Wat past op een Astra G??

Forumindex Forums Modellen Astra Wat past op een Astra G??

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239119
    roytj19
      Lid sinds:
      14 January 2011

      Ik zit met een vraag..
      Ik heb een Astra G 1.8 16v
      Momenteel al paar kleine dingetjes gedaan zoals:
      Smoke koplampen
      Smoke achterlichten
      Smoke zijknipperlichten
      Schroefset 8 cm verlaagd
      Embleemloos grill
      Open luchtfilter

      Maar dit zijn dingen die iedereen op een Astra G kan zetten.
      Ik zou graag verschillende dingen van andere types in mijn auto bouwen.

      Nu is mijn vraag met welke types valt goed te bouwen in een Astra G en wat kan ik dan zoal inbouwen??

      #17894589
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Dan ga je richting OPC bumper en skirtset
        andere wielen (mooiste is Dikke originele opel wielen / Irmscher wielen)
        Smoke OEM Xenon koplampen
        Ander uitlaatdempertje
        Cruise Control (als je die nog niet hebt)
        OPC Gril
        OPC spoiler
        Chrome tellerringen van een Coupe Turbo, of een OPC klokkenset
        OPC stoelen + inteiruer

        etc etc.

        willem

        #17894592
        corsaagsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Sproeierkopjes van een Insignia past in een Astra G en geeft een mooie sproeibeeld (brede nevelstraal in plaats van lullige sproeiertjes)

          #17894593
          robert_corsa
            Lid sinds:
            16 May 2009

            opc grijs middenconsole. lederen bekleding van een coupe. indiglo plasma teller platen. dubbele uitlaat systeem, andere gril en chrome irmscher kofferklep strip,

            heel veel van een coupe, cabrio, station en een zafira a passen 1 op 1 in jou astra.

            of zocht je iets totaal anders? je kan ook de luchthappers van een f gsi in je moterkap van de g lassen. coupe bumper voor past ook op je g, achterbumper moet wel aangepast worden, mar dan ben je redelijk uniek.


            o.a. aan gedaan.

            -deurkklinken, stootstrips en sideskirts in kleur gespoten, opc type 1 bumperlip, irmscher bumperlop achter, kofferklepdeksel embleemloos, embleemloze gril, irmscher kofferspoiler, lumma dakspoiler, 40/30 verlaagt, 17 velgen, remus duplex uitlaat systeem, lederen bekleding vanuit een coupe, leder stuur met stuurwielbediening (blauw verlicht) raamknoppen en stoelverwarmingknoppen blauw/rood verlicht, alles led, plasma teller en kachel plaatjes, opc grijs middenconsole. mistlampen en smoke koplampen met 6000k xenon, irmscher achterlichten. armsteun, en nog wel tig dingentjes. je kan wel wat leuks maken van een astra g. de kunst vond ik het alleen om het enigsinds beschaaft te houden.

            -binnekort:
            groep a, irmscher grill met chrome strip, en kofferbakstrip van irmscher, luchtfilerbak aanpassen, en dan is tie wel klaar

            hoop dat je wat kan met deze info

            #17894588
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              De Coupé-klokken (met witte platen) staan erg mooi.
              Wat mij erg mooi lijkt (gaat nogal wat moeite kosten) zijn de spiegels van een Vectra B op een Astra, waarbij ze ook mooi uit de motorkap vloeien.

              Er past inderdaad veel uit andere modellen. Het stuur en de pook uit de Turbo Coupé zijn ook erg mooi. Pook (met hoes) uit de Astra H past ook.

              Ik heb zelf ook een mooi pedalensetje en heb alle interieurverlichting vervangen door blauwe leds, K&N openluchtfilter.

              Je kunt ook eens kijken naar wat zaken M-tech, al is dat erg duur. GM Tuningparts hebben ook mooie spullen voor je wagen.

              #17894594
              Baas J.
              Deelnemer
                Lid sinds:
                19 May 2008

                Astra H blok er in, past prima :D

                #17894591
                roytj19
                  Lid sinds:
                  14 January 2011

                  bedankt voor de reacties vanmiddag meteen sproeiertjes besteld van een insignia.. staan leuke ideeen op!

                  nog een vraagj erbij:
                  ik heb vandaag een sportstuurtj gekocht.. zou een stuurnaaf van een vectra b in een astra g passen??

                  #17894590
                  Silence
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    16 December 2005

                    nee ik geloof het niet ik weet het niet zeker, maar waarom heb je er 1 van een vectra B genomen als er hele mooie voor de astra G zijn zoals die van een coupe turbo en opc deze zijn van irmscher en die hebben nog veel meer andere kleuren en soorten sturen voor de G ze zijn alleen wel wat prijzig.

                    #17894595
                    wessaa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 July 2007

                      plafondbakje van een vectra b past ook in een astra g,
                      heb er nog wel 2 te koop liggen :jerry

                      smoke binnenverlichting uit een vectra b past ook

                      #17894596
                      bladluis
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        14 February 2014

                        Hoi
                        Ik wou mij astra g De achterportieren elektrisch maken

                        Wat heb ik daar allemaal voor nodig?

                        Past de kabelboom van een zafira a en raam meganischme dan op mij achter portieren van mij astra g?

                        astra g 2003

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.