Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Wie kent deze?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2009 om 13:02 #17511158
nogmaals auto was niet van mij,, gaat niet om zwart maken, en het gaat ook niet om nu langs te komen het ging erom toen je die lijsten met gebreken opnoemde toen wou ik langskomen voor mij hoeft het nu ook niet meer, we dachten om van het carroserie een mooi sprint project te maken heeft ie toch nog waardig rond gereden:P:P
ik vind het allemaal best ik heb me best gedaan om te helpen TERWIJL DIT NOG GENEENS MIJN AUTO IS!!!!:argue, en je kan idd aan me eigen auto’s zien dat ze in elkaar zitten met schroeven en pluggen :jerry:jerry, maar nogmaals veel succes en ik hoop tot snel;)
groeten nick,, die niet de eigenaar van de blauwe kadett wasking:king:
19 augustus 2009 om 16:41 #17511159Word nog gezelig hier :jerry
20 augustus 2009 om 14:56 #17511160Ach er zijn mensen wie hier om lachen.
Alhoewel mij dit zou overkomen zou ik ook niet blij zijn.Er zijn ergere dingen in het leven toch !?
20 augustus 2009 om 15:10 #17511161origineel gepost door Poolnoordgsi
Ach er zijn mensen wie hier om lachen.
Alhoewel mij dit zou overkomen zou ik ook niet blij zijn.Er zijn ergere dingen in het leven toch !?
Ja maar overdrijven is ook een vak :thumbdown
20 augustus 2009 om 15:18 #17511162Overdrijven is een vak apart.
Wel jammer dat de persoon in kwestie van wie deze kadett is MIJ niet terug mailt over het geen van het evt. overkopen van het chassis! aangezien IK ook wel eens een idee heb ermee. maarja geen respons. best jammer..
Greetz Arjan
20 augustus 2009 om 15:49 #17511163weet je toch gelijk hoe ze zijn????
20 augustus 2009 om 16:46 #17511164origineel gepost door nl-tuning
weet je toch gelijk hoe ze zijn????Daarom.
Niet volwassen ;) hahaGr. Arjan:jerry
20 augustus 2009 om 18:21 #17511165origineel gepost door ajn0
Overdrijven is een vak apart.Wel jammer dat de persoon in kwestie van wie deze kadett is MIJ niet terug mailt over het geen van het evt. overkopen van het chassis! aangezien IK ook wel eens een idee heb ermee. maarja geen respons. best jammer..
Greetz Arjan
we hebben meer emails om te beantwoorden en ja dan schiet er wel eens door die dan niet beantwoord word
20 augustus 2009 om 18:25 #17511166origineel gepost door nl-tuning
weet je toch gelijk hoe ze zijn????weet gelijk hoe jij bent als echte “opel” liefhebber
een echte opel liefhebber zet zijn auto met orginele schroeven en bouten vast en niet met pluggen en schroeven en parkers hier en daar vlak bij de electronica
en de helft niet vastzelfs ik koop bij de opel orginele schroeven en bouten
20 augustus 2009 om 18:27 #17511167origineel gepost door ajn0
origineel gepost door nl-tuning
weet je toch gelijk hoe ze zijn????Daarom.
Niet volwassen ;) hahaGr. Arjan:jerry
NIET VOLWASSEN degene die hier niet volwasse is was de verkoper als die eerlijk bij de verkoop
vertrouw er op dat als je een opel koopt bij een opelliefhebber dat die dan goed is20 augustus 2009 om 18:29 #17511168mr ik hou er over op mensen die mij wel kennen weten wel hoe ik werkelijk ben
iedereen heeft voor oordelen
kijk mr of jullie er verder over mij willen praten als jullie daar lol in hebben veel plezier20 augustus 2009 om 19:46 #17511169origineel gepost door 2nd Identity
origineel gepost door ajn0
Overdrijven is een vak apart.Wel jammer dat de persoon in kwestie van wie deze kadett is MIJ niet terug mailt over het geen van het evt. overkopen van het chassis! aangezien IK ook wel eens een idee heb ermee. maarja geen respons. best jammer..
Greetz Arjan
we hebben meer emails om te beantwoorden en ja dan schiet er wel eens door die dan niet beantwoord word
Onzin als je hier kan posten kan je ook e-mail verzenden :P
20 augustus 2009 om 20:01 #17511170origineel gepost door 2nd Identity
weet je toch gelijk hoe ze zijn????weet gelijk hoe jij bent als echte “opel” liefhebber
een echte opel liefhebber zet zijn auto met orginele schroeven en bouten vast en niet met pluggen en schroeven en parkers hier en daar vlak bij de electronica
in mijn gsi zijn ook niet alle schroeven orgineel dus dan ben ik geen opel liefhebber:hmmz
en parkers gebruik ik ook wel eens
maar wel zonde dat er weer een gsi naar de cross is
ben blij dat ik er nog een heb kunnen redden net voor de vakantie
20 augustus 2009 om 22:18 #17511171En nogmaals voor de 100ste keer het was mijn auto niet,,:wtf:wtf:wtf ik vind het alleen jammer dat ie gesloopt word meer niet, jij loopt konstant te mauwen over wat wel en niet goed is aan die auto.
