Forumindex › Forums › Overige › PC & Multimedia › waar meld ik een hacker.?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 maart 2011 om 19:42 #17829727
ik denk dat je nu beetje de verkeerde kant uitgaat..
wat piele zegt klopt ook niet helemaal, je trekt niet even wat programmaatjes van het internet en je hackt de boel even, buiten dat feit om, is het namelijk wel degelijk strafbaar, en ik denk ook niet dat het opel forum bedoeld is als een plek om deze samenspanningen al dan niet uitleggen hoe je wel of niet iemand kan hacken de bedoeling is van dit forum.
ik verzoek dan ook dit verder buiten het forum om te gaan bekokstoven of het erbij te laten en gewoon naar politie gaan (wat ik het verstandigst acht)
als je niet weet hoe het moet in deze, moet je er zeker niet aan beginnen!8 maart 2011 om 19:54 #17829728[rquote=1886598&tid=143990&author=opelkadetje]ik denk dat je nu beetje de verkeerde kant uitgaat..
wat piele zegt klopt ook niet helemaal, je trekt niet even wat programmaatjes van het internet en je hackt de boel even, buiten dat feit om, is het namelijk wel degelijk strafbaar, en ik denk ook niet dat het opel forum bedoeld is als een plek om deze samenspanningen al dan niet uitleggen hoe je wel of niet iemand kan hacken de bedoeling is van dit forum.
ik verzoek dan ook dit verder buiten het forum om te gaan bekokstoven of het erbij te laten en gewoon naar politie gaan (wat ik het verstandigst acht)
als je niet weet hoe het moet in deze, moet je er zeker niet aan beginnen![/rquote]ok dan :) ik zal jouw raad op volgend :D en als ik die jongen is keertje tegenkom :D wat namelijk kan gebeuren :D dan slaagk hem wel op zen blije bakkes :D das nog altijd het beste :P
8 maart 2011 om 22:03 #17829729AnoniemLid sinds:
1 January 1970Open een computertopic op een computerforum, ik denk dat ze je daar nog beter kunnen helpen dan op een auto-forum.
waar meld ik een hacker.? Tja mischien op het Opelforum :hmmz
9 maart 2011 om 16:20 #17829730Jah, allemaal leuk en aardig idd, maar het is net het libelle forum hier af en toe, nog effe en dan worden er ook breipatronen online gezet. Nog een kopje brandnetelthee?:p
9 maart 2011 om 20:46 #17829731Wauw! :P celstraf, hacken, strafbaar.. pfff. Het is maar msn.. Jeweetwel! Dat programma wat 15jarige gebruiken om elkaar te vinden om te ketsen! :D
Ga toch gewoon ff praten met die kennis voor je van alles roept.9 maart 2011 om 21:38 #17829732Daarom gebruik ik ICQ, geen kinderen die continu contact met mij zoeken en geen gezeur met scriptkiddies die zich met van het net gedownkoaded proggies hackers noemen.
21 november 2011 om 19:53 #17829702Je zal vast en zeker wel ergens op gelikt hebben. Meestal gebeurd dat met rare berichtjes. Van meld je aan en informeer al je vrienden “vul hier je gegevens in ofzo.”
Maar verander je msn password en klaar. Zorg ook voor een knappe router met Firewall en zorg dat je windows firewall aan staat. AV up to date is en klaar.
Verander natuurlijk ook eens je Router wachtwoord en zet Wireless management uit als dat erop zit.
Het kan ook zijn dat het een vriend is van je die een programma zoals logme in of teamviewer op je pc hebt gezet.
21 november 2011 om 19:55 #17829701@tijgetje57 wrote:
Je zal vast en zeker wel ergens op gelikt hebben. Meestal gebeurd dat met rare berichtjes. Van meld je aan en informeer al je vrienden “vul hier je gegevens in ofzo.”
Maar verander je msn password en klaar. Zorg ook voor een knappe router met Firewall en zorg dat je windows firewall aan staat. AV up to date is en klaar.
Verander natuurlijk ook eens je Router wachtwoord en zet Wireless management uit als dat erop zit.
Je hebt zojuist gereageert in een stokoud topic hoor haha.
Rik :) :)
22 november 2011 om 19:09 #17829733Dan mag deze oude rotzooi wel eens opgeschoond worden.
Slotje ofzo :wtf
22 november 2011 om 20:15 #17829734haha :) je kan ook gewoon effe lezen hoe en wat toch?! ;) sowieso vaak wel handig op n forum :jerry
Dingen zitten hier niet echt op slot ;)22 november 2011 om 23:01 #17829735@tijgetje57 wrote:
Dan mag deze oude rotzooi wel eens opgeschoond worden.
Slotje ofzo :wtf
U heeft een PB.
Jij als uber computer nerd zal toch wel de ongeschreven regels van een forum moeten weten. Een leerstofje: ga naar http://www.youtube.nl en zoek eens op “posting and you” -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.