Wat betekenen deze knoppen en wat zit er achter

Forumindex Forums Modellen Grandland X Wat betekenen deze knoppen en wat zit er achter

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18404523
    rene
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2004

      Ik kan niet naar een dealer want ik heb mijn auto geïmporteerd.
      Maar misschien kunnen jullie me helpen.
      Tijdens mijn ontdekkingstocht vond ik onderstaande knoppen in de hemel van mijn Grandland.
      Dus drukte ik op de linker knop.
      Ik hoorde een telefoon overgaan (niet de mijne) en ik werd aangesproken door een Duitstalige vrouw, de verbinding was niet heel duidelijk en ik schrok :yahoo: ook wel een beetje  dus heb ik snel entschuldigung geroepen waarna de vrouw de verbinding verbrak.

      Wie heeft een Nederlandse auto met deze knoppen en wie weet hoe het werkt?
      Kan het aangepast worden?
      Kan het uitgeschakeld worden?

      Wat gebeurt er als ik op de rechter druk? ik durf de gok niet te wagen want ik wil geen nooddiensten onnodig belasten..

      :dank-u:

      2021-01-11 18.04.03 (2)

      #18404529
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Links is soort concierge dienst en rechts bij calamiteiten.

        Mijn Grandland x heeft bij 130km per uur een keer de start stopsysteem in werking laten treden en heb toen de rechter gebruikt.

        Maar had dus volgens telefoniste linker knop moeten drukken.

        zou hier eens rondneuzen:

        https://connect.opel.nl/?_ga=2.1996081.1696841588.1610388987-1164676578.1578167578&_gac=1.153717322.1607622568.CjwKCAiAq8f-BRBtEiwAGr3Dgc2O3BG0i67rs1Il5gFWuEWqWPKcM76cePCC8A2g0SywXCqv78unHBoCJgMQAvD_BwE

         

         

         

        #18404533
        rene
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2004

          Bedankt,

          Ik heb een en ander gevonden bij de FAQ van je site

          Ik ga eens bellen met opel nederland hoe ik een NL uitvoering kan krijgen.

           

          #18404543
          Supermotard
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 April 2011

            Mijn Grandland heb ik zelf uit Duitsland gehaald maar nog nooit op de knoppen gedrukt eigenlijk. Dus welke taal ze opnemen?

            Je geeft aan ik kan niet naar de dealer”. Die van mij had ook nog fabriek garantie tijdens aankoop. Hiermee kwam ik ook voor Garantie zaken gewoon bij de Opel Dealer in Nederland.

            #18404547
            rene
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 July 2004

              Ik heb Opel Nederland gemaild.
              Gevraagd hoe ik een en ander moet regelen.
              Uiteindelijk zijn het gratis features die standaard op een Opel zitten.

              De dealer hier in mijn woonplaats, hmm de laatste keer dat ik daar was, was in 2016 met mijn Astra K.
              Ik had de auto net geïmporteerd en ik wilde er graag Android Auto op.
              Wat een gezeik zeg, en dat terwijl ik het gewoon wilde betalen.
              Er bleek ook nog een terugroepactie open te staan (daar kwam ik achter via Mitchel (een Opel goeroe) maar de lokale dealer sprak er niet over.
              Toen ik em erop aansprak, zei hij dat ze het hadden gezien, maar nadat ik 100 euro voor Android Auto had betaald en hem er mee confronteerde. Zelf was ie er nog niet meegekomen.

              Ik ben een beetje teleurgesteld in deze dealer, vandaar mijn voortdurende import en het onderhoud bij een andere erkende garage.

               

              #18404548
              Supermotard
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 April 2011

                Je hebt gelijk, sommige dealers kan ik een boek over schrijven. Al blijven het altijd persoonlijke ervaringen. Mijn vertrouwde Opel dealer bestaat helaas ook niet meer in de oude vorm (Hofplein Vianen). Deze hielpen altijd, ook met mijn ingevoerde auto’s. Meedenken met bijv trekhaak, ook als ik deze zelf monteerde. Ze printen stroomschema’s enz, niks was te gek. Na de fabrieks garantie ga ik nu dus ook naar een bekende garage</p>

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.