Waar zijn de poetsers in diensten aangeboden?

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Waar zijn de poetsers in diensten aangeboden?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17250599
    ReTiReD
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 September 2004

      Zoals de titel zegt! Ik zou het helemaal niet vervelend vinden om eens te weten wat het zou kosten om mn auto mooi gepoetst te hebben ergens rondom Assen.
      Wassen vind ik wel leuk, maar echt goed poetsen heb ik geen spul voor.

      Gr. Dennis

      #18048013
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        Zitten bij mij in de buurt (Bergen op Zoom) zat bedrijven die dit doen.
        Is hier op het forum ook iemand actief die dit professioneel doet, kan zo even niet op de naam komen (C&R Carcleaning ofzo?) komt ook op locatie als ik het goed heb ;)
        kosten kunnen zo gek worden als je het zelf wilt hebben, zie het hier in de buurt wel eens 50,- voor het interieur bijv reinigen, wil je daarbij een leder en stoomreiniging etc zit je geloof ik al wel tussen de 200-300 euro.
        En dan moet de buitenkant nog ;)
        Als je zegt dat je het wel leuk vind om ermee bezig te zijn, waarom niet eenmalig investeren in wat goed spul?
        Ben ondertussen ook m’n set langzaamaan uit aan het breiden (Meguiars)
        Beetje bij beetje word het steeds completer he ;) spul doe je ook ontzettend lang mee voor eigen gebruik.

        Polijsten laat ik (zelf) natuurlijk wel aan de professionals over.

        #18048014
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          Ik zoek er ook 1 haha topic komt goed van te pas..

          #18048015
          BlueAstraG
            Lid sinds:
            24 December 2011

            Juffer1 en Kadett Supreme zijn de experts.. Alleen zul je even een stukkie moeten rijden.

            Niet naar een bedrijf gaan.

            #18048016
            GTS2.2DTI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2006

              Als je de auto een dag in Almelo zou kunnen brengen dan willen wij het wel voor jou doen. Onze prijzen zijn niet gek..

              #18048017
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                Niet minder belangrijk dan wie ze zijn is waar hun werk bekeken kan worden zodat je zelf kan bepalen of je er het juiste gevoel bij hebt.

                #18048018
                ReTiReD
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 September 2004

                  @ GTS2.2DTI: Klinkt goed, maar Almelo is anderhalf uur rijden voor mij. Dat is niet het grootste probleem… Ik zou een dag kwijt zijn in Almelo.
                  Reden van mijn topic is dat ik een enthousiaste poetser die er lol aan heeft de centen meer gun dan een bedrijf.
                  Ik kan me ook voorstellen dat iemand die graag auto`s poetst veel gereedschap heeft liggen, en dit ook wel weer zou willen terug verdienen.

                  #18048019
                  Juffer1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 July 2006

                    @InjectTheVenom wrote:

                    Niet minder belangrijk dan wie ze zijn is waar hun werk bekeken kan worden zodat je zelf kan bepalen of je er het juiste gevoel bij hebt.

                    +1 !

                    Die goedkopigheid ben je met een dag vergeten maar de narigheid blijft je nog veel langer achtervolgen.
                    Een auto voor 50 euro laten poetsen is echt een fabeltje, wil je het echt goed doen dan ben je daar zeker een dag met 2 mensen aan kwijt.

                    Informeer goed wat je krijgt voor je geld, welke producten ze gebruiken en eventuele garantie.

                    Veel goedkope poetsers smeren er middelen op welke vol met fillers zitten waardoor je krasjes en swirls verdwijnen.
                    Na 3 weken schieten de tranen je echt in de ogen omdat de fillers er dan zijn uitgewassen / verdampt.

                    Een echte detailer zal die beschadigingen er echt uit halen waardoor je veel langer kan blijven genieten en je de auto alleen nog maar hoeft bij te houden.

                    Daarnaast zal je je ook moeten gaan verdiepen in het bijhouden en wassen van de auto.
                    Als deze strak is zal je er ook alles aan moeten gaan doen om daar zolang mogelijk van te genieten.

                    Als je zelf op zoek wilt naar iemand die dit voor je wil doen dan kan je eens kijken op sites zoals http://www.autodetailing.nl

                    Gr. Arjan

                    #18048020
                    kadett-supreme
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      4 July 2004

                      1 kleine correctie Arjan: een echte detailer zal er alles aan doen om die beschadigingen eruit te halen, helaas is dit niet altijd mogelijk. mijn ervaring is wel dat het wel altijd een verbetering is….

                      inhakend op injectthevenom…. er staan hier van oa. Arjan en mij al best wat show-offs gepost, dus als je er ’n goed gevoel bij hebt, mag je altijd contact opnemen…

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.