welke problemen

Forumindex Forums Modellen Grandland X welke problemen

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #18439137
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Dag iedereen

      Binnen een tweetal maand komt mijn zaak met de probleemwagen opnieuw voor.

      Hieronder zet ik een lijst van de problemen die mijn wagen, sedert het laatste lang onderzoek , nog steeds vertoond.

      Wil je me een PB sturen indien je ook één of meerdere van deze problemen voorhad.

      Dank

      –          Start-stop werkt niet

      –          Spraaktechnologie hapert

      –          Zetelverwarming noch zetelkoeling vooraan werkt

      –          Zetelverwarming achter werkt niet

      –          Dodehoeklampje knippert te pas en te onpas, soms knipperen als een richtingaanwijzer

      –          Wiswassers flippen (droog = wissen     regen = niet wissen)

      –          Boordcomputer  weergave onderhoudsbeurt verspringt plots enorm qua tijd en afstand

      –          Stuurverwarming wordt plots spontaan warm of werkt soms niet bij opzetten

      –          Oranje driehoek licht in een flits op in display (niet de waarschuwing dat een obstakel te snel dichtbij komt)  zelfde driehoek als toen melding gegeven werd “storing automatisch remsysteem” voor de laatste reparatie)

      –          Ventilatie werkt niet

      –          Pieptoon weerklinkt.  Echter niks in het rond,geen verkeer en geen melding op dashboard

      –          Navigatieproblemen

      –          Regensensor werkt niet

      –          De motor start niet

      –          Achteruitrijcamera werkt niet en scherm blijft zwart

      –          Digitale uurweergave flipt (verkeerde weergave van de tijd)

      –          Wagen opent spontaan uit zichzelf

      –          Problemen met ophanging opgemerkt door technieker

      –          Problemen achterklep (niet openen)

      –          Binnenverlichting licht niet op

      –          Haperende display

      –          Knipperende kilometerweergave op display

      –          Display blijft zwart

      –          Koplampen vallen uit tijdens het rijden (pikdonker buiten, lichten op automatische stand)

      –          Achterklep sluit plots vanzelf bij inladen en wagen sluit (niks gemanipuleerd)

      –          De wagen sluit plots uit zichzelf

      –          Voetsensor achterklep werkt soms niet

      –          Afstandsbediening werkt soms niet

      –          Boordcomputer flipt. Deze verspringt plots fenomenaal.  Na 6000 km rijden opnieuw onderhoudsbeurt weergave

      –          Achterklep staat open bij terugkomst op parking

      –          Plots knipperen van de 4 richtingsaanwijzers  (draaiende motor en wij in de wagen)

      –          Achterkofferklep sluit niet bij drukken op rode  bedieningsknop

      –          geparkeerde wagen,motor af,  plots licht touchscreen op en dooft weer

      –          motor start soms pas na meerdere pogingen

      –          Radio hapert soms

      –          Voorste ramen openen vanzelf na vingertouch, auto zelf ontsluit niet

      –          Cruise control problemen  (na indrukken koppeling,afremmen op motor door versnelling lager te schakelen schiet de wagen weer vooruit bij het volledig lossen van de koppeling.  Soms valt de cruise control uit en andere keer weer niet bij ontkoppelen,  uitgetest op lange rechte baan

      –          Constructiefout deuren.  Lak beschadigd daar voor- en achterdeur elkaar raken op bepaald moment bij openen en sluiten.

      –          Wagen ongesloten op oprit ; bij handmatig willen openen van achterkofferklep gaat de klep niet open maar sluit de wagen……

      –          Spraaktechnologie hapert

      –          Geen beeld bij achteruitrijden op touchscreen

      –          Pieptonen bij achteruit rijden maar niks in het rond

      –          Lane assist lampje op bedieningsknop licht plots op uit het niets

      –          Krakend deurpaneel aan kant bestuurder (stijgt boven motorgeluid uit)

      –          Cruisecontrol die uit zichzelf  grijs oplicht zonder iets gemanipuleerd te hebben

      –          Navigatie : tijdens de rit begint het touchscreen te knipperen.  Niks aan te verhelpen.  Geen navigatie meer,enkel flikkerende beelden.

