Wat nodig bij vervangen van remmen astra g

Forumindex Forums Modellen Astra Wat nodig bij vervangen van remmen astra g

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239201
    alainossen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 August 2006

      Hallo Medeliefhebbers,

      Ik heb een vraag met betrekking tot het vervangen van de schijven en blokken. Ik heb een astra g 1.6 16v uit 1998 en nu is mijn vraag ik ben bij winparts het kijken voor onderdelen maar kom er niet goed uit. Weet niet welke ik moet bestellen. Er zijn namelijk verschillende ook al geef ik me kenteken op voor verificatie en dan nog krijg ik verschillende remdelen.

      Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om me voor achter en voor aan de voorkant de schijven en remblokken bij elkaar kunnen zoeken zodat ik weet welke ik moet hebben.

      Ik dank jullie vriendelijk.

      Groetjes Alain

      #17895449
      RISL
      Moderator
        Lid sinds:
        24 January 2011

        Kijk anders eens op http://www.mijngrossier.nl

        Kun je je kenteken invullen en er kan dan bijna niets misgaan. Zeker niet als je dan bij de grossier langs rijdt om je spullen op te halen. Ze checken alles dan nog eens en de kans dat het dan fout gaat, is klein.

        #17895450
        alainossen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 August 2006

          kan iemand me misschien vertellen na aanleiding van de remmen vraag wat voor remmen ik heb? Heb ik voor lucas?Bosch? En dit is dezelfde vraag voor achteren. Of wil er iemand zo vriendelijk zijn om me even te kijken op winparts of carpartdirect en me dan even alles doorgeven wat ik nodig heb. Wil dit gaan vervangen samen met de blokjes maar had wel graag even ff wat hulp gehad.

          IK dank jullie voor de medewerking.

          Groeten Alain

          #17895451
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Ligt aan de astra waar je mee rijdt..

            Er zijn inderdaad versschillende geleverd, afhankelijk van 4 gaat / 5gaats en motortype

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.