Weigering CV

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Weigering CV

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17211551
    Dubbelhuis
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 January 2007

      Hallo allemaal,

      Iemand enig ervaring in het weigeren van de cv.
      Ik heb het nu voor de tweede keer gehad dat mijn deuren niet open gingen met de afstandbediening. Er zit pas een nieuwe batterij in (dit is het niet).
      Half jaar geleden is er een alarm ingebouwd, ben toen terug geweest na de eerste keer dat de cv weigerde. Hier zeiden ze dat het alarm alleen reageert op de cv. Deze zit aan de sleutel gekoppelt, dus geen losse handzender.
      Ik heb toen het slot laten vervangen voor eenzelfde handgreep (ivm inbraak)als aan de achter deuren (dus geen sleutelgat er meer in). Ik kan dus ook alleen de auto openmaken met de afstandbediening of via de achterklep erin kruipen (hier zit nog wel een sleutelgat). Dit heb ik dus nu weer moeten doen, alarm ging toen af, maar ik kon de cv pas weer bedienen na dat de auto op contact is geweest.

      Iemand enig idee wat dit kan zijn, alles werkt nu weer gewoon.
      ????????

      Groeten Bernd

      #17514150
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Ik heb dit ook met mijn Zafira gehad..

        HEt was toch het AB van de sleutel
        die kan je los maken en event voor ong 100 euro bestellen en laten inlezen bij dealer..

        Wat ook vaak werkt is een gevouwen papiertje op de batterij dan sleutel dicht, iets meer druk en dus contact. want het gaat om een beetje speling in de contactjes..

        Het proberen waard…

        een klein plat schroevendraaiertje..en AB los en dan het papier ertussen en zo terugplaatsen…

        Ik heb zo nog lang gereden geen probleem..

        #17514151
        PVB
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 April 2006

          Wat heel vaak voorkomt is dat de batterijhouder van de AB los zit, dus even de soldeerbout aan.

          http://www.zafira-forum.de/showthread.php?t=1141&highlight=schl%FCssel

          #17514152
          Dubbelhuis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 January 2007

            Ik ga het is even controleren.
            Jongens bedankt voor de informatie!!!

            Bedankt voor jullie reactie, ik laat weten of ik wat gevonden heb in de afstandbediening.

            Groet Bernd :thumbup:thumbup:thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.