welke problemen

Forumindex Forums Modellen Grandland X welke problemen

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18495841
    quandor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2017

      Ik ben langzamerhand out of speech : was het dit topic of een ander, ga naar een Belgisch forum (waar je qua nationaliteit thuishoort) en zeur daar lekker verder.

      #18495874
      jopsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 May 2019

        Je ontgoochelt me.  Je had veel tijd nodig deze keer.

        hopelijk rij je niet door België (constant op het 2e baanvak) met uw fantastische grandland en bijhorend aftands caravannetje voor 2 personen en een hond.

        En correctie…  jij bent de zeur, Ik volg uw zever en zever graag met je mee.    Behalve over mijn grandramp want daar ben ik bloedserieus.  Vandaag nog akkefietje….  de deugniet wou niet op slot.  Misschien een optie die ik vergat te nemen ?  Ik kijk ook nog steeds uit naar de ritten wanneer ik in een muzikale bui ben…. dan gedragen de dodehoeklampjes zich als echte lichtorgeltjes.  Zeker in het donker brengen deze sfeer, net een discotheek…..  maar wel erg gevaarlijk tijdens het rijden.

        En… ik verschijn echter op fora waar ik wil.  Jij hebt niks te willen noch de wet te dicteren.

        Je bent ook iet of wat racistisch ingesteld heb ik de indruk.   Net als uw vriendje MWW.  Dit in tijden waar verdraagzaamheid zou moeten heersen.

        Vrolijk Kerstfeest gewenst alvast.

         

        Ps: hoe doen we het omtrent de weddenschap ?

        #18496486
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          bron : https://www.autovisie.nl/nieuws/meest-minst-betrouwbare-automerken/

          dit omtrent een eerdere denigrerende opmerking van een forumlid over het merk Dacia.

          2. Dacia
          Hoewel we Japanners in dit lijstje verwachten – en zeker dure Japanners als Lexus – komt ook een budgetmerk goed uit de bus. Dacia scoort een betrouwbaarheidsscore van 97,3 procent en staat hiermee op plek twee.

          Dit is niet het eerste goede nieuws voor Dacia deze week. Eerder werd de duidelijk dat de Dacia Sandero de best verkochte auto van Europa is.

           

          De minst betrouwbare automerken
          Naast de meest betrouwbare merken, laat het onderzoek ook de minst betrouwbare automerken zien.

          Fiat (82,0%)
          Landrover (82,5%)
          Ford (86,2%)
          Nissan (86,2%)
          Alfa Romeo (86,5%)
          Porsche (89,4%)
          Mercedes-Benz (89,6%)
          Opel (89,6%)
          Peugeot (89,6%)
          Jaguar (90,1%)

           

           

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.