Welke uitvoeringen heb je tegenwoordig en in welke volgorde

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Welke uitvoeringen heb je tegenwoordig en in welke volgorde

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344448
    marson
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2009

      Kan iemand mij vertellen welke uitvoeringen je heb en wat daar dan bij zou horen?
      Vroeger leek het makkelijker maar dat was alleen maar omdat je naam herkent.
      Ik zie wel eens de exclusiva en de excellent en de navigator voor de rest weet ik niks.
      Wie wil mij op weg helpen ?

      Vriendelijke groet Sonny :help: :dank-u: :dank-u: :dank-u:

      #18344449
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Bedoel je welke Vectra modellen er zijn?

        #18344456
        marson
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2009

          Ja, inderdaad en voor mij zijn dan de modellen C belangrijk, vroeger had je de luxe, berlinetta, sr, enz enz.
          Ik weet wel dat er buiten de uitvoeringen om nog meer opties kunnen zijn toegevoegd, maar om een beetje een schifting te kunnen maken zouden de huidige namen ( en een beetje hun beschrijving standaard, luxe , het luxste) zeer welkom zijn. :applause02: :applause02:

          Met vriendelijke groet Sonny

          #18344508
          CJX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 December 2011

            De Vectra C2 is geleverd in diverse uitrustingsnivo’s die niet voor iedere carrosserievariant hetzelfde waren.

            Sedan: Essentia ; Comfort ; Cosmo ( oplopend in luxe )
            GTS: GTS ; GTS sport ( oplopend in luxe )
            Stationwagon: Essentia ; Comfort ; Sport ; Cosmo ( oplopend in luxe )

            Daarnaast zijn aan het eind van de levensloop ( 2007, 2008 ) alle modellen ook leverbaar geweest als Executive ( standaard leer + full options ).
            Ook waren er nog wat actieuitvoeringen die meestal ook met veel opties uitgerust waren.

            #18344509
            CJX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 December 2011

              Voor de C1 was het vrijwel hetzelfde.

              Alleen had de C1 geen essentia, en was er de “Elegance” ipv de Cosmo.

              #18344513
              djjuergen
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 April 2009

                Op het laatst (in 2008) had je, voor de 4 deurs sedan en 5 deurs stationwagon, slechts 2 uitvoeringen voor zowel de particuliere en zakelijke markt.
                Bij de Particuliere markt had je de ‘Temptation’ en de luxere ‘Temptation Exclusive’
                Bij de Zakelijke markt had je de ‘Business’ en de luxere ‘Business Executive’ uitvoering

                Ahoewel de namen anders doen vermoeden zijn de ‘Temptation’ en ‘Business’ exact dezelfde uitvoeringen. Ditzelfde geld ook voor de ‘Temptation Exclusive’ en ‘Business Executive’ uitvoeringen.

                De ‘Temptation Exclusive’ en ‘Business Executive’ uitvoering waren overigens geen Full option uitvoering. Schuif-kantel dak, Xenon en BI-xenon (met AFL) waren namelijk nog steeds opties.

                EDIT: voor de GTS en Signum weet ik het even niet uit mijn hoofd, maar ik kan het wel voor je opzoeken.

                #18344527
                marson
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 June 2009

                  Mannuh, ik vind dit geweldig, heel fijn dat jullie de tijd en moeite hebben genomen om dit even op te schrijven cq uit te leggen hier kan ik iets mee.

                  Geweldig dank jullie wel :happy02: :yahoo: :happy02:

                  #18344576
                  Outzy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 August 2015

                    Uit de oude doos ( ik wilde het ook weten namelijk )

                    C in welke uitvoeringen ???

                    #18344626
                    kadett-supreme
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2004

                      en toch zit er soms verschil in. ik heb een signum uit 2003 in de cosmo uitvoering (volgens de papieren), maar hier zat gewoon een stoffen interieur in met alleen voorbereiding voor stoelverwarming en geen electrische bediening. elders lees ik dat de cosmo standaard leer en electrische stoelen had.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.