VW Passat W8 (als ik die hier ook mag plaatsen)

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield VW Passat W8 (als ik die hier ook mag plaatsen)

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245107
    mischa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      De auto van een vriend is een tijd geleden gejat. Hij blijkt nog hier in de buurt rond te rijden. Hierbij wil ik jullie vragen om mij te informeren indien jullie de auto (hebben) zien rijden.

      Volkswagen Passat Station W8 (slechts 1 model)
      Kenteken: 65-GDG-3
      Kleur: zwart metallic
      Kleur/velgen: R36 kleur zwart
      Originele uitlaat (2 links en 2 rechts)
      Kras rechts op achterklep naast embleem.

      Alvast bedankt voor het opletten.

      Oh ja, hier in de buurt is regio Limburg en Zuid-Oost Brabant.

      Groeten,
      Mischa

      #17971825
      Basgsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        mocht ie terug gevonden worden zou ik um gelijk weer verkopen, die motorblokken zijn heel erg gevoelig en moet netjes mee gereden worden.
        Ze klinken wel heel erg lekker 1 van de best klinkende 8cilinders die er zijn.

        Hoop wel dat hij wordt terug gevonden, want de ingevoerde R32 van een vriend van mij was ook gestolen en het is echt beschamend wat ze
        van het bedrag eraf halen omdat het een ingevoerde auto was.

        #17971826
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Tis een Unieke auto, een Originele W8, ze zijn zoals het VW betaamd niet vooruit te Duwen, maar het loopt werkelijk fantastiesch.

          een unieke auto maakt m ook Uniekgewild bij het Dievengolde helaas..

          hier heeft ook jarenlang een W8 (Variant) in het dorp gereden, Dikke kar, was lekker anoniem (links en rechts het pijpje achter de Bumper verstopt / normale (W8) wielen erop, en Gewoon GEHEEL origineel, vie gewoon niet op, ja je kon zien dat het een Dikke passat was, maar meer ook niet…

          Willem

          #17971824
          mischa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Dat klopt, ik heb zelf geen ervaring ermee, maar ik denk dat dat niet vooruit te duwen wel meevalt. Het is natuurlijk ook geen lichte auto.

            Overigens: hier in de buurt iets nader omschreven:
            Baexem, N280 (midden-Limburg), hier is hij al eens geflitst
            Heerlen, N281, hier is hij al 2x geflitst (waarvan 1x met ruim 170km/u)

            Het vermoeden is er dat deze auto gebruikt wordt door drugsrunners of dat soort lui. Het vermogen is ook nog eens hoger dan standaard, dus er zal bij de sterke arm der wet hier in het zuiden niet veel materiaal zijn wat hem bij kan houden, mocht het eens nodig zijn.

            Groeten,
            Mischa

            #17971823
            origineelste
              Lid sinds:
              21 October 2005

              is er een plaatje bij het praatje
              ik zit in no brabant zuid gelderland en noord limburg
              (baexem heb ik pas nog gewerkt maar er is mij geen vw op gevallen)

              #17971822
              Astraman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 July 2004

                Zo in limburrg rijden ze hem vaak gelijk de grens over ook. Andere platen erop en weg issie. Zonde, ben ook geen VW liefhebber maar die w8’s zijn wel vet. Opel durfde het destijds niet aan met de Omega v8, erg jammer.

                #17971827
                kaneelschep
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 November 2004

                  Zijn er niet 2 versies? 1 met 5 en 1 met 4 stoelen? Zeg maar 2 of 3 persoons achterbank.

                  #17971828
                  astraTD
                    Lid sinds:
                    9 March 2009

                    Heb je geen foto van de auto?

                    #17971829
                    mischa
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Nee, sorry. Ik heb de eigenaar ook al gevraagd, maar ook die heeft geen foto van de auto.

                      Groeten,
                      Mischa

                      #17971830
                      mischa
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        Ladies & Gentlemen: WE’VE GOT HIM !!!

                        De gezochte auto is met een ander interieur en andere velgen teruggevonden in Valkenburg. Daar heeft hij een tijdje op een klein parkeerplaatsje achter een Chinees gestaan. Ik ken verder geen details, maar in elk geval bedankt voor de interesse en tips.

                        Groeten,
                        Mischa

                        #17971831
                        astraTD
                          Lid sinds:
                          9 March 2009

                          Damn dat is wel akelig kort in de buurt geweest toevallig net terug uit Valkenburg.

                          Gelukkig is die nog heel terug gevonden.

                          #17971832
                          mischa
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2004

                            Zeker, de eigenaar was ook erg blij toen ik hem aan de telefoon had. De auto wordt weer in oorspronkelijke vorm teruggebouwd.

                            Groeten,
                            Mischa

                            #17971833
                            Basgsi
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              29 June 2004

                              @kaneelschep wrote:

                              Zijn er niet 2 versies? 1 met 5 en 1 met 4 stoelen? Zeg maar 2 of 3 persoons achterbank.

                              nee dat is de Phaeton, ook een dikke wagen trouwens.

                              Maar mooi dat de auto is terug gevonden, maar wat ik eerder al typte, ik zou de auto gelijk verkopen, de blokken zijn
                              erg gevoelig en als ze ermee getrapt hebben met koude motor, heb je kans dat hij niet veel km’s meer maakt….

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.