Vraagje werkplaatsboek Monza / senator A

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Vraagje werkplaatsboek Monza / senator A

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18346668
    mr-turbo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 July 2004

      Heeft er iemand toevallig een werkplaatshandboek van een Monza /senator toevallig ?
      Ik ben opzoek naar de correcte aanhaalmomenten van kroonwiel op diff en hoofdlagerkappen ?

      44nm lagerkappen en 113nm kroonwiel ?

      Alvast dank :good:

      #18346671
      peter777
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 January 2011

        het is allemaal wat lastiger dan simpelweg op moment aandraaien…. Maar misschien heb je er wat aan.

        https://drive.google.com/file/d/0B1Fwzjjppq1Ldm9sUVoyLWZlYW8/view?usp=sharing

        #18346690
        mr-turbo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 July 2004

          Thanks !

          Dat lastige slaat op de voorspanning van diff en pionwiel lagers, maar staat dan weer los van de aanhaalmomenten van het kroonwiel en lagerkappen
          Daar staat dan geschreven “de kroonwielbouten (–) in aangegeven volgorde en aanhaalkoppel vastzetten”
          Maar dat staat er dan niet bij in de beschrijving , die waardes zullen waarschijnlijk ergens anders staan maar helaas niet in deze beschrijving

          #18346753
          peter777
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 January 2011

            Ik heb me helemaal scheel gescrolled door alle pdfjes die ik heb maar er staat helemaal niks in over aanhaalmomenten… De meest lullige dingen staan er in omschreven maar dit soort zaken dan weer niet. Alsof er een bijlage mist oid.

            #18346762
            mr-turbo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 July 2004

              Haha, ja ik ook, denk dat er idd een en ander ontbreekt :good:

              #18347301
              dockedmarc
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 August 2011

                probeer een met achteras revisie te bellen in Dalfsen.
                deze man heeft heel veel ervaring met Opel.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.