Wie kent deze?

Forumindex Forums Modellen Kadett Wie kent deze?

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 101)
  • Auteur
    ajn0

origineel gepost door 2nd Identity
      idd mayhem

ik heb geen loods of iets. ik werk elke dag van 8 tot 5
      en ben afhankelijk van het weer als ik plek had gehad had ik zeker de handjes uit de mouwen gehaald en was ti zeker opgeknapt
      en heb ook nog een corsa staan die afgemaakt moet worden en heb geen geld boom

:thumbdown:thumbdown
      Wel een corsa op kunnen bouwen en de kadett niet?
      Ik heb ook geen geldboom..
      Schorse kost je maar 68euro ;) :P

nl-tuning
      Deelnemer

@mayhem dat weet ik idd ook bij ons is het ook anders geweest, maar met de mouwen opstropen bedoel ik dat je zelf heel veel kan doen waar je geen loods of iets dergelijks voor nodig hebt, en is zeker niet raar bedoelt ofzo.

en bijna iedereen heeft savonds tijd toch?? ik heb ook meerdere auto’s en ook geen geldboom, maar doe er toch me best op, en werk er zoveel mogelijk aan als ik kan.

mvg nick

mayhem

ajno.. haal ff je kop uit NL tuning zijn reet.

t is maar een focking E kadett, en ook maar een 8v… dus niets byzonders.

1 auto opknappen kost geld… hij woont samen… geld groeit bij niemand op zijn rug.. dus dan moet je keuzes maken.. ff schorsen is makkelijk gezegt… maar dan moet ie gestald worden… wie zegt dat ie de financieele middelen heeft om een 2de auto te stallen en op te knappen?

ajn0

origineel gepost door mayhem
            ajno.. haal ff je kop uit NL tuning zijn reet.

t is maar een focking E kadett, en ook maar een 8v… dus niets byzonders.

1 auto opknappen kost geld… hij woont samen… geld groeit bij niemand op zijn rug.. dus dan moet je keuzes maken.. ff schorsen is makkelijk gezegt… maar dan moet ie gestald worden… wie zegt dat ie de financieele middelen heeft om een 2de auto te stallen en op te knappen?

1: om even op het volwassen verhaal terug te komen: haal je kop ff uit nl-tuning zijn reet? Noem je dat volwassen?
            2:het is ajn 0.. en niet de o van Otto ;)

Maar het Was een mooie kadett.. en wat maakt het uit wat voor blok erin ligt.. het brengt je van a naar b.. daar gaat het om toch?

nl-tuning
            Deelnemer

@mayhem dat is zo idd:P:P:P,,

we willen er allemaal wat moois van maken alleen, jammer dat het niet even anders is opgelost, wij(althans de ex eigenaar) word hier neergezet als 1 of andere randebiel, en dat hij troep heeft verkocht e.d. dat vind ik een beetje jammer, want voor dat geld wat er voor betaald is haal je geen gsi met die onderdelen en opties, tuurlijk moest er het 1 en ander gebeuren maar bij welke auto niet?? daar in tegen mocht de auto al opgehaald worden terwijl er nog niet eens alles betaald was, dat was ook een wens van hun, daar hoor je de ex eigenaar ook niet over toch???

nogmaals jammer dat het zo gelopen is we hadden hem ook zo terug willen kopen maar dat gaat nu niet meer.

groeten nick

mayhem

ik snap gewoon niet waar dit nou over gaat… t is een kadett die in onderdelen gaat… en opeens vind men t nodig om iemand af te maken omdat ie m niet opknapt.

hij heeft geen geld/tyd/ruimte voor een 2de project, dat is toch niets byzonders?

waarom moet er dan opeens moeilijk worden gedaan?

wees blij dat er kadettjes worden geslacht… anders had deze niet deze motorkap:D

ajn0

ik snap gewoon niet waar dit nou over gaat… t is een kadett die in onderdelen gaat… en opeens vind men t nodig om iemand af te maken omdat ie m niet opknapt.

hij heeft geen geld/tyd/ruimte voor een 2de project, dat is toch niets byzonders?

waarom moet er dan opeens moeilijk worden gedaan?

wees blij dat er kadettjes worden geslacht… anders had deze niet deze motorkap:D

Het hele verhaal is tot stand gekomen omdat IK die advertentie tegen kwam. en hem hier op het forum heb geplaatst.
                  Toen kwam de huidige/ex eigenaar nu met zijn verhaal, prima.. Als je dan in de aanval gaat tegen mij/nltuning en de rest vind ik dat onvolwassen…

Deze kadett had evt. zoals nl-tuning zegt terug gekocht willen worden, hier werd niet op gereageerd. Toen ik deze kadett op mp zag heb ik hun een mailtje gestuurd of ik evt de body over kon nemen omdat ik nog een mooi project erbij zocht. Hier werd tevens geen reactie op gegeven..

En dat van het afmaken van vink jammer dat je dat zegt, Ik maak niemand af.. vind het alleen jammer van de huidige eigenaar dat hij niet op de vragen die hem gesteld werden ik citeer: body terug kopen, of evt verkoop aan mij.. gehoor heeft gegeven.