nogmaals we hadden er normaal uit kunnen komen, nu kost het je nog meer tijd en moeite, jammer hoor.
mvg nick
20 augustus 2009 om 22:19 #17511172origineel gepost door jblfreak
origineel gepost door 2nd Identity
in mijn gsi zijn ook niet alle schroeven orgineel dus dan ben ik geen opel liefhebber:hmmz
en parkers gebruik ik ook wel eens
maar wel zonde dat er weer een gsi naar de cross is
ben blij dat ik er nog een heb kunnen redden net voor de vakantie
hee chief, leuke opmerkingen he’:hmmz:hmmz
maar laten we er maar over op houden en tot op sevenum:jerry
21 augustus 2009 om 09:00 #17511173origineel gepost door nl-tuning
En nogmaals voor de 100ste keer het was mijn auto niet,,:wtf:wtf:wtf ik vind het alleen jammer dat ie gesloopt word meer niet, jij loopt konstant te mauwen over wat wel en niet goed is aan die auto.nogmaals we hadden er normaal uit kunnen komen, nu kost het je nog meer tijd en moeite, jammer hoor.
mvg nick
De kadett is al gestript en weg dus.
Zoveel tijd en moeite heeft het niet gekost.21 augustus 2009 om 09:03 #17511174zo ben je nu trots op jezelf
21 augustus 2009 om 09:18 #17511175origineel gepost door 2nd Identity
Greetz Arjan
Nogmaals, Een volwassen persoon reageert op een mail en beantwoord deze.
Jij daarintegen, Had ALLANG kunnen reageren, Je reageert hier immers ook.
Wat is het voor moeite? Voor mij vrij weinig.
En over eerlijke verkopers nog maar te zwijgen;) Jij zet hem in onderdelen te koop terwijl je weet dat die niet goed is… :hmmz:hmmz:hmmz klopt niet echt he?21 augustus 2009 om 13:23 #17511176whoohoo bitchfight.
21 augustus 2009 om 14:25 #17511177:wtf
21 augustus 2009 om 15:08 #17511178origineel gepost door ajn0
origineel gepost door 2nd Identity
Greetz Arjan
Nogmaals, Een volwassen persoon reageert op een mail en beantwoord deze.
Jij daarintegen, Had ALLANG kunnen reageren, Je reageert hier immers ook.
Wat is het voor moeite? Voor mij vrij weinig.
En over eerlijke verkopers nog maar te zwijgen;) Jij zet hem in onderdelen te koop terwijl je weet dat die niet goed is… :hmmz:hmmz:hmmz klopt niet echt he?Daar heb je een punt ;)
21 augustus 2009 om 15:45 #17511179zaten ook goede onderdelen op de kadett niet alles is slecht
jullie zeggen nu dat de kadett slecht is/was dat heb je mij nooit horen zeggen zaten leuke onderdelen op
21 augustus 2009 om 17:38 #17511180origineel gepost door 2nd Identity
zaten ook goede onderdelen op de kadett niet alles is slechtjullie zeggen nu dat de kadett slecht is/was dat heb je mij nooit horen zeggen zaten leuke onderdelen op
Ik kan van alles gaan quoten waar in bevestigd word wat NIET goed was. Was vrij weinig goeds aan in jou ogen. Dus krabbel nu niet terug:fy1:vertag
Maar nog maals zoals ik al zei:
Een volwassen VENT reageert op een mailtje die ik stuur, waar je vervolgens met de reden komt dat je meer mails heb die je moet beantwoorden. Hmmz vreemd hoor.. Hier wel kunnen reageren en niet op een mailtje.. :worsApplaus!king:
21 augustus 2009 om 18:27 #17511181waren idd veel dingen slecht dat wil niet zeggen dat als ik hem in onderdelen verkoop dat alles slecht is zoals bumpers spoilers interieur enz is niks mis mee
sommige dingen zaten niet vast wil niet zeggen dat het slecht iswil je zo graag een mailtje terug dan omdat je bezig blijft erover zeg het maar
21 augustus 2009 om 20:02 #17511182origineel gepost door 2nd Identity
waren idd veel dingen slecht dat wil niet zeggen dat als ik hem in onderdelen verkoop dat alles slecht is zoals bumpers spoilers interieur enz is niks mis mee
sommige dingen zaten niet vast wil niet zeggen dat het slecht iswil je zo graag een mailtje terug dan omdat je bezig blijft erover zeg het maar
2 weken terug had ik wel een mailtje willen hebben ;) nu niet meer:)
nou ben je te laat:sleeping:sleepingMaar wat rij je nu dan?
VW? of heb je een magnetron gekocht voor die kadett;)Ciaooooo:sleeping:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.