      –          Wagen “slingert”  op autosnelweg (gaat heel zacht van links naar rechts of omgekeerd, er waren vroeger al problemen met de voorophanging)

      –          Op display verschijnt zonder reden “gelieve het stuur over te nemen”

      –          Telefoongebruik hapert

      –          Zacht gepiep via dashboard zonder reden (geen meldingen)

      –          Wiswassers gaan plots interval wissen tijdens tankbeurt (motor af en heel zonnig droog weer)

      –          Koffer opent niet via handbediening aan koffer (na 6 pogingen lukt het wel)

      –          Lane assist treedt niet op

      –          motor slaat af tijdens het rijden en gaat direct in stuurslot

      –          auto opent uit zichzelf of sluit uit zichzelf

      #18439188
      rene
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2004

        Hey Jopsa, Een respectabele lijst. Wat een ellende.

        Ik zie wel een paar dubbelingen in je lijst.

        Het spontaan openen van de auto

        Spraaktechnologie hapert

        Voetsensor achterklep werkt soms niet

        auto opent uit zichzelf of sluit uit zichzelf

         

        Het is een kleinigheid, ik wens je veel suc6 in de strijd met Opel.

        Ik herken ook een paar dingen.

        Start-stop werkt niet altijd?? , Spraaktechnologie hapert, Display blijft zwart, Radio hapert soms, Krakend deurpaneel aan kant bestuurder (stijgt boven motorgeluid uit), Op display verschijnt zonder reden “gelieve het stuur over te nemen”

        #18439468
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          Bedankt Rene

          Bedankt CJX voor uw PB

          #18439634
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            [quote quote=18439468]Bedankt Rene Bedankt CJX [quote /quote] Misschien tijd voor een andere auto ? Veel sterkte jopsa. :good:

            #18493290
            quandor
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2017

              Allen,

              na een stuk of “tig” (héél, héél, héél erg veel) topics waarin forumlid Jopsa zijn ongenoegen uit, blijft uiten en voortdurend blijft z**ken  over zijn GLX, wordt het tijd voor een harde conclusie :

              geen énkele civiele rechter laat een zaak 4 jaar ‘sukkelen’ wanneer een eiser in zijn recht staat.

              Wat ik daarmee bedoel? Geacht forumlid Jopsa had kennelijk een probleem met zijn GLX (dat kan natuurlijk) en heeft dit aangekaart bij zijn dealer / Opel Nederland. Dit leverde kennelijk niet het gewenste resultaat op (op zich al vreemd, maar goed….) waarna juridische assistentie werd ingeroepen.

              Inmiddels zijn we zo’n 4 jaar verder (eigen aangegeven tijdslijn van forumlid Jopsa).

              Geloof mij (of niet) geen énkele civiele rechter laat een kwestie rondom een consumentenprodukt als een auto zo lang aansukkelen. Vermoedelijk besluit een rechter na 2 jaar touwtrekken tot het inschakelen van extern en onpartijdig advies. Dat geacht forumlid geen splinternieuwe of deugdelijk gerepareerde auto heeft mogen ontvangen kan maar tot 1 conclusie leiden :

              Forumlid Jopsa fantaseert / overdrijft heftig, of ziet anderszins vele beren op zijn pad die er imho niet zijn. Het wordt mogelijk tijd voor een Lada of een Dacia. Daar zit zo weinig elektronika in, dan kan er weinig mis gaan.

              #18493316
              jopsa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 May 2019

                Zijt ge daar nu weeral omhoog gevallen zagevent.    Ik dacht al heeeel lang…..  waar blijft die pee nu ?   Toch niet ernstig ziek of gestorven want dat wens je niemand toe.  Eerst en vooral goed dat je nog wat post want anders is er hier niet al te veel verkeer meer.

