Welke kleur heeft mijn dashboard?

Forumindex Forums Modellen Corsa Welke kleur heeft mijn dashboard?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18386797
    Mookie Tvantenne
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 August 2020

      Hallo allemaal!

      Ik heb een kleine vraag. Ik ben sinds afgelopen donderdag de trotse eigenaar van mijn eerste Opeltje! Een Opel Corsa 1.3 Ecoflex editie. De kleur van mijn auto is Pepperdust. Nu wilde ik de radio gaan vervangen alleen ik wil het frontje van mijn nieuwe radio gaan spuiten in de kleur van het console. Nu heb ik al 2 uur zitten googlen maar ik kan nergens de kleurcode vinden om een spuitbus te laten maken. Weten jullie het misschien? Het is geen zwart maar een soort donkerblauw…15980863075225392409509108050795

      #18386879
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        Welk bouwjaar is de corsa kun je via deze link google voor de juiste kleur https://www.opel-infos.de/modelle/corsa_e3t.html

        #18386881
        Mookie Tvantenne
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 August 2020

          Hallo Pjotter!

          Alvast bedankt voor je link. Nu moet ik eerlijk zeggen dat mijn Duits echt heel erg slecht is haha. Ik ga hem proberen op te zoeken. HEt bouwjaar is 2011.

           

          Update:

          Ik heb net uw lijst nagekeken maar ik zou echt niet weten hoe ik nou wat kan zien. Ik snap er niet echt heel van…Als die blauwe kleurtjes lijken op elkaar. Nu ben ik erachter dat de kleurcode van exterieur 40w is maar hoe kan ik de binnenkant dan zien? alvast heel erg bedankt:D

          #18386902
          pjotter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2013

            aan de hand van bekleding daarachter staan kleur code midden console in deze link polster en mittelkonsole

            https://www.opel-infos.de/modelle/corsa_d5t.html

            autokleurcode 40W zie ik deze kleur volgens afbeelding klop dit

            corsa 2011 1.3

             

            #18386904
            Mookie Tvantenne
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 August 2020

              Super dank je wel Pjotter. Ik snap het schema nu inderdaad beter! Ik ga een spuitbus anthrazit bestellen! Nogmaals bedankt!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.