Welk merk lambdasonde??

Forumindex Forums Modellen Corsa Welk merk lambdasonde??

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18365236
    strijder1337
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 April 2019

      Goedenavond beste mensen,

      Recent heeft mijn motormanagement lampje (Corsa C uit 2005) besloten om zich aan mij te presenteren.
      Na het uitlezen van de Corsa kwamen in eerste instantie de foutcodes P0135 en P0136 naar boven.

      Dit gaat over de lambdasondes. Ik heb een fysieke controle gedaan op e.v.t. olielekkage en/of kabelbreuk, maar geen van beide was van toepassing. Ik heb beide sensoren eens opnieuw aangesloten, en nu krijg ik alleen nog maar foutcode P0141. Dit gaat louter over de 2e sensor na de kat.

      Het lijkt er dus op dat de sensor voor de kat nog werkt.

      Mijn vraag aan jullie: als ik ga zoeken naar nieuwe lambdasondes dan wordt ik overspoeld met pagina’s verschillende merken en prijzen, maar welke van deze is nou gewoon goed (en nog belangrijker: PAST)? De sonde die er nu in zit (de kapotte) is van Bosch, maar het OEN-nr is, op z’n zachts gezegd, onleesbaar.

      Zo kwam ik zelf op de volgende uit: (Bosch kan ook maar die hebben niet de juiste stekker out-of-the-box)
      https://www.reservedelenstore.nl/delphi/lambdasonde-1756038

      Maar een medewerker van bovenstaande winkel heeft gezocht op het VIN-nummer en kwam op deze uit:
      https://www.autodoc.nl/pierburg/964840?search=PIERBURG%20Lambdasonde%20%20(7.02604.07.0)

      Alvast bedankt!

      #18365239
      Malina
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 November 2016

        Op basis van je vin zou je het juiste onderdeelnummer o.a. hier kunnen vinden.

        #18365267
        richardschaeks
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2008

          <p style=”text-align: center;”>Bosch pakken, winparts heeft deze, ook de betaalbare versie zonder stekker, deze soldeer je zelf dan om op dezelfde lengte kabel! Werkt perfect! Bij mijne ook gedaan 2005 en 2006!</p>

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.