                Na enige tijd stilte ben je je momenteel weer aan het vervelen zeker ?  Zitten de donkere dagen daar voor iets tussen ?  Word je depressief  ?  Nee, dat kan niet want dan zou je jezelf in vraag stellen en niet anderen…

                Ik wil een weddenschap aangaan….   Je mag het bedrag kiezen…. dan stuur ik een aantal onverklaarbare opgenomen gebeurtenissen door naar een neutraal persoon.   We zetten ons afgesproken bedrag op zijn rekening en nadat iedereen de video’s bekeek stort de derde de 2 sommen door naar de ongelovige betweterige technische bolleboos Quandor die eigenlijk zelf geen oplossingen kent, of naar de persoon met de rampwagen van het jaar 2019, ik dus.

                Mocht uit de video’s  blijken dat er één en ander schort aan deze wagen dan ben je uw sommetje kwijt.     Mocht blijken dat er niks schort dan ben ik mijn sommetje kwijt.  De som mag wat mij betreft redelijk hoog zijn.   Ben je tevreden met een video waar de wiswassers beginnen wissen wanneer de wagen afgesloten is en de motor af ?  Ik heb heel veel opnames (waar de tegenpartij niet gelukkig mee is/was en me zelfs vroeg om geen beelden meer door te sturen.  Ik bleef tot op zeker moment beelden maken en doorsturen maar ben er nu wel mee gestopt.   Niks meer aan de hand ????  Jawel hoor.  Maar ik heb het er niet voor over om door deze klote grandland en onverantwoordelijke dealer en producent ook nog eens mijn rijbewijs kwijt te spelen.  De straffen zijn veel strenger geworden hier wat betreft GSM gebruik (maar ook dat geloof je waarschijnlijk niet)   Nu kan je me echter wel helpen.   Kan je even bellen met de heer Vanquickenborne.  Dat is de minister van Justitie.  Zal wel moeilijk te bereiken zijn momenteel want hij zit in een safehouse.  Enkele Nederlandse deugnieten waren/zijn van plan om deze brave man te ontvoeren.  Vraag hem even naar de bevoegde rechter en vraag hem waarom deze zaken hier zolang duren mocht je hem kunnen bereiken want jij kan natuurlijk alles..   Als je daarin slaagt (om de reden te weten te komen) dan krijg je van mij een (kleine) fooi.

                Tussen haakjes…..  ik ben niet de enige met een ramp Grandland.  Alleen heeeel jammer dat jij niet zo een gedrocht kreeg (wat betreft electronica)    Ook de hibrides zijn dikwijls aan de sukkel……   Of wil je daar ook niks over horen ?

                Hopelijk ben je even verknocht aan je vrouw (mocht je die hebben) als aan uw perfecte grandland.

                Ik raad je aan om niet al te veel geld in te zetten op mijn onvoorspelbare wagen, :good: :good:   lieve man.  Je bent het nu al kwijt.

                Gisteren mail van de advocaat gekregen , lieve techneut en opel werknemer….   Zaak komt voor op 20 december (wat ik reeds meldde)…..  daar de gerechtsexpert nog (steeds) geen eindverslag opmaakte zal dit wederom verschoven worden naar latere datum blijkbaar….

                In 1 ding moet ik je gelijk geven :   het duurt inderdaad heel erg lang.  Ik had gedacht dat het binnen een jaar (wat ook al lang is) zou geklonken zijn.  Niet dus.    Straks doe je me nog verlangen om in Nederland te wonen daar rechtszaken daar blijkbaar heeeeeeel erg snel opgelost worden.  Hier dus jammer genoeg niet.    Ik ken heel wat leuke Nederlanders zoals ik ook al meldde, maar jij als eventuele buur lijkt me net iets te veel van het goede….

                Jammer ook dat ik hier geen video’s kan posten.  Anders had ik graag je superkennis geraadpleegd om sommige eigenaardige verschijnselen snel van de baan te helpen want jij weet er natuurlijk alles van.

                Ik hou je op de hoogte en hoop dat er volgend jaar een uitspraak is (maar vrees er voor)  Misschien valt deze wagen wel uit elkaar en haalt hij de uitspraak niet.   Zoals sommige mensen…. mooi van buiten maar lelijk van binnen.  Iets met “slechte karakters” moest je het niet begrijpen.

