Vraagje over achteraanzet Signum??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraagje over achteraanzet Signum??

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265615
    Andrevanterve
      Lid sinds:
      11 November 2007

      Heb een vraag over de achteraanzet van mijn Signum, ik wil deze graag vervangen voor eentje van een vectra OPC maar past dat zo??

      Mijn Signum:

      Vectra OPC:

      Dus het gedeelte waar de uitlaat zit, want ik wil tzt ook deze uitlaten eronder hebben.
      Of kan ik ze beter van een OPC station pakken.

      Wie weet dit??????????

      Vriendelijke groeten Andre

      #18231641
      jraaf
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 January 2008

        Dat past volgens mij niet.
        De achterkant van een signum is anders dan die van een C.

        Kunt ’t best anders ff original carparts vragen of gm parts of ze ook leverbaar zijn voor de signum.
        Groet jraaf

        #18231642
        DennisD
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 June 2007

          Past niet, of je moet het passend willen maken. Hier zie je de verschillende mogelijkheden