“Water klutsend” geluid linker en rechterkant Astra j gtc

Forumindex Forums Modellen Astra “Water klutsend” geluid linker en rechterkant Astra j gtc

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18368112
    Bart Van Bouwel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 November 2017

      hallo iedereen ik zit met een probleem

      Sinds vandaag heb ik ondervonden dat ik met een raar geluid zit bij mijn astra j gtc 1.4 turbo benzine.

      Het klinkt alsof er constant water zit te gulzen links en rechts van mij, maar voornamelijk aan de rechterkant.

      Dit heb ik opgezocht en ik kwam meteen op het probleem waarbij er water in de deuren zou zitten, na een paar keer naar de car wash geweest te zijn had ik gehoopt dat dit het probleem was, jammer genoeg niet, wanneer ik schud met de wagen en de deuren hoor ik helemaal niets. Ik heb een aftermarket schroefset van AP maar wanneer ik de veren indruk door de wagen te schudden hoor ik weer niets, onderkant van de sideskirts gecontroleerd, banden hadden voldoende bandenspanning, er waren geen plat, er zat ook niets in de banden, wanneer ik full lock links en rechts stuur kan je het het beste horen, ook wanneer ik over een putje of oneffigheden rijdt op de baan. Wanneer ik in 1ste vertrek en heel soms wanneer ik tot stilstand kom. Ik denk niet dat het de wiellagers zijn. Je hoort het dus enkel wanneer je aan het rijden ben, ben er niet in geslaagd om het geluid te crëeren bij stilstand of wanneer de wagen afstaat. Wagen heeft een schroefset, revisie van de m32 bak en een sportuitlaat (gelast), uitlaat heb ik niet kunnen controleren omdat de wagen warm stond.

       

      Hopelijk weet iemand hier wat meer over

      Alvast bedankt voor de hulp!

      #18368117
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Verstopte paravan?

        #18368122
        Bart Van Bouwel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 November 2017

          daar heb ik inderdaad nog niet naar gekeken, zal dit morgen eens doen, alvast bedankt!

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.