Welke caravanspiegels op een Astra Sport Tourer 2016

Forumindex Forums Modellen Astra Welke caravanspiegels op een Astra Sport Tourer 2016

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343914
    ivoduijkers
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 May 2017

      Wie kan mij helpen. Wij hebben sinds vorige week een Opel Astra Sport Tourer van 2016. IK had op mijn vorige auto (Caddy Life 2008) de Milenco Aero spiegels. Echter krijg ik die niet stevig erop. Aangezien de Astra trekauto van jet jaar was neem ik aan dat er al meerdere mensen met “dit probleem” zitten. Of men heeft een andere spiegel in gebruik of een juiste oplossing om toch die Milenco Aero te gebruiken.

      Ik wacht met smart op een een oplossing

      #18344117
      brutes2016
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 November 2016

        Hoi,

        Is inderdaad lastig bij de Opel Astra K. ik had er vorig jaar ook problemen mee.
        De Milenco spiegels willen er wel op, je moet ze zeer goed aandraaien! Echt tot je niet verder kan, dan blijven ze goed zitten.
        De auto spiegel gaat niet kapot.

        Voor de zekerheid heb ik er nog een rubberbandje bijgekocht, deze klemt extra om de auto spiegel.

        #18344118
        ivoduijkers
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 May 2017

          Ik heb de vraag ook bij de ANWB voorgelegd. Dit omdat de Astra trekauto van het jaar was. Kreeg terug dat ze dit probleem bij de test ook hadden gemerkt. Dus hebben ze spriegeltesr gedaan met een Astra. Zie KCK 4 van 2017. Reusel Alufor werkt het beste maar is ongeveer €100. Als beste kwam de Reich Handy mirror XL. Heb ze beide geprobeerd. Maar die Reich wou niet blijven zitten. Ga dit van het weekend nog even rustig proberen. Wat betreft die Repusel ben ik zeker tevreden. Ik zou verlengde nemen met bol glas. Maar is 2x zo duur.

          #18344144
          brutes2016
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 November 2016

            Hoi, op een duits forum kwam ik de Oppi caravan spiegel tegen op maat gemaakt voor de Astra K, 99 euro

            #18344150
            ivoduijkers
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 May 2017

              Ja die had ik ook gezien. maar die is dan echt alleen voor deze auto te gebruiken en geef dan liever hetzelfde uit aan een universele die dan hopelijk ook op de volgende auto zou kunnen passen.

              #18344944
              John1966
              Deelnemer
                Lid sinds:
                16 March 2017

                Hallo, ik had hetzelfde probleem. Zelfs met een extra band met zuignap vloog hij op de snelweg los.
                Nu heb ik die F-pads gekocht en blijven ze wel perfect zitten.
                https://www.obelink.nl/milenco-aero-mirror-f-pads.html?gclid=CjwKEAjwsqjKBRDtwOSjs6GTgmASJACRbI3frqXDFmSxdgosjRi6_tf5H6ViQSTlNKGZ7K7LGpFYfRoCWzPw_wcB

                Succes

                #18345927
                vectra3gts
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 June 2006

                  Hallo,
                  Ik gebruik Emuk spiegels op mijn Astra J .
                  1 maal afstellen en ze zitten elke keer weer goed.
                  Trillingsvrij.

                  Gr Gerard

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.