Welke scratch remover ??

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Welke scratch remover ??

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247532
    leen1
      Lid sinds:
      3 March 2012

      Ja hoor ze hebben met een winkelwagen tegen mijn linker achterportier aan gezeten op de parking bij de super, dader uiteraard onbekend.
      Nu heb ik daar een paar flinke krassen in de lak, kan ze voelen met mijn nagel.

      Dus zoek ik een goede remover om te proberen ze er zoveel mogelijk uit te krijgen, het is aztekengold metelic lak.
      Wie heeft er tip en ervaringen met goede producten ?

      Ik heb geen poetsmachine dus zal het met de hand moeten.

      #18005634
      kadett-supreme
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 July 2004

        zie je er al de witte grondlak doorheen? dan kan je met polijsten alleen niet het gewenste resultaat behalen.

        met de hand is er sowieso geen beginnen aan, wat dat betreft kan ik je alvast uit de droom helpen helaas.

        heb je ’n foto toevallig?

        #18005635
        BlueAstraG
          Lid sinds:
          24 December 2011

          Ik ben bang dat Wilco gelijk heeft. Heb zelf ook heel wat middeltjes geprobeerd met de hand eruit te krijgen, gewoon om er zelf achter te komen of dit kan ja of te nee. En nee, dit gaat niet echt werken.

          Sommige scratch removers vullen het tijdelijk op, sommige scratch removers werken totaal niet en sommige scratch removers zullen je krassen IETS minder duidelijk maken, waar polijsten bepaalde krassen gewoon weghaalt.

          Maar wat Wilco zegt, diepe krassen waar de grondlak al te zien is….. Dan heb je dubbel pech. Wil je het dan weg hebben, zul je in de meeste gevallen naar de spuiterij moeten.

          Ik weet nog wel een professioneel beun adresje voor je in Tiel. Bij interesse geef je maar een gil.

          #18005636
          kadett-supreme
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 July 2004

            als je ’n lakstiftje hebt en opnieuw spuiten niet in je budget zit, kan je het natuurlijk minder zichtbaar maken. Dan niet met het kwastje van de lakstift aan de slag gaan, maar gebruik ’n sateprikker om de verf in de kras te laten lopen. laten drogen en dan polijsten.

            #18005637
            usbstick
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 February 2012

              juist, wilco zegt het helemaal goed, er bestaat geen scratch remover,tenminste niet als ie door de lak heen is, als je m met je nagel voeld dan is het teveel, sate prikker is de oplossing en daarna even naar een autopoetser brengen en zeggen dat dat stukje vlak gepolijst moet worden..

              suc6!

              gr. arjan

              #18005638
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Scratch remover :hmmz doet mij denken aan telsell ofzo. Super handig even de stift erover en weg kras haha zijn genoeg mensen ingestonken :cry. Hebben ze een keer uitgezocht in kassa of radar dat het niet mogelijk is om dikke krassen simpel te laten verdwijnen.

                #18005639
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  @Helmer opelfan wrote:

                  Scratch remover :hmmz doet mij denken aan telsell ofzo.

                  Zelfs onze vrienden van Mequiars hebben er een product voor : Mequiars Scratch-X ?
                  Verder sluit ik me helemaal bij Wilco aan.

                  Pas met een foto van de schade kunnen we gerichter advies geven. Wat je ook zou kunnen doen is eens bij CarClean langsrijden.

                  #18005640
                  leen1
                    Lid sinds:
                    3 March 2012

                    Bedankt voor de antwoorden.
                    De diepte van de meeste krasjes is zoals je ze veel tegen komt bij deurgrepen van nagels.
                    Maar een lakstift kan ik in mijn kleur niet vinden op de site van Motip, de Aliga is maar 1 jaar geleverd in deze kleuren.

                    #18005641
                    usbstick
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 February 2012

                      je kan die gewoon bij de opel halen voor 7,95

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.