Forumindex › Forums › Modellen › Speedster, GT › Welke dumpvalve goed of mooi geluid voor opel gt?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 mei 2013 om 13:12 #17258092
Heeft er hier iemand ervaring met een dumpvalve op een opel gt? heb al verschillende namen gehoord zoals de hks, forge en bollen dumpvalve. welke zijn goed en aan te raden? Ik zou voor een krachtig geluid willen gaan.
28 mei 2013 om 21:13 #18146821Weinig reacties, maar sorry kan je hier nog niet mee helpen
29 mei 2013 om 06:39 #18146822Wellicht kun je zoeken op de motorcode?
Ik weet eigenlijk niet welk blok er in de GT ligt, is dat niet de Z20LEH?29 mei 2013 om 09:34 #18146823Z20nhh 264pk motor is op basis van de direct ingespoten 2.2i.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
29 mei 2013 om 09:35 #18146824Je zou op bijv. Youtube filmpjes kunnen kijken en luisteren naar het geluid van bijv de forge. Op een z20leh of en andere opel 2l turbo
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
29 mei 2013 om 09:41 #18146825En er zijn er hier genoeg op het forum met een Z20LEx en een dumpvalve van bijv. Forge.
En had Botter ook niet een dumpvalve hiervoor van een bepaald merk? Het is me even ontschoten hoe het merk heet.29 mei 2013 om 15:34 #18146826@RISL wrote:
En er zijn er hier genoeg op het forum met een Z20LEx en een dumpvalve van bijv. Forge.
En had Botter ook niet een dumpvalve hiervoor van een bepaald merk? Het is me even ontschoten hoe het merk heet.collins
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
29 mei 2013 om 16:02 #18146827@kiyamizio wrote:
Z20nhh 264pk motor is op basis van de direct ingespoten 2.2i.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
is die 2 liter turbo op basis van de 2.2 niet de z20net?
9 juni 2013 om 04:15 #18146828Oke bedankt voor de reacties, zo kom ik toch al wat verder :thumb het gaat een forge valve worden maar voor zover internet me wijzer maakt heb ik een dubbelwerkende dumpvalve nodig
13 juni 2013 om 21:56 #18146829Hier een foto van mijn Forge dumpvalve (90% terug in inlaat en 10% naar buiten) Als je een 100% uitwendige dumpvalve zou nemen gaat je verhouding air fuel niet meer juist zijn omdat de luchtdebietmeter de aangezogen lucht meet en daar de benzine op berekend die moet ingespoten worden dus als je de lucht buiten blaast door je dumpvalve zal je met momenten veel te rijk rijden (teveel benzine in verhouding tot lucht)
5 februari 2016 om 14:07 #18146830 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.