waar meld ik een hacker.?

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia waar meld ik een hacker.?

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    opelkadetje
    Deelnemer

ik denk dat je nu beetje de verkeerde kant uitgaat..

wat piele zegt klopt ook niet helemaal, je trekt niet even wat programmaatjes van het internet en je hackt de boel even, buiten dat feit om, is het namelijk wel degelijk strafbaar, en ik denk ook niet dat het opel forum bedoeld is als een plek om deze samenspanningen al dan niet uitleggen hoe je wel of niet iemand kan hacken de bedoeling is van dit forum.

ik verzoek dan ook dit verder buiten het forum om te gaan bekokstoven of het erbij te laten en gewoon naar politie gaan (wat ik het verstandigst acht)
      als je niet weet hoe het moet in deze, moet je er zeker niet aan beginnen!

wellez
      Deelnemer

[rquote=1886598&tid=143990&author=opelkadetje]ik denk dat je nu beetje de verkeerde kant uitgaat..

wat piele zegt klopt ook niet helemaal, je trekt niet even wat programmaatjes van het internet en je hackt de boel even, buiten dat feit om, is het namelijk wel degelijk strafbaar, en ik denk ook niet dat het opel forum bedoeld is als een plek om deze samenspanningen al dan niet uitleggen hoe je wel of niet iemand kan hacken de bedoeling is van dit forum.

ik verzoek dan ook dit verder buiten het forum om te gaan bekokstoven of het erbij te laten en gewoon naar politie gaan (wat ik het verstandigst acht)
        als je niet weet hoe het moet in deze, moet je er zeker niet aan beginnen![/rquote]

ok dan :) ik zal jouw raad op volgend :D en als ik die jongen is keertje tegenkom :D wat namelijk kan gebeuren :D dan slaagk hem wel op zen blije bakkes :D das nog altijd het beste :P

Anoniem

Open een computertopic op een computerforum, ik denk dat ze je daar nog beter kunnen helpen dan op een auto-forum.

waar meld ik een hacker.? Tja mischien op het Opelforum :hmmz

Astraman
          Deelnemer

Jah, allemaal leuk en aardig idd, maar het is net het libelle forum hier af en toe, nog effe en dan worden er ook breipatronen online gezet. Nog een kopje brandnetelthee?:p

kaneelschep
            Deelnemer

Wauw! :P celstraf, hacken, strafbaar.. pfff. Het is maar msn.. Jeweetwel! Dat programma wat 15jarige gebruiken om elkaar te vinden om te ketsen! :D
              Ga toch gewoon ff praten met die kennis voor je van alles roept.

Roelof

Daarom gebruik ik ICQ, geen kinderen die continu contact met mij zoeken en geen gezeur met scriptkiddies die zich met van het net gedownkoaded proggies hackers noemen.

tijgetje57
                Deelnemer

Je zal vast en zeker wel ergens op gelikt hebben. Meestal gebeurd dat met rare berichtjes. Van meld je aan en informeer al je vrienden “vul hier je gegevens in ofzo.”

Maar verander je msn password en klaar. Zorg ook voor een knappe router met Firewall en zorg dat je windows firewall aan staat. AV up to date is en klaar.

Verander natuurlijk ook eens je Router wachtwoord en zet Wireless management uit als dat erop zit.

Het kan ook zijn dat het een vriend is van je die een programma zoals logme in of teamviewer op je pc hebt gezet.

KadAstra-EF
                  Deelnemer

@tijgetje57 wrote:

Je zal vast en zeker wel ergens op gelikt hebben. Meestal gebeurd dat met rare berichtjes. Van meld je aan en informeer al je vrienden “vul hier je gegevens in ofzo.”

Maar verander je msn password en klaar. Zorg ook voor een knappe router met Firewall en zorg dat je windows firewall aan staat. AV up to date is en klaar.

Verander natuurlijk ook eens je Router wachtwoord en zet Wireless management uit als dat erop zit.

Je hebt zojuist gereageert in een stokoud topic hoor haha.

Rik :) :)

tijgetje57
                    Deelnemer

Dan mag deze oude rotzooi wel eens opgeschoond worden.

Slotje ofzo :wtf

kaneelschep
                      Deelnemer

haha :) je kan ook gewoon effe lezen hoe en wat toch?! ;) sowieso vaak wel handig op n forum :jerry
                        Dingen zitten hier niet echt op slot ;)

Roelof

@tijgetje57 wrote:

Dan mag deze oude rotzooi wel eens opgeschoond worden.

Slotje ofzo :wtf

U heeft een PB.
                          Jij als uber computer nerd zal toch wel de ongeschreven regels van een forum moeten weten. Een leerstofje: ga naar http://www.youtube.nl en zoek eens op “posting and you”

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.