Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wat past op een Astra G??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2011 om 20:20 #17239119
Ik zit met een vraag..
Ik heb een Astra G 1.8 16v
Momenteel al paar kleine dingetjes gedaan zoals:
Smoke koplampen
Smoke achterlichten
Smoke zijknipperlichten
Schroefset 8 cm verlaagd
Embleemloos grill
Open luchtfilterMaar dit zijn dingen die iedereen op een Astra G kan zetten.
Ik zou graag verschillende dingen van andere types in mijn auto bouwen.Nu is mijn vraag met welke types valt goed te bouwen in een Astra G en wat kan ik dan zoal inbouwen??
9 augustus 2011 om 09:43 #17894589Dan ga je richting OPC bumper en skirtset
andere wielen (mooiste is Dikke originele opel wielen / Irmscher wielen)
Smoke OEM Xenon koplampen
Ander uitlaatdempertje
Cruise Control (als je die nog niet hebt)
OPC Gril
OPC spoiler
Chrome tellerringen van een Coupe Turbo, of een OPC klokkenset
OPC stoelen + inteirueretc etc.
willem
9 augustus 2011 om 11:18 #17894592Sproeierkopjes van een Insignia past in een Astra G en geeft een mooie sproeibeeld (brede nevelstraal in plaats van lullige sproeiertjes)
9 augustus 2011 om 19:47 #17894593opc grijs middenconsole. lederen bekleding van een coupe. indiglo plasma teller platen. dubbele uitlaat systeem, andere gril en chrome irmscher kofferklep strip,
heel veel van een coupe, cabrio, station en een zafira a passen 1 op 1 in jou astra.
of zocht je iets totaal anders? je kan ook de luchthappers van een f gsi in je moterkap van de g lassen. coupe bumper voor past ook op je g, achterbumper moet wel aangepast worden, mar dan ben je redelijk uniek.
o.a. aan gedaan.
-deurkklinken, stootstrips en sideskirts in kleur gespoten, opc type 1 bumperlip, irmscher bumperlop achter, kofferklepdeksel embleemloos, embleemloze gril, irmscher kofferspoiler, lumma dakspoiler, 40/30 verlaagt, 17 velgen, remus duplex uitlaat systeem, lederen bekleding vanuit een coupe, leder stuur met stuurwielbediening (blauw verlicht) raamknoppen en stoelverwarmingknoppen blauw/rood verlicht, alles led, plasma teller en kachel plaatjes, opc grijs middenconsole. mistlampen en smoke koplampen met 6000k xenon, irmscher achterlichten. armsteun, en nog wel tig dingentjes. je kan wel wat leuks maken van een astra g. de kunst vond ik het alleen om het enigsinds beschaaft te houden.
-binnekort:
groep a, irmscher grill met chrome strip, en kofferbakstrip van irmscher, luchtfilerbak aanpassen, en dan is tie wel klaarhoop dat je wat kan met deze info
9 augustus 2011 om 20:12 #17894588De Coupé-klokken (met witte platen) staan erg mooi.
Wat mij erg mooi lijkt (gaat nogal wat moeite kosten) zijn de spiegels van een Vectra B op een Astra, waarbij ze ook mooi uit de motorkap vloeien.Er past inderdaad veel uit andere modellen. Het stuur en de pook uit de Turbo Coupé zijn ook erg mooi. Pook (met hoes) uit de Astra H past ook.
Ik heb zelf ook een mooi pedalensetje en heb alle interieurverlichting vervangen door blauwe leds, K&N openluchtfilter.
Je kunt ook eens kijken naar wat zaken M-tech, al is dat erg duur. GM Tuningparts hebben ook mooie spullen voor je wagen.
9 augustus 2011 om 20:34 #17894594Astra H blok er in, past prima :D
10 augustus 2011 om 15:53 #17894591bedankt voor de reacties vanmiddag meteen sproeiertjes besteld van een insignia.. staan leuke ideeen op!
nog een vraagj erbij:
ik heb vandaag een sportstuurtj gekocht.. zou een stuurnaaf van een vectra b in een astra g passen??10 augustus 2011 om 16:16 #17894590nee ik geloof het niet ik weet het niet zeker, maar waarom heb je er 1 van een vectra B genomen als er hele mooie voor de astra G zijn zoals die van een coupe turbo en opc deze zijn van irmscher en die hebben nog veel meer andere kleuren en soorten sturen voor de G ze zijn alleen wel wat prijzig.
10 augustus 2011 om 16:27 #17894595plafondbakje van een vectra b past ook in een astra g,
heb er nog wel 2 te koop liggen :jerrysmoke binnenverlichting uit een vectra b past ook
12 mei 2015 om 13:50 #17894596Hoi
Ik wou mij astra g De achterportieren elektrisch makenWat heb ik daar allemaal voor nodig?
Past de kabelboom van een zafira a en raam meganischme dan op mij achter portieren van mij astra g?
astra g 2003
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.