Zo dat was me weer een lang verhaal..

-offtopic@ mayhem je krijgt de groeten van Peter jongsma;) paarse corsa A

mayhem

milka paars, c20xe, 45 webers? piele? doe m de groeten trug:P

om 1 of andere reden zal hij zich genaait voelen door nl tuning ofzo.. ik ken de huidige eigenaar al jaren, en zoals ik m ken zal ie niet zonder reden m slopen en/of lullig doen.

nl-tuning
                    Deelnemer

dan is het eerder ”iemand” van nl-tuning, rest heeft niets met die auto te maken,,:sleeping, en staan hier ook buiten.

voor de rest gaat het idd nergens over.

ajn0

milka paars, c20xe, 45 webers? piele? doe m de groeten trug:P

om 1 of andere reden zal hij zich genaait voelen door nl tuning ofzo.. ik ken de huidige eigenaar al jaren, en zoals ik m ken zal ie niet zonder reden m slopen en/of lullig doen.

-offtopic Die corsa ja.. >>die dikke<>;)

Ontopic..

Dan nog had er evt onderhandeld kenne worden toch ? over evt terugkoop van… :agent

asconahobbyist
                        Deelnemer

Ik heb t ns allemaal door zitten lezen en vindt het als ik die foto’s zie nog wel meevallen.
                          Vergeet niet dat de Kadett al rond de 20 jaar oud,wat kan je verwachten van een auto van een klein bedrag.
                          En als je niet kan/ wil opknappen of restaureren dan moet je niet aan dit soort auto’s beginnen.
                          Ik denk een gave kadett (dus geen roest) een utopie is,tenzij je echt goed gaat restaureren.
                          Kijk voor de gein eens op marktplaats bij de kadettjes gsi wat je voor rond de uiterst 1500 koopt……….
                          nu blijft het natuurlijk sneu voor degene die de kadett gekocht heeft,maar je moet gewoon mazzel hebben met het ouwe spul.

ajn0

origineel gepost door asconahobbyist
                            Ik heb t ns allemaal door zitten lezen en vindt het als ik die foto’s zie nog wel meevallen.
                            Vergeet niet dat de Kadett al rond de 20 jaar oud,wat kan je verwachten van een auto van een klein bedrag.
                            En als je niet kan/ wil opknappen of restaureren dan moet je niet aan dit soort auto’s beginnen.
                            Ik denk een gave kadett (dus geen roest) een utopie is,tenzij je echt goed gaat restaureren.
                            Kijk voor de gein eens op marktplaats bij de kadettjes gsi wat je voor rond de uiterst 1500 koopt……….
                            nu blijft het natuurlijk sneu voor degene die de kadett gekocht heeft,maar je moet gewoon mazzel hebben met het ouwe spul.

:jerry:jerry

Dank je!!! :thumbup:thumbup

wessaa
                            Deelnemer

ik heb dit is even allemaal doorgelezen,

er stond in een post dat de koper van de kadett zelf een aantal jaren in een garage heeft gewerkt,
                              nu snap ik dan niet waarom hij niet van te voren goed heeft gekeken naar deze auto,
                              als hij echt zo “slecht” was als hij beweerd, dan moet je dat als monteur ook wel kunnen zien!
                              en ook zo`n motorstoring wel kunnen oplossen.

en een forum is makkelijk om elkaar de huid vol te schelden, en het welles nietus spelletje te spelen!
                              maar als hij gewoon eerlijk had gedaan, en had gezecht jongens kom even langs.. dan was er volgens mij een stuk minder gedoe geweest :jerry

nl-tuning
                              Deelnemer

:thumbup :vertag

Jeff 2

Buiten het wel/niet spelletje in dit topic wordt er ook geregeld gezegd dat er niet op e-mail wordt gereageerd, ik heb zelf ook gemaild met de eigenaresse naar aanleiding van de advertentie op MP, ik heb keurig op alles een netjes antwoord gekregen :angel

Ik had ook de vraag wat er met de koets ging gebeuren, daar de wagen totaal gestript werd wilde hun/zij de rest gewoon naar de sloop brengen zodat er achteraf geen gezeur over kan komen en ze gewoon netjes de vrijwaring kregen. Ik had interesse in de achterschokbrekers (Koni geel) maar die bleken na controle lek te zijn en dit is mij netjes gemaild, dus wat mij betreft ben ik heel fatsoenlijk te woord gestaan.

Groeten Jeff

ajn0

origineel gepost door Jeff 2
                                    Buiten het wel/niet spelletje in dit topic wordt er ook geregeld gezegd dat er niet op e-mail wordt gereageerd, ik heb zelf ook gemaild met de eigenaresse naar aanleiding van de advertentie op MP, ik heb keurig op alles een netjes antwoord gekregen :angel

Ik had ook de vraag wat er met de koets ging gebeuren, daar de wagen totaal gestript werd wilde hun/zij de rest gewoon naar de sloop brengen zodat er achteraf geen gezeur over kan komen en ze gewoon netjes de vrijwaring kregen. Ik had interesse in de achterschokbrekers (Koni geel) maar die bleken na controle lek te zijn en dit is mij netjes gemaild, dus wat mij betreft ben ik heel fatsoenlijk te woord gestaan.

