wie heeft er nog z,n dienstplicht vervuld????

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer wie heeft er nog z,n dienstplicht vervuld????

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #17595476
    sjaakstra
      Lid sinds:
      14 December 2009

      Drie jaar geleden Kon. Marine verlaten na 9 jaar dienst…l-m fregatten gehad
      en HrMs Rotterdam,enz veel oefeningen, 2x uitzending afrika…;);)leuke tijd!!

      maar eehh nu weer terug :hmmz:hmmz ??? voor ff dan:D

      #17595477
      manta2
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 July 2004

        ouwe hap; 74-1
        opleiding in Tilburg als chauffeur op een trekker-oplegger 514.
        Daarna me uitgerust bij de 110 verbindingsdienst in Naarden en Harderwijk

        #17595478
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          origineel gepost door boyanka

          origineel gepost door Omega2.2-16v

          origineel gepost door boyanka
          :agentvoorgoed ongeschikt, meer zeg ik lekker niet;)

          I5:hmmz:D

          :Pje bedoeld S 5. nee dat niet:agent

          Neej je moet natuurlijk geen hele barak vol kromlopende militaire hebben he :P

          Heel gek, altijd word er over elk detail moeilijk gedaan als een of andere groepering benadeeld word, ik heb homo;s en zwakzinnige nou nog nooit horen demonstreren tegen de s5.

          Ol ben wel opgeroepen maar ik hoefde niet meer, werd in ’00 pas 18. Maar voor sommige idd zou het geen verkeerde oplossing zijn….heb er op me werk wat rondlopen, valt geen land mee te bezeilen…

          #17595479
          Jack-omegax3.0xe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 September 2007

            Was net te laat werd in ’00 18 hoefde helemaal niet maar ingeschreven voor beroeps.

            Maar helaas afgekeurd.:argue

            Gr Jack

            #17595480
            boyanka
            Deelnemer
              Lid sinds:
              8 June 2005

              Neej je moet natuurlijk geen hele barak vol kromlopende militaire hebben he :P

              Heel gek, altijd word er over elk detail moeilijk gedaan als een of andere groepering benadeeld word, ik heb homo;s en zwakzinnige nou nog nooit horen demonstreren tegen de s5.

              Ol ben wel opgeroepen maar ik hoefde niet meer, werd in ’00 pas 18. Maar voor sommige idd zou het geen verkeerde oplossing zijn….heb er op me werk wat rondlopen, valt geen land mee te bezeilen… [/quote]

              :agentgeen van alles kom ik voor in aanmerking, ze waren alleen een beetje bang van me.:D

              #17595481
              Dualramfreak
                Lid sinds:
                22 July 2006

                88-1. opleiding van 4 maanden bij hilversum. daarna ‘paraat’ in havelte.
                ik zat bij de geneeskundige dienst. heb 6 maanden, met 3 maatjes, in een burger ziekenhuis gewerkt. diaconessenhuis in meppel. lekker ieder een eigen kamertje in de zusterflat en helemaal niets meer met het leger te maken gehad. alleen eind van de maand m’n salaris.dat was een geweldige tijd. ook om doktertje te spelen in de zusterflat:P

                #17595482
                tcat
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 December 2004

                  origineel gepost door Dualramfreak
                  88-1. opleiding van 4 maanden bij hilversum. daarna ‘paraat’ in havelte.
                  ik zat bij de geneeskundige dienst. heb 6 maanden, met 3 maatjes, in een burger ziekenhuis gewerkt. diaconessenhuis in meppel. lekker ieder een eigen kamertje in de zusterflat en helemaal niets meer met het leger te maken gehad. alleen eind van de maand m’n salaris.dat was een geweldige tijd. ook om doktertje te spelen in de zusterflat:P

                  Je heb dus in andere schuttersputjes gelegen dan wij:jerry
                  You kinky basterd:angel

                  #17595483
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    dat weet ik nog wel niet
                    heb in mijn tijd ook wel t 1 en ander meegemaakt

                    had ik geen zusterflat voor nodig:jerry:jerry

                    #17595484
                    champo
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2006

                      Ik had geen dienstplicht (ben nu 31). Denk eigenlijk ook wel dat ik afgekeurd was op mijn ogen….

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.