                :good:

                 

                 

                #18493332
                jopsa
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2019

                  Jammer ook dat je je laagdunkend uitlaat over andere merken en dus ook de eigenaars van die wagens.   Laat ons eerlijk zijn…. met Opel (peugeot) behoren we nu ook wel niet tot de top van de automobielindustrie.  Misschien voel jij je wel beter dan anderen maar ik moet je met de voeten terug op de grond zetten, het is maar een grandland waar je mee rijdt en je hebt blijkbaar  geen enkele technische kennis (zoals ikzelf).  Je doet lachwekkend en ongelovig over problemen van anderen in plaats van mee te denken.   Laat dat denken nu een groot probleem zijn….  Heel wat Opel techniekers, Opel ingenieurs, een gerechtsexpert weten de oorzaak niet of willen ze niet weten.   Of ze weten het wel maar het zou hen te duur uitvallen om het op te lossen en hopen op een uitspraak in hun voordeel door de rechtbank.   Dus, waarom zou jij het dan wel weten als al deze experten met geen oplossing komen ?   Je lacht dus je onwetendheid weg met andere woorden.  Ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat jij een zekere relatie hebt met Opel/PSA gezien uw reacties.

                  Zie het nu even anders….. misschien wordt de kans gegeven aan de producent om de opgenomen beelden te weerleggen….  Het antwoord van OPEL op de volgende vraag van de gerechtsexpert luidde als volgt…   Hoe verklaren jullie al de ongewone en veelvuldige foutmeldingen ?  Antwoord : een andere grandland die aan de computer verbonden werd vertoonde ook veel fouten….. :wacko:      Dus die andere grandland die daar toevallig in de garage ter reparatie stond werd als waardemeter voor alle andere rondrijdende grandlands genomen…  De gerechtsexpert was niet echt tevreden met het antwoord maar verder kwam er geen reactie meer.   Zoiets als zich in stilzwijgen hullen.

                  Ohja, ik weet het….  ook dat zal je niet geloven.

                  Tot straks

                  #18493385
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    Ohja, nog even…..  rekenen blijkt ook uw sterkste niet.  En ook niet begrijpend lezen…  De wagen wordt 4 jaar eind april 2023

                    Rechtszaak gestart 10 dec 2019   Ja,net 3 jaar nu…..  Blijkbaar is geduld een “schone gave”  Ik hoop dat alvast.

                     

                    Je maakte ook je huiswerk niet.  Blijkt dat bij Dacia toch ook al wat technologie verwerkt zit.  Waarschijnlijk werkt het daar wel correct ???

                    #18493423
                    quandor
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      14 November 2017

                      Zie u allen wat een fantast, i’ll rest my case :

                      Kijk na de posting “Olieverbruik” en dan met name het laatste bericht van 5 december.

                      Olieverbruik – Opel-forum

                      Sorry, maar het moest even, geloofwaardigheid?? :cry: :yahoo:

                       

                       

                       

                      #18493687
                      jopsa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 May 2019

                        Ja,inderdaad   bijna 4 jaar.  3 jaar en een 7 tal maand.

                        Echter klopt het wat ik al dacht.  Uw frustratie en obsessie in- en voor mij grenst aan het ziekelijke.  Volgens mij printte je zelfs alles uit en maakte er een studieboekje van.

                        Je vergeet echter de essentie.   Het gaat hier over een probleemwagen en niet over personen.  Wel een persoonswagen,. Snap je het verschil.

                        Waar blijf je met uw voorstel ivm het weddenschap ?

                        Ik denk dat er zich echter ook fouten in uw brein voordoen.  Je past bij mijn wagen.  Maar in uw geval kan een pilletje wonderen doen.  Bij de wagen helaas niet

                        #18493691
                        jopsa
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 May 2019

                          I rest my case meldde je.

                          Snap je de betekenis ? Je schreef dat al enkele keren en toch ben je daar terug.

