Wat heb jij vandaag gedaan aan je Kadett ?

Forumindex Forums Modellen Kadett Wat heb jij vandaag gedaan aan je Kadett ?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 226 tot 231 (van in totaal 231)
  • Auteur
    Berichten
  • #18162643
    Corsaliefhebber
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 February 2012

      Kleine sneak-preview van mijn Kadett-E :thumb :thumb
      Tevens vandaag de bumper verder gefatsoeneerd,
      binnekort hopelijk het kapje monteren en dan is de voorkant in ieder geval naar mijn zin king: king:

      #18162644
      saluma
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 November 2010

        hmmmm ik heb al bijna een jaar geen Kadett meer,dus kan er ook weinig aan doen hahaha
        ohja……….dit was hem

        #18162645
        Vinci
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 August 2009

          @Corsaliefhebber wrote:

          Kleine sneak-preview van mijn Kadett-E :thumb :thumb
          Tevens vandaag de bumper verder gefatsoeneerd,
          binnekort hopelijk het kapje monteren en dan is de voorkant in ieder geval naar mijn zin king: king:

          Mooi man, erg strak! Zo moet de mijne ook worden, alleen vind ik de grill mooier in de originele kleur, breedte lijnen geven de toch vrij smal ogende Kadett juist een wat bredere look vind ik, en die rode grill tekent juist wat smal af. Just my opinion… :agent

          #18162646
          Blackbull
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2004

            @saluma wrote:

            hmmmm ik heb al bijna een jaar geen Kadett meer,dus kan er ook weinig aan doen hahaha
            ohja……….dit was hem

            Blijft een mooie kadett, hij stond vorige week bij mijn werk voor de deur :wub

            #18162647
            Corsaliefhebber
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 February 2012

              Beste Vinci, Dank je wel :D De grill is een probeersel, ik heb hiervoor dan ook een reserve-grill
              gebruikt zodat ik ook altijd de grijze grill terug kan plaatsen. :thumb

              Ik vindt het wel mooi met de rode grill omdat de klep nu iets langer lijkt,
              en het ook natuurlijk de persoonlijke touch is
              wel is het inderdaad optisch van voor is de auto wat smaller nu.
              De kofferklep greep heb ik ook rood gespoten en dat maakt de achterkant in mijn optiek meer 1 geheel,
              De achterbumper hoop ik van de week gespoten te krijgen
              Het sleepoogkapje is vanmorgen binnen gekomen via Copeparts en wat mij
              betrefd een echte aanrader om er te bestellen, duidelijk en vlotte service :thumb :thumb
              Het kapje ligt nu te drogen dus daarvan volgen de foto,s nog in gespoten staat


              #18162648
              2000
              Moderator
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Achter remklauwen eraf gehaald voor revisie. Morgen revisie setje plaatsen, apk erop en dan het blok eruit :hmmz

              6 berichten aan het bekijken - 226 tot 231 (van in totaal 231)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.