waar zitten de zekeringen bij een C corsa ruitensproeier

Forumindex Forums Modellen Corsa waar zitten de zekeringen bij een C corsa ruitensproeier

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    opelkadetje
    Deelnemer

zoals de titel zegt.. ik ben op zoek waar alle zekeringen zitten bij de C corsa.

de ruitensproeimotor van de corsa doet het niet meer en ik heb onder de motorkap de zekeringen nagekeken deze waren (voor zover ik kon zien) allemaal heel, dan onder de parafaanplaat zat nog een kapje maar daar zaten geen gewone zekeringen in.

ik denk dat het een zekering is waardoor de sproeier het niet doet.. graag wil ik daar eerst even naar kijken voordat ik de rest nakijk.. volgende stap zal zijn het pompje even op stroom zetten kijken wat ie dan doet..

maargoed voor nu eerst dit..

alle hulp is welkom

wim-v6
      Deelnemer

Zekering 15 en 29 worden hiervoor aangegeven in autodata, in de motorruimte..

Relais 12 in de Kast van de Multifunctie module (motorruimte) is het relais voor de ruitensproeier voor..

Willem

opelkadetje
        Deelnemer

hey willem bedankt…hoe kan ik het best zien of dat relais nog heel is?

wim-v6
          Deelnemer

verwisselen met een gelijke van een andere plaats..

Willem

opelkadetje
            Deelnemer

heb ze er net even uitgehaald teruggeplaatst en wonderbaarlijk werkt het weer… heel vaag..

wim-v6
              Deelnemer

slecht Contact??

Willem

opelkadetje
                Deelnemer

tja zou kunnen echt geen idee.. afw88 tot het weer zover is denk ik kijken wat er dan gebeurd nu kon ik 123 nix vinden waar het aan zou kunnen liggen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.