We zijn weer terug op het Opel-forum!

Forumindex Forums Clubs en Bedrijven Original Car Parts We zijn weer terug op het Opel-forum!

• Dit onderwerp bevat 0 stemmen en heeft 16 reacties.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Profielfoto van Original Car Parts
    Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Hallo allemaal!

Na een tijdje weg te zijn geweest zijn we weer terug!

Voor de forumleden die Original Car Parts nog niet kennen zal ik wat kort meer over Original Car Parts vertellen. In 2007 ben ik (Omar) begonnen met het opzetten van Original Car Parts. In de eerste jaren verkocht ik alleen originele Opel en Irmscher onderdelen. Waarom alleen origineel? Ik wil goede producten leveren voor een goede prijs waar ook een goede service bij hoort. Op internet weet je bijna nooit wat je koopt maar bij ons dus wel! Daarnaast wilde ik ook een complete site hebben waar je als Opel bezitter alles kan kopen voor je Opel. Dus naast Opel en Irmscher hebben we ook het productenprogramma van Steinmetz op de site geplaatst waardoor je nu echt alle mooie en kwalitatief goede onderdelen op één site terug kan vinden!

We kijken steeds naar leuke en scherpe aanbiedingen met onze leveranciers voor onze klanten. Zo ben ik gisteren naar Remshalden afgezakt om daar met Günther Irmscher te praten over de toekomst van Irmscher in Nederland. Wij willen namelijk een grotere rol gaan spelen in de BeNeLux met betrekking tot onder andere Irmscher. Ik moet eerlijk zeggen dat ik door alle verhalen in de media van de afgelopen tijd over Irmscher niet het idee was dat het nog zo’n bedrijf was, maar niets is minder waar! We zijn in gesprek met Irmscher om iets te doen voor de Opel-Forum leden. Dit zal binnenkort plaatsvinden. En met binnenkort bedoel ik héél binnenkort! Hou dus goed het Opel-Forum en onze site in de gaten! Irmscher wil graag van wat voorraad af en daar kan ik jullie wellicht blij mee maken. We horen graag van jullie waar jullie geïnteresseerd in zijn zodat we samen kunnen werken om goede producten te leveren voor de beste prijs! Dus ik zal zeggen; Barst maar los!

Op onze website vind je al een groot assortiment maar er is nog veel meer leverbaar! Dus ben je naar iets op zoek en kan je het niet vinden op onze site? Stuur dan gewoon een e-mail of PM en dan gaan wij onze best voor je doen!

Mis je iets op onze site dan horen / lezen wij dat ook graag. We willen altijd het beste doen voor onze klanten!

Profielfoto van bart-gsi
    bart-gsi
    Participant
    • Topics 39
    • Reacties 5450

welkom terug op het forum..
    ik ben opzoek naar een achterbumper voor een vectra b2 station :P die kan ik op jullie site nergens vinden.. (wel voor een sedan/hatchback) en bij opel zelf zit een wachttijd van minimaal 2 maanden op

Profielfoto van Dolby
    Dolby
    Participant
    • Topics 25
    • Reacties 3311

Welkom terug. Ben erg benieuwd. :thumb :thumbup

Opel Zafira A 2.2 16V

Vorige auto Opel Astra G

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Kijk we mogen gelijk aan het werk! Hartstikke mooi! Bedankt voor je aanvraag.

Je hebt een PM!

Profielfoto van bart-gsi
    bart-gsi
    Participant
    • Topics 39
    • Reacties 5450

thx.. en heb er weer een terug gestuurd :P dat is wel snelle service… 1 + puntje

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Ja zo hoort dat hè!

Je hebt ook weer een PM terug!

Profielfoto van pascal1109
    pascal1109
    Participant
    • Topics 0
    • Reacties 277

Welkom, originele delen altijd welkom. Ga ik wellicht ook nog wat aan hebben.

Trouwens, ik wist niet dat peugeot 807 achterlichten ook op een Astra F pasten :mrgreen:
    http://www.originalcarparts.nl/automerken/opel-onderdelen/astra/astra-f/gsi-1150626997” onclick=”window.open(this.href);return false;

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Hahahaha! Nou het is inderdaad flink proppen en maatwerk.

Ik zal ze maar verplaatsen naar de Peugeot 806! Dank je :thumbup

Profielfoto van pixels66
    pixels66
    Participant
    • Topics 123
    • Reacties 2021

Welkom dan natuurlijk! 2 vragen;

Is je website meer gericht op de nieuwe modellen/generatie Opel? Zoals Astra J, Insignia etc. of doe je ook meer met de bestaande modellen?

Dit zelfde geldt voor die Irmscher deals binnenkort?

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

De site is gericht voor voornamelijk modellen van 1998 tot nu. Afhankelijk van wat er nog leverbaar is voor de oudere modellen.

De Irmscher deals zijn zowel voor de modellen vanaf 1998 (Astra G) en de huidige modellen Astra J en Corsa D.

Profielfoto van liviu2004
    liviu2004
    Participant
    • Topics 9
    • Reacties 1732

Are those available?
    http://www.originalcarparts.nl/en/car-make/opel-parts/corsa-en/corsa-c-en/irmscher-corsa-c-voorbumper-met-mistlampen-en-grill-en” onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://www.originalcarparts.nl/en/car-make/opel-parts/corsa-en/corsa-c-en/irmscher-corsa-c-koplampspoilers-en” onclick=”window.open(this.href);return false;

Clearing the Fault Memory fixes Nothing

Profielfoto van RISL
    RISL
    Moderator
    • Topics 156
    • Reacties 12325

Welkom terug! :thumb

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Hello liviu2004,

Unfortunately these items are not available anymore.

Kind regards,

Omar

Profielfoto van arjontje
    arjontje
    Participant
    • Topics 20
    • Reacties 6259

Ik ben opzoek naar opel kapjes voor mijn Irmscher evo star wielen. Kunnen jullie die leveren?

Opel Vectra C2 GTS Z18XER 2007
    Groet Arjontje

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Jazeker kunnen wij dat! We zijn namelijk erkend Irmscher dealer voor Nederland. Welke naafkapjes wil je precies hebben? Hieronder heb ik de links geplaatst van de huidige naafkapjes.

http://www.originalcarparts.nl/irmscher-naafkappen-zilver-met-opel-logo” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.originalcarparts.nl/irmscher-naafkappen-zilver-met-irmscher-logo” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.originalcarparts.nl/irmscher-naafkappen-zwart-met-irmscher-logo” onclick=”window.open(this.href);return false;

Profielfoto van arjontje
    arjontje
    Participant
    • Topics 20
    • Reacties 6259

Het gaat om de kapjes van de eerste link.

Opel Vectra C2 GTS Z18XER 2007
    Groet Arjontje

Original Car Parts
    Lid
    • Topics 4
    • Reacties 7

Bedankt voor je bestelling!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.