..maarjha ieders eigen smaak:P
16 februari 2010 om 23:43 #17279406he die komt bij mij uit het dorp heb hem wel is zien staan/rijden.
hij heeft een hele apparte neus.
succes met het verbouwen ervan17 februari 2010 om 01:31 #17279407AnoniemLid sinds:
1 January 1970he Tiim ja ik heb je vorige week zien rijden achter mij vanaf Asten totdat jij Someren in ging en ik doorreed richting Heeze. Leuk wagentje.
Ikke reed in een 1.6i E uit 1991….helaas met wederom opkomende roest vanuit de wielkasten:hmmz:cry:cry17 februari 2010 om 18:44 #17279408origineel gepost door Tiim
wat nog te doen:vertag :
– onderkant word matzwart gerollerd
– cupvelgen 14″ of 15″
– zover mogelijk omlaag (how low can you go!:wub)
– lederen interieur met kuipstoelen:wub
– dubbele uitlaat
– motorswap naar 2.0 16v turbo:wub:wub
– audio weet nog niet precies maar wel met zeer goed geluid
– dichte kap
– andere voorbumper want irmscher is leuk maar wil toch special:wubdus je gaat serieus geld uitgeven aan een motor en aan audio en troep, maar je bent te bedonderd om wat uit te geven aan een laklaagje voor het onderste deel?
18 februari 2010 om 14:57 #17279409beste ik rij met een opel kadett e 1200i van bouwjaar 86
nu zit ik met een jong de calais
nu ben ik op zoek naar een andere motor die nog in goede staat is
kan iemand mij helpen? heb ook de vraag of ik dikwijls een zwaardere motor kan inbouwen wat er moet worden aangepast dan? laat me iets weten aub mvg kenny18 februari 2010 om 17:17 #17279410origineel gepost door kenny kadett
beste ik rij met een opel kadett e 1200i van bouwjaar 86
nu zit ik met een jong de calais
nu ben ik op zoek naar een andere motor die nog in goede staat is
kan iemand mij helpen? heb ook de vraag of ik dikwijls een zwaardere motor kan inbouwen wat er moet worden aangepast dan? laat me iets weten aub mvg kennywelkom op het forum en veel plezier met je kadettje:thumbup
wat betreft het ombouwen naar eeen zwaardere motor…
Ligt eraan wat je in gedachte hebt.Als je er een 2.0 16v (C20xe) in wil moet je al iets meer aanpassen dan een 2.0 8v (c20ne)
Bij een c20ne met f16 bak moet je meestal alleen de voorpoten overzetten en met een c20xe zou ik persoonlijk ook de achteras van een 16v overzetten.
het beste wat je kan doen is een gsi donor erbij kopen en alles overzetten.
dan heb je alles wat je nodig hebt en bruikbaar is bij de hand.verder hoef je weinig of niks te doen aan de carrosorie.
er staan ook regelmatig goeie blokje op mp voor 500,- tot 750,-
ik hoop dat e hier wat aan hebt anders zijn er vast wel mensen hier die deze info kan aanvullen.
nu nog 1 vraagje van mijn kant:P
heb je ook foto’s van je dettje:D:D
20 februari 2010 om 13:28 #17279411@ ((gsi))
ik heb hem in bovenkarspel gekocht,, nog niet zolang geleden…
@ noeky:
Was jij dat met die rode kadett?
haha toen kwam ik je inderdaad tegen… reed ik nog vrij rustig hahaaNja dat is jou mening… je weet de plannen niet hoe het werd gerollerd;) want der kwam voor bijna 300 euro lak aan te pas;)
dus gelieve niet oordelen dat het goedkoop is enzo,, want blijkbaar weet je niet wat het kost;)Maar de kadett is dus nu te koop vanwege invordering rijbewijs…..:puke
21 februari 2010 om 19:50 #17279412Oeewiee:hmmz
22 februari 2010 om 20:08 #1727941322 februari 2010 om 20:17 #17279414Nette station hoor !
22 februari 2010 om 20:29 #17279415dankje zit nog wel wat werk aan heb vorig jaar de ene kant aan
gepakt dit jaar de andere kant moet nog een andere achterklep in
die was slecht tevinden in goede staat maar heb er 1 nu nog strak en spuiten .23 februari 2010 om 01:22 #17279416AnoniemLid sinds:
1 January 1970
@ noeky:Was jij dat met die rode kadett?
haha toen kwam ik je inderdaad tegen… reed ik nog vrij rustig hahaa
Ja dat was ikke :) Ik rij daar elke dag eigenlijk wel binnendoor richting Deurne/Boxmeer etc… En terug richting Heeze….Alleen zit de onderste helft er even niet mooi uit. Het matzwart project heeft de pekel en sneeuw niet overleeft. Als het dadelijk beter weer wordt wederom proberen de wielkasten op de knappen en het matzwarte gedeelte of helemaal eraf of bijwerken.
