Welk merk bobine brug ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Welk merk bobine brug ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18405159
    dappie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 July 2008

      hallo leden,

      ik kreeg vandaag de fout code p0301 overslaan cilinder 1 gedetecteerd,  mn vectra c begon ook even op 3 cilinders te lopen

      maar naar warmer te worden loopt hij weer op 4 cilinders Nu heb ik dit heb ik uitgelezen met mn opcom,

      bij nader onder zoek kom ik uit op de bobine brug, nu heb ik gekeken op het internet maar er zijn best veel merken

      zoals: febi valeo ngk beru delfhi kw :wacko: welk merk kan ik nu het beste kopen?  En bij welke aan bieder

      Mijn vectra c is een gts uit 2003 een z 1.8xe alvast vriendelijk bedankt.

      #18405172
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        valeo is oem.

        #18405209
        dappie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 July 2008

          <p style=”text-align: left;”>Bedankt liviu, weet jij toevallig nog bij wie ik deze het beste kan bestellen, en die snel levert.</p>
          Vr, gr, Jac.

          #18405212
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Nee, heb 1tje besteld, 2018 of zo? Google is your best friend.

            #18405218
            Corsa_GSi
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Mister Auto of Autodoc zullen wel het goedkoopste zijn (bestellen via hun app is meestal goedkoper). Levertijden zijn afhankelijk van de prijs die ervoor betaalt, bij goedkoopste prijs en goedkoopste verzendkosten ongeveer 2 weken.

              Of FSRS Opel webshop proberen, die levert originele GM spullen.

              #18406083
              dappie
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 July 2008

                Nou ik heb de bobine brug vandaag pas besteld, (door te druk met werk) maar m’n auto heeft het gek genoeg de heleweek het goed gedaan, hij start goed rijd goed, maar je weet het niet het blijft Electronica, dus zo wie zo komt hij er nieuw op.

                Vr, gr, jac

                #18407296
                dappie
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 July 2008

                  Ik heb de bobinebrug  gekocht win-parts (een valeo) en hij was met 3 dagen  binnen, vrij snel nog,  incl verzendkosten voor rond de 70 euro Ik heb hem gisteren gemonteerd, en hij rijd er goed mee

                  vr,gr, jac.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.