Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie rijdt welke kadett
- Dit onderwerp bevat 2,296 reacties, 566 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 december 2021om 23:40 door Claire.2.0L.
-
AuteurBerichten
-
27 december 2005 om 02:07 #17278376
Ik heb een rode Kadett-E cabrio uit 1988
Het is op papier een GSi c20one, maar er ligt nu een c20xe blokje in.Momenteel is ie helemaal kaal gestript en ben dus bezig om deze cabrio volledig te restaureren en een paar dikke bumpers erop te monteren…
Toekomstplannen:
Laswerk (moet nog)
Strak maken rondom (geen sloten e.d.) (moet nog)
Maximus voorbumper (moet nog)
Mooie sideskirts (moet nog)
Modena achterbumper (moet nog)
Leder/Lederlook kuipstoelen voor (moet nog)
Achterbank laten bekleden (moet nog)
Iets speciaals met de uitlaat (heb ik al binnen)
Nieuw dak (heb ik al binnen)
Strakke achterklep (moet nog)
Booskijkende motorkap (moet nog)
Xenon kit (moet nog)
60-40 verlagen (moet nog)
Borbet A velgen 9j achter en 7,5j voor met mooi gepolijste rand (heb ik al binnen)
Astra-F Dashboard+Digidash+Boardcomputer (heb ik al binnen)
16v-Achteras (heb ik al binnen)Sorry als ik iets ben vergeten, maar er komt binnenkort toch een verbouwingstopic over in het betreffende gedeelte van het forum.
Cheers, Vé
28 december 2005 om 17:29 #17278377Het blijven toch brute wagguh’s die kadettjes, ik had destijds een sedan en was er zeer heftig mee op weg qua ombouw gebeuren maar heb er nog steeds spijt van dat ie weg is. Diegene die m had gekocht rijd er nog steeds in, was een super auto……
Gr Rob
28 december 2005 om 23:23 #17278378Origineel gepost door Rob van Uden
Het blijven toch brute wagguh’s die kadettjes, ik had destijds een sedan en was er zeer heftig mee op weg qua ombouw gebeuren maar heb er nog steeds spijt van dat ie weg is. Diegene die m had gekocht rijd er nog steeds in, was een super auto……Gr Rob
En daarom heb ik me weer een kadettje aangeschaft:thumbup. Een E-Kadett blijft met de tijd meegaan en veroudert niet!
Blijft leuk speelgoed:wors
29 december 2005 om 21:45 #17278379Origineel gepost door GSI-corsa-GSI
Origineel gepost door Rob van Uden
Het blijven toch brute wagguh’s die kadettjes, ik had destijds een sedan en was er zeer heftig mee op weg qua ombouw gebeuren maar heb er nog steeds spijt van dat ie weg is. Diegene die m had gekocht rijd er nog steeds in, was een super auto……Gr Rob
En daarom heb ik me weer een kadettje aangeschaft:thumbup. Een E-Kadett blijft met de tijd meegaan en veroudert niet!
Nou..over dat de E-Kadettjes niet verouderen ben ik niet met je eens..Ik heb er zelf 5 gehad.Waarvan 4 maal een 2,0 GSi 8V.Maar op een gegeven moment heb je het wel een keer gehad met dat gerammel van dat dashboard.en dat eeuwige gemartel met roest en zo!!Verder blijft het wel een mooie auto!!!Maar ik vind het jammer dat ze allemaal al zo oud zijn.1991 zijn de jongste Kadettjes.En 1993 de jongste cabrio’s!! Op een gegeven moment wil je toch verder met je tijd mee!!
30 december 2005 om 15:32 #17278380Origineel gepost door opeldennis
Origineel gepost door GSI-corsa-GSI
Origineel gepost door Rob van Uden
Nou..over dat de E-Kadettjes niet verouderen ben ik niet met je eens..Ik heb er zelf 5 gehad.Waarvan 4 maal een 2,0 GSi 8V.Maar op een gegeven moment heb je het wel een keer gehad met dat gerammel van dat dashboard.en dat eeuwige gemartel met roest en zo!!Verder blijft het wel een mooie auto!!!Maar ik vind het jammer dat ze allemaal al zo oud zijn.1991 zijn de jongste Kadettjes.En 1993 de jongste cabrio’s!! Op een gegeven moment wil je toch verder met je tijd mee!!
ik doelde meer op de vorm van de kadett-e…en over het feit dat je bezig blijft met een kadett….tjah..elke auto heeft wel wat…
Een auto rijden en onderhouden kost nou eenmaal tijd en geld…
Maar als je kijkt naar de vorm van een golf2 of een kadett, dan vind ik een strakke kadett er veen moderner uitzien dan een golfje…
30 december 2005 om 16:20 #17278381nou een golf 2 kan ook super bruut zijn, magoed het zijn allebei autos die als ze alleen al (extreem) verlaagd zijn en dikke wielen hebben al zo goed als af zijn. misschien booskijkertje aan klep lassen oid. en je hoef er niks meer aan te doen.
Magoed net wat opeldennis zegt wil je zelf ook weer wat met je tijd mee omdat je niet eeuwig nieuwe dorpels en kuipranden aan wil blijven schaffen. Magoed het blijven wel autos die zeer bruut te maken zijn en behoorlijk snel zijn (of te maken zijn)
30 december 2005 om 19:16 #17278382Origineel gepost door GSI-corsa-GSIMaar als je kijkt naar de vorm van een golf2 of een kadett, dan vind ik een strakke kadett er veen moderner uitzien dan een golfje…
Hier geef ik je helemaal gelijk in..Die druppelvorm van de E-Kadett was in de tijd van de introductie al zeer revolutionair..En hij oogt niet absoluut ouder dan een Astra-F of zo!!Al ken ik Astra-F rijders die Kadetts boerenauto’s vinden..Dat ben ik dan weer niet met hun eens…het blijft een mooie auto..Die Kadett GSi!!
