Wie kan mij helpen de oude liefde van mijn man te vinden?

Forumindex Forums Overige Historie Wie kan mij helpen de oude liefde van mijn man te vinden?

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277387
    Maxime89
      Lid sinds:
      18 July 2016

      Goedemiddag op deze warme dag ;)

      Mijn man heeft jarenlang een Corsa B gehad. En veel tijd, geld maar vooral liefde in gestopt.
      Hijzelf en wij samen hebben veel meegemaakt met de Corsa. Hij kende alles van binnen naar buiten. Kon met zijn ogen dicht dingen vervangen.

      Hoe enorm verdrietig waren wij toen we genoodzaakt waren om de Corsa te verkopen vanwege gezinsuitbreiding. Het ging gewoonweg niet passen, en een 2e auto was te duur. Hij had het voor mij en ons gezin over.

      We zouden contact houden met de nieuwe eigenaar zodat we foto’s konden krijgen, en wisten hoe het ging met de auto. Helaas heeft de nieuwe eigenaar hem vrij snel verkocht. En weten wij niet waarheen.

      Wie herkent deze Corsa? En weet wie de eigenaar is? Of waar de auto rijd?
      Ik kom heel graag in contact met deze eigenaar zodat ik mijn man hopelijk een fijn cadeau kan geven.

      http://tunezup.com/nl/car-tuning/car/4435-corsa-b-2-0-16v” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Kenteken : RZ-SG-06
      Kleur : op kenteken zwart maar is legergroen
      Bouwjaar : 1997
      Motor : 2.0 16v

      Verder weet ik niet of de eigenaren iets veranderd hebben, dus is moeilijk beschrijving te geven als het misschien niet meer klopt.
      Maar bij de gegeven link vind je foto’s en meer informatie.

      Alvast vriendelijk bedankt.
      Groetjes Maxime Winnubst-Versteeg

      #18323149
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        ken de auto zo niet

        maar via rdw site blijkt die nog wel gekeurd te zijn
        dus er is hoop

        huidige eigenaar heeft hem sinds 2013 ;)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.