Groeten Jeff

ben je 1 van de weinigen:hmmz:hmmz

Jeff 2

Ben je nou beledigd… :P

ajn0

origineel gepost door Jeff 2
                                        Ben je nou beledigd… :P

Ow nee hoor ;)
                                        Ik voel me ook niet beledigd door je woorden king:

gsituning_montfoort

Beste mensen ik heb niet alles gelezen,maar ik begrijp dat het hier om mijn oude auto gaat ik hoorde van een paar maten dat er flink wat hijbel is over de auto.
                                          Toen ik de auto kocht was erveel mis mee zonder dat ik het wist en toen ik dat zei op het forum zei iedereen dat ik maar beter moest kijken voor ik wat kocht.
                                          ik heb in de tijd dat ik hem had een hoop gedaan en daar zijn een hoop mensen getuigen van zijn ik heb de auto een hele tijd binnen gehad om te lassen voor apk en in de tijd dat ik hem had is de hele neus gespoten.
                                          er is ook een leer interieur en een verlaging 60mm-60mm van koni
                                          16v uitlaat systeem.
                                          en nog wat kleine dingen matten stuurtje pook+hoes
                                          er is genoeg geld in gegaan

APK
                                          ik heb de auto naar een klein auto bedrijf noem geen naam of plaats
                                          de auto is gewoon apk gekeurd volgens normen en waarden.

Ik heb de auto verkocht omdat ik een auto wou met een 16v.
                                          toen deze mensen voor de auto kwamen waren ze helemaal verliefd.
                                          en de motorstoring maakte niks uit en de roest die de auto had ook niet.
                                          ik liet een test rit maken zonder dat iemand er bij was.
                                          en ik heb de auto en papieren mee gegeven toen had ik 30% van het geld ik kreeg twee weken later het andere geld want deze mensen hadden hun eigen astra al verkocht aan een dealer maar toen ik twee dagen later op internet keek stond de astra tekoop op internet.
                                          toen kreeg ik al mijn twijfels maar ik heb alles gedaan in vertrouwen.
                                          en ze waren goed te spreken over de auto toen ze 2 weken later geld kwamen brengen.
                                          maar dan wordt ik 3 tot 4 maanden later gebeld dat de auto helemaal rot is en niet meer te redden is en 1500 aan reperatie kosten heeft en dat ik maar ff dat adres moest geven van de garage waar ik hem heb laten keuren en het kwam zo over dat ik de helft maar moest betalen.
                                          en daarna mijn naam zwart maken hier dat vind ik niet kunnen het is dat ik thuis nog geen internet heb en bezig was met een verhuizing anders had ik wel eerder gereageerd want ik hoorde het van een paar vrienden en nu ben ik het gezeik zat:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1
                                          over amateurs en dat gezeik vekoop dat ding en hou je kop en maak me niet zwart:fy1:fy1

mrmonkey
                                          Deelnemer

Juistem Buffel!!!

Zo hoort t :wors:wors:wors

Sebbe GSI

ik heb zat aan die auto mee geholpen en weet dat er veel aan is gedaan dus buffel je hebt helemaal gelijk

2nd Identity

Ik heb je naam nooit genoemd.
                                                Ik heb nooit gezegd dat jullie(jij) moesten betalen.
                                                Jullie hebben allerlei verhalen verteld over wat er gebeurd zou zijn aan de auto, maar als ik opbel of iets en vraag wanneer dat allemaal is gebeurd krijg ik iets vaags te horen van 1/2 tot 1 1/2 jaar geleden :S :S

En hoe dingen zijn/waren vastgemaakt is ook niet erg veilig.
                                                Van iets waar normaal 8 boutjes horen te zitten zater 3 schroeven met pluggen.. en dat is maar een voorbeeld.

Ik maak helemaal niemand zwart, ik geef gewoon een reactie op het verhaal wat hier verteld word/werd. Een mens mag zich verdedigen.

@ Mayhem, dank je. Jij weet hoe ik ben, en idd ik sloop echt niet zomaar een auto. Anders moet je me maar eens op msn aanspreken dan zal ik het verder uitleggen.

Blackbull
                                                Deelnemer

Pff, hoe lang gaat dit nog door, kunnen dit soort discussies niet via msn, u2u, e-mail of telefoon? Alle partijen hebben hun punt gemaakt inmiddels, op deze manier kunnen we nog 40 pagina’s doorgaan met welles nietes. Denk dat het forum hier niet voor bedoeld is:thumbdown

nl-tuning
                                                  Deelnemer

idd kan een slot op!!!!!

jblfreak
                                                    Deelnemer

ja vind k ook nick dit schiet echt niet op zo

dit is ook een rede waarom ik nooit een complete auto verkoop

mocht er een weg gaan hier dan in onderdelen dan krijg k niet later boze mensen

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 101)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.