wagen laten poetsen.

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing wagen laten poetsen.

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264782
    dion87
      Lid sinds:
      22 August 2011

      ik ben opzoek naar een bedrijf of particulier die wagens poetst.

      me auto moet namelijk hoog nodig gepoetst worden, maar weet niet zo goed waar ik terecht kan enzo.

      graag advies.
      reageren via PM mag ook.

      gr dion

      #18224949
      Punch
        Lid sinds:
        4 February 2011

        Stuur eens een pb naar kadettsupreme/Wilco ben er zaterdag geweest met mijn zoon zijn auto deze ziet er weer als nieuw uit. :thumb

        #18224950
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Erg verstandig om dat zo openbaar op een forum te gaan roepen, zullen bepaalde mensen erg blij van worden.
          Het is een openbaar forum waar meer mensen meelezen dan je soms wil – zoals een belastingdienst.

          Even een algemene tip : zorg dat je werk te zien krijgt wat iemand qua werk aflevert en dan geen auto’s die net gedaan zijn maar auto’s die een week of 4/5 geleden zijn gedaan.
          Vaak smeren ze de auto’s helemaal vol met fillers die er na 2 wasbeurten af zijn. Resultaat is dat jij weer met een auto zit die onder de swirls (en als je geluk hebt hologrammen) zit, en de poetser zal zeggen dat je de auto niet juist hebt bijgehouden.

          Heel simpel : je kan voor 50 euro je auto bij een bedrijf laten poetsen en in de meest fantastische teflon super mega coatings laten zetten.
          Neem van mij aan dat ik dat als hobbyist al niet voor dat geld kan en wil doen.

          Een auto goed polijsten is zeker een dag werk als je het goed wil hebben. Je kan zelf wel uitrekenen waar je dan qua bedrag ongeveer aan moet denken.
          Overigens valt Wilco niet in de categorie snelle poetser maar in de categorie detailer die gewoon een strak plaatje wil afleveren.

          Ook zul je je wasmethode (en producten) moeten aanpassen om lang van het resultaat te kunnen blijven genieten.
          Je kan nu wel 150 euro uit geven om je auto te laten polijsten maar na 1x verkeerd wassen ziitten de swirls er net zo hard weer in.

          Wil je een adres van een bedrijf wat echt top werk levert : http://www.vadebo-cardetailing.net/” onclick=”window.open(this.href);return false;
          Rob is net als ons ontzettend Opel gek en rekent ook niet de hoofdprijs.
          Zoek je een hobbyist dan staan er in de diverse topics genoeg namen die je eens een pb zou kunnen sturen.

          #18224948
          dion87
            Lid sinds:
            22 August 2011

            bedankt voor de reacties, ik ga er nog wel even achteraan.

            gr dion

            #18224951
            kadett-supreme
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 July 2004

              je mag altijd een pb sturen voor meer informatie

              #18224952
              RemcoV
                Lid sinds:
                15 July 2006

                Ik ben ook nog op zoek naar iemand die in omgeving Zuid-Holland mijn Astra J OPC onder handen wil nemen! Normaliter deed ik alles zelf maar heb er nu geen ruimte/faciliteiten meer voor helaas!

                Weet je iemand of wil je zelf de J OPC onder handen nemen? Stuur mij een berichtje! :wub

                #18224953
                Juffer1
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 July 2006

                  Benader Rob (Vadebo) eens.
                  Hij woont in Capelle aan de IJssel.

                  Google anders maar eens op Vadebo en detailing.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.