                          #18494020
                          quandor
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 November 2017

                            Ik reageer alleen als mensen imho onwaarheden / leugens of onzinnigheid schrijven, anders reageer ik idd. niet meer. Gelet op jouw eigen opmerking in dat genoemde topic over bijna 4 jaar en jouw opmerking over rekenvaardigheden in dit topic, laat ik graag aan jou over of je :

                            1. een kleine onwaarheid,

                            2. een keiharde leugen of,

                            3. een onzinnigheid hebt geschreven.

                            Echter, gelet op je oeverloze / extreem lange reageer berichten, probeer je je in allerlei bochten te wringen om het e.e.a. recht te kletsen.

                            Echter, degenen die jou volgen / hebben gevolgd, weten nu na dit topic en het olietopic wat ze aan je hebben.

                            #18494297
                            jopsa
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 May 2019

                              Korte reacties begrijp je niet

                              Lange reacties zinnen je niet.

                              Je hebt gelijk…  de focus ligt hier in alle topic op leeftijden van wagens.   Niet op problemen of fiere eigenaars….

                              Je bent begrijpend (niet dus), volhardend in uw ongeloof.

                              Hopelijk voor heer quandor geen te lange reactie. :bye:

                              #18494304
                              jopsa
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                3 May 2019

                                Daar de lengte van de posts u niet zinnen maak ik er nu meerdere om het u naar uw zin te maken.  Ga nu aub de letters niet  tellen als je begrijpt wat ik bedoel.

                                Geniet nog jaren van uw fantastische grandland,  ik hopelijk niet van mijn elektronisch gedrocht jammer genoeg.

                                Ga nu niet z..ken (zoals jij het noemt) dat ik maar moet verkopen…..  want dat mag in dit geval niet maar dat geloof je ook zeker niet.  Echter wel wanneer ik de problemen aan de koper meedeel.  Klinkt ongelooflijk toch ?   Ben je kandidaat ? Een heel mooie wagen, uiterlijk dan toch…

                                Hopelijk is de lengte van de post nie te lang volgens u.  Anders wil ik me daar voor verontschuldigen

                                #18494439
                                MWW
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 February 2020

                                  ik dacht altijd dat dit een Nederlands forum was joh.

                                   

                                  :bye:

                                  #18494448
                                  quandor
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    14 November 2017

                                    Hoi,

                                    idd. je schrijft daar wat :good:   :good:

                                     

                                    #18494470
                                    jopsa
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      3 May 2019

                                      Je vond jezelf een vriendje…..

                                      Nog een opmerking die met wagens te maken heeft…

                                      Ook Nederlanders ervaren problemen.

                                      Lees even over antwoorden die hybrideryders krijgen van dealers…..

                                      Rij even een lange rit om terug nog wat elektrisch te kunnen rijden.

                                      #18494489
                                      jopsa
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        3 May 2019

                                        Heeee MWW en vriendje ………..

                                        blij dat hier nog 2 oldtimer Nederlanders vertoeven.  Zo van die oerNederlanders die denken dat ze de wereld vertegenwoordigen en denken dat de evenaar door hun reet loopt….  Zo van die echte ouwerwetse arrogante figuren die steeds amok zoeken.  Altijd naast de kwestie antwoorden of naast de pot pissen.  Gelukkig is die tijd voorbij en zijn jullie ook gelukkig de enkelingen  die dat beeld van een Nederlander verspreiden.  Gelukkig weet iemand met gezond verstand dat jullie niet het beeld van de leuke Nederlander vertegenwoordigen.  Dit ter zijde…

                                        Is mijn post nog niet te lang ?  Quandoorke ?  Laat anders even weten.

                                        MVV, naar ik me meen tte herinneren is dit niet de eerste keer dat jij racistische toon gebruikt.  Ik dacht dat ik je daar al eens op wees.  Het ging toen over de anders gekleurde medebroeder (jij had daar een andere naam voor).    QUANDOR,  kijk even na in uw afgeprinte versie van de geplaatste post of mijn geschreven uitspraak klopt.    Laat jullie frustraties varen mannen.  Dat deed ik ook al bij deze wagen.  Nu zeg ik nog gewoon : HET IS EEN ELEKTRONISCH GEDROCHT.   Quandoorke, kom op met de weddenschap….   je kan verdienen      of verliezen….

