waar beste laten omkeuren?

Forumindex Forums Overige APK & RDW waar beste laten omkeuren?

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228585
    david verburg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2004

      waar kan in het beste heen gaan met mijn corsa b c20let om hem te laten omkeuren?
      waar doen ze het minst moerlijk/pietluttig niet dat er iets op de inbouw aan te merken is maar ben graag zo snel mogenlijk weer weg daar
      en hoe zat dat met vrij inlopen en afspraak maken?
      gr david

      #17761282
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Ik was in Zwolle.

        Kende de controleur van een apk- steekproef bij mn vorige werkgever. Zo kende ik al een hoop controleurs daar. Dat is ook altijd makkelijker….

        Maar ben je bang dat ze om iets gaan zeuren dan?

        Ik had op die dag zelfs nog een lekke remleiding, de druppel hing er aan!. Nix geen gezeur.

        Vertelde de man er wel bij dat na de keuring de beunuitlaat er gelijk weer onder uit ging.

        Ik wou bellen voor een afsrpaak, maar aan de telefoon zeiden ze dat ik zomaar een dag langs komen kon.
        Dat gedaan, maar wel zo vroeg mogelijk. want het is er altijd gigantisch druk met campers en inmportwagens. Motor wijzigingen zie je nagenoeg niet daar.

        #17761283
        Opelkees
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 September 2007

          origineel gepost door david verburg
          waar kan in het beste heen gaan met mijn corsa b c20let om hem te laten omkeuren?
          waar doen ze het minst moerlijk/pietluttig niet dat er iets op de inbouw aan te merken is maar ben graag zo snel mogenlijk weer weg daar
          en hoe zat dat met vrij inlopen en afspraak maken?
          gr david

          dus het zit er beun in?:jerry lekker dan.
          maar als ik t zo hoor kijken ze inderdaad nie zo precies met die omkeuringen

          wat mij betreft wel een slechte zaak trouwens:hmmz

          #17761284
          david verburg
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 July 2004

            haha als ik inbouw doe ik het goed heb een hekel aan beunhazerij:vertag
            weet zeker dat ie er zo doorheen rolt maar ja heb toch wel het idee dat ik me in het hol van de leeuw begeeft met een dood kalf op me rug:cool: dus beetje spannend allemaal maar we zullen zien

            #17761285
            kadett4x4
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 July 2004

              zwolle is mijn kadett ook gekeurd, en deden helemaal niet moeilijk.

              groeten.

              #17761286
              david verburg
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                denk dat het zwolle word dan is nog dicht bij ook
                waar zit ie ergens in zwolle?

                #17761287
                jblfreak
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  ik ben met me kadett v6 in zwijndrecht geweest

                  en was nerveus echt niet normaal

                  heb nooit een apk zonder gedoe

                  even rdw geweest en goed geen stom gezeik e.d

                  t valt echt mee geloof me

                  bij mij keek hij of de accu vast stond vroeg het vermogen e.d en vond het goed

                  voor de zomer ga k met me cabrio ook voor v6 keuring

                  #17761288
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Ik ben in Waddixveen geweest, als je alles op orde hebt krijg je er geen problemen mee..:thumbup

                    #17761289
                    ReTiReD
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      7 September 2004

                      Hoe moeilijk/makkelijk zijn ze met uitlaat geluid?

                      Gr. Dennis

                      #17761290
                      pastry
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        19 July 2004

                        ik ben 2x in Reijen geweest. Volgens mij als alles netjes is, en jou kennende David, zal dat absoluut zo zijn. Zullen ze nergens echt moeilijk gaan doen. :)

                        #17761291
                        kadettcoupe1976
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2005

                          als je een auto laat omkeuren moet er dan ook apk er opzitten?
                          of kan je de auto ook laten keuren als die geschorst is.

                          #17761292
                          giuliettaevo
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 November 2006

                            Kan ook gekeurd worden als hij geschorst is. heb ik laatst zelf namelijk ook gedaan.

                            Je moet dan wel een afspraak maken en zorgen dat de auto verzekerd is als je er zelf naar toe wilt rijden. Je mag namelijk dan wel met een geschorste auto rijdend naar de keuring toe. een 1 daags kenteken krijg je niet omdat de auto een kenteken heeft. Schorsing blijft ook gewoon doorlopen, hoef je niet opnieuw te betalen oid.

                            Apk keuren kun je meteen daar laten doen maar is niet verplicht. Maar als je met een auto met duidelijke mankementen aankomt zullen ze wel beter kijken naar de ombouw. Pas omkeuren als de auto goed in orde is is wel zo slim.

                            #17761293
                            bartje
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              28 February 2005

                              Ik ben met mijn c-kadett ook in Rijen geweest.
                              Geen probleem, had eigenlijk alleen een afspraak om het chassisnummer er opnieuw in te laten slaan. Vraagt die beste man of hij de motor (c20xe) ook even op kenteken moest zetten. Voor 24 euro extra (bovenop de kosten voor het nummer inslaan dus) was ik klaar.

                              Gr. Bart

                              #17761294
                              Leontjuh
                                Lid sinds:
                                4 February 2011

                                [rquote=1802927&tid=137172&author=david verburg]haha als ik inbouw doe ik het goed heb een hekel aan beunhazerij:vertag
                                weet zeker dat ie er zo doorheen rolt maar ja heb toch wel het idee dat ik me in het hol van de leeuw begeeft met een dood kalf op me rug:cool: dus beetje spannend allemaal maar we zullen zien[/rquote]

                                haha in het hol van de leeuw met een dood kalf op je rug??
                                :D :jerry :jerry :jerry king:

                                #17761295
                                TRPower
                                  Lid sinds:
                                  13 October 2008

                                  ik ben met al mn ombouwen in Waddinxveen geweest

                                  ken daar ook wel een paar steekproef controleurs…

                                  ze keken bij mij nergens naar, ze zijden als die auto net zo in elkaar zit als hoe jij je auto’s keurt dat het wel goed zit

                                  keek ff onder de kap ( opmerking: wil je dood?? met dat vermogen )

                                  liep dr een rondje onderdoor en ff wegen

                                  geen geluidstest,trekbank test,remmentest,co meting of wat dan ook

                                  #17761296
                                  dabok
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 May 2009

                                    Mijn Tiegje is door DHZ omgekeurd, zitten in zwolle op de Ossenkamp 2..

                                    [rquote=1803641&tid=137172&author=david verburg]denk dat het zwolle word dan is nog dicht bij ook
                                    waar zit ie ergens in zwolle?[/rquote]

                                  16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.