Maar die E-kadett in het rood was ik idd. Een ’91-er (1.6i) om precies te zijn met 143.000km op de teller momenteel.
Zwaai de volgende keer ff ;)
Maar ik lees net invordering rijbewijs…waar is dat gebeurd dan…
23 februari 2010 om 17:45 #17279417Helemaal vergete om mijne (licht blauwe c2)hier te zetten,
alhoeweel ‘wie rijdt welke kadett’, vooralsnog de garage in en uit en af en toe op parkeer terreinen.nu ik toch post knal ik die van Alex (AKA bear) ook meteen ff hier (=donker blauwe c1)
Zo moettie worden:
(fotoshop by paullus)
23 februari 2010 om 18:20 #17279418origineel gepost door Joepp
Helemaal vergete om mijne (licht blauwe c2)hier te zetten,
alhoeweel ‘wie rijdt welke kadett’, vooralsnog de garage in en uit en af en toe op parkeer terreinen.nu ik toch post knal ik die van Alex (AKA bear) ook meteen ff hier (=donker blauwe c1)
van wie is die rode vectra op de achtergrond:wub
coupe-tjes zien er ook strak uit hoor:thumbup
23 februari 2010 om 20:32 #17279419origineel gepost door vectra208v
van wie is die rode vectra op de achtergrond:wub
coupe-tjes zien er ook strak uit hoor:thumbup
Dies van mn pa, is een Sport.
Dus origineel al verlaagd en hendig stug:P23 februari 2010 om 20:51 #17279420origineel gepost door Joepp
origineel gepost door vectra208v
van wie is die rode vectra op de achtergrond:wub
coupe-tjes zien er ook strak uit hoor:thumbup
Dies van mn pa, is een Sport.
Dus origineel al verlaagd en hendig stug:Pmooie wagen zo te zien op afstand.
Ik ben zelf ook opzoek naar een B vectra vandaar dat hij mij opviel.
Maar voordat ik serieus ga kijken naar een vec moet ik eerst onze Ford Clipper kwijt:sleeping
25 februari 2010 om 16:53 #17279421origineel gepost door Tiim
@ ((gsi))ik heb hem in bovenkarspel gekocht,, nog niet zolang geleden…
@ noeky:
Was jij dat met die rode kadett?
haha toen kwam ik je inderdaad tegen… reed ik nog vrij rustig hahaaNja dat is jou mening… je weet de plannen niet hoe het werd gerollerd;) want der kwam voor bijna 300 euro lak aan te pas;)
dus gelieve niet oordelen dat het goedkoop is enzo,, want blijkbaar weet je niet wat het kost;)Maar de kadett is dus nu te koop vanwege invordering rijbewijs…..:puke
so 300,- aan lak
ga er maar vanuit dat je voor een turboblok plus inbouw dat bedrag maal 40 kan doen!
25 februari 2010 om 17:54 #17279422origineel gepost door black champion
origineel gepost door Tiim
Nja dat is jou mening… je weet de plannen niet hoe het werd gerollerd;) want der kwam voor bijna 300 euro lak aan te pas;)
dus gelieve niet oordelen dat het goedkoop is enzo,, want blijkbaar weet je niet wat het kost;)Maar de kadett is dus nu te koop vanwege invordering rijbewijs…..:puke
so 300,- aan lak
ga er maar vanuit dat je voor een turboblok plus inbouw dat bedrag maal 40 kan doen!
beetje jammer dat je 300,- lak ergoedkoop met een roller op doet.
Hij mag nu voorlopig weer FIETSEN dus die ombouw is ook niet meer nodig dus dubbel zonde dat hij er zoveel geld aan uitgegeven heeft
26 februari 2010 om 17:24 #17279423aangezien ik mijn corsa stuk heb gereden op een stoeprand moest ik iets anders
de gsi champion v6 is niet voor dagelijks en het kadett bloed bleef en de zomer komt er aan
dusss
en nog met t kontje van de v6 haha
heb k maar een 92 er cabrio gekocht
wel iets werk maar dat geeft niet
26 februari 2010 om 18:22 #17279424cabrio gsi op gas? of is dat eruit gehaald
ziet er verder wel goed uit op de wielranden na dan.
veel plezier ermee
gr.Paul
26 februari 2010 om 18:37 #17279425het gas is er gelukkig uit daar moet je op koken man haha
de wielranden hebben wel werk
en hier en daar een plekje natuurlijk
verder is t een best karretje
elec ramen en elec kap :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.