                                        Ik heb nog een anekdote….  maar lees hieronder in een nieuwe post verder anders klaagt QUANDORUM dat mijn post te lang is…….

                                         

                                        #18494491
                                        jopsa
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          3 May 2019

                                          Hallo MVVeetje en QUANTORUM,  de anekdote…..  en nee, niet verzonnen.  Echt gebeurd.   Uit de mond van de Opel dealer.  Hier komt het.

                                           

                                          Toen ik de eerste keer de problemen ging melden bij de dealer kreeg ik als antwoord…… HOU JE VAST, SEATBELTS ON……….  tja,het is geen OPEL meer he, het is een peugeot.    Dat zei hij zonder verpinken.   Dan vroeg ik de man het volgende…..  Waarom hangt er dan een Opel embleem op ???   Zouden jullie weten waarom de man daar geen antwoord op gaf ???

                                          #18494591
                                          jopsa
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            3 May 2019

                                            Lees topic “betrouwbaarheid occasion” eens na wijsneuzen op 15 november 2022 om 15:28

                                            Kan je daar ook even commentaar opgeven…..

                                            #18495338
                                            Anoniem
                                              Lid sinds:
                                              1 January 1970

                                              <p style=”text-align: left;”>Jopsa ook al last gehad van aandrijfassen? Schijnt een probleem te zijn, 1 bij finaal afgebroken en 2 daarvoor al uit voorzorg vervangen ivm haarscheurtjes.

                                              </p>
                                              over 3 maanden gaat hij naar de schroothoop, snap echt de liefhebbers van deze Franse meuk niet. Voor ons nooit meer een Opel, (hebber de 4 totaal gekocht laatste 10 jaar) van de week deed accu van Corsa van mijn vrouw niet meer, konden 10 januari langs komen was reactie, bij universele garage zelfde dag, echt typisch Opel niks op orde en door dacht. Precies zoals de Autos.

                                              #18495362
                                              quandor
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                14 November 2017

                                                Lees topic : afscheid GLX.

                                                #18495694
                                                jopsa
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  3 May 2019

                                                  Quandor, jij hebt echt wel mentale problemen…  zoek hulp voor het te laat is

                                                  #18495697
                                                  quandor
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    14 November 2017

                                                    Als jij een goede weet uit je opgedane ervaringen?

                                                    #18495718
                                                    jopsa
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      3 May 2019

                                                      Zie je wel….  je zat al vol verwachting en spanning te wachten op een post.  Binnen de minuut reactie.  Hopelijk ben je thuis niet zo’n vluggerd (hopelijk begrijp je deze)  :wacko:

                                                      Vriend, al had ik die ervaring dan zou ik die psychiater nooit uw geval willen voorstellen.  Die man zou zelf knetter worden na 1 dialoog met u. Zou echter monoloog worden naar ik u hier lees.

                                                      Volgens mij denk je zelfs dat je zelf een grandland bent.  Zo vol van jezelf en de grandramp.  Je bent samen met mijn wagen een echt studie-object.  Jij voor geneesheren, mijn rampwagen voor aliens want op deze wereld kan/wil niemand hem maken blijkbaar.

                                                      Geef uw kennis bloot en tip de opel en PSA wereld over uw oplossing. Je wordt misschien een rijk man wat financiën betreft echter arm wat betreft karakter.

                                                       

                                                      Beste grondsteef,  ik hoop dat na uitspraak vd rechter, wie weet wanneer, die van mij mee kan naar die schroothoop.   Ze kunnen ze broederlijk naast elkaar zetten.  Ik zie het nog zover komen dat ze de wagens wel nog eens op de tweedehandsmarkt zetten…   leef nu al mee met die koper.

                                                       

                                                      Sorry quandor, oprechte excuses mocht mijn post te lang zijn naar uw zin.  Ik begrijp dat je je met uw problematiek niet lang kan concentreren.  Ik probeer er in het vervolg rekening mee te houden.  Tot straks ?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.