Ik zou er voor dagelijks gebruik geen 1 meer kopen.Maar voor erbij als liefhebbers auto zou ik een Edition 2,0i cabriolet van 1993 niet uit de weg gaan!!:wub31 december 2005 om 01:23 #17278383Origineel gepost door opeldennis
Origineel gepost door GSI-corsa-GSIMaar als je kijkt naar de vorm van een golf2 of een kadett, dan vind ik een strakke kadett er veen moderner uitzien dan een golfje…
Hier geef ik je helemaal gelijk in..Die druppelvorm van de E-Kadett was in de tijd van de introductie al zeer revolutionair..En hij oogt niet absoluut ouder dan een Astra-F of zo!!Al ken ik Astra-F rijders die Kadetts boerenauto’s vinden..Dat ben ik dan weer niet met hun eens…het blijft een mooie auto..Die Kadett GSi!!
Ik zou er voor dagelijks gebruik geen 1 meer kopen.Maar voor erbij als liefhebbers auto zou ik een Edition 2,0i cabriolet van 1993 niet uit de weg gaan!!:wubEindelijk iemand met wat verstand:jerry hahaha…nee hoor, ik respecteer ieder z’n mening…en natuurlijk is ook een golfje zeer bruut te maken. Uiteindelijk kan je van elke auto iets maken…als je maar het geld en de tijd ervoor hebt…denk ik…
Maar laten we nu maar verder gaan met hetgeen waar het topic voor aangemaakt is…
Mensen…Laat eens wat mooie foto’s zien van jullie mooie kadettjes:afro
Cheers, Vé
1 januari 2006 om 23:01 #17278384Heb toenstraks nog een paar leuke foto’s gemaakt van sai-man’s kadettilac…Heb helaas geen uploadruimte meer beschikbaar voor deze…Anyone?
2 januari 2006 om 00:30 #172783854 januari 2006 om 01:08 #17278386Origineel gepost door DeeCruise
Heb toenstraks nog een paar leuke foto’s gemaakt van sai-man’s kadettilac…Heb helaas geen uploadruimte meer beschikbaar voor deze…Anyone?Hoi jong! Je kan ze naar mij mailen…ik zet ze er wel op…heb nog voldoende ruimte bij mijn account van photobucket.com
Mail ze ff naar: cabrio_16v@hotmail.comPS: Mooie dett van Saiman gek!!!! Vet laag…mooi geluid…dikke opties…VETTE XENON…en lekker strak (in het donker dan:P…GEWOON EEN VETTE KADETT!!
Cheers, Vé
4 januari 2006 om 13:51 #17278387jow mensen,
wordt het niet eens tijd dat iedereen een ge-update versie van hun wakkie hier gaat neerzetten? voor sommige, waaronder ik, is het al 1,5 jaar geleden toen ze de fotows in dit topic plaatsten. En in een half jaar tijd kan er een hoop veranderen :thumbup
nou valt dat bij mijn wakkie wel mee maar toch ff een aantal fotows:
groeten, Paul
4 januari 2006 om 16:12 #17278388Nou hierbij mijn kadett ook ff!!
Volgen nog wel meer :kewlpics
4 januari 2006 om 17:24 #172783894 januari 2006 om 17:36 #17278390mooooi ding man lekker strak
4 januari 2006 om 17:54 #17278391zeker mooi ding baz!!!
Ben niet kapot van wit.. maar sow is ie tog wel vet!!
Laterrr Danny:agent:thumbup
4 januari 2006 om 19:41 #17278392ik was ook niet kapot van wit maar het went snel en veel bekijks want het is echt gigantisch wit probeer maar eens op een mooie dag te poetsen dan heb je s’avonds bijna lasogen
4 januari 2006 om 20:07 #17278393meej eens Baz heeft de eerste witte kadett of uberhoubt witte auto die ik een strak uiterlijk vind hebben:P
de tuner look helpt daar bij ook maar toch mooi bak:P
sebas
ps moet die van mij ook nogsteeds een keer op het forum zette maar moet eerst ff nieuwe foto,s maken pc is gecrashed nu is alles dus weg
5 januari 2006 om 21:02 #17278394Persoonlijk vindt ik die grijze van Paullus wel heel gaaf….. eindelijk een die geen GSI-bumpers heeft en ondanks vele veranderingen toch nog een echte E Kadett is….:kewlpics;)
(Niet dat die anderen dat niet zijn, maar momenteel rijdt het merendeel van de E Kadettjes met GSI-bumpers; zodat de originele en/of GT-bumpers echt apart zijn geworden :hmmz)
Met vr. groet van een Kadett-freak :angel
5 januari 2006 om 21:20 #17278395@ paullus..
nice car :wors
k doe ook ff snel een foto shoot.. :o
5 januari 2006 om 21:21 #17278396Origineel gepost door Prikkie
@ paullus..nice car :wors
k doe ook ff snel een foto shoot.. :o
als je maar niet denkt dak je wage ga wasse:P
5 januari 2006 om 21:28 #17278397
dit zijn fotows van maaaaanden terug!!
subs zijn trouwes te koop :jerry6 januari 2006 om 21:27 #17278398Origineel gepost door Prikkie
dit zijn fotows van maaaaanden terug!!
subs zijn trouwes te koop :jerryHeb je toevallig ook nog een foto van de achterkant met de klep dicht??
8 januari 2006 om 12:52 #17278399ja, zie topic:
8 januari 2006 om 20:29 #17278400Origineel gepost door Paullus
ja, zie topic:Die had ik al gevonden, maar daar staat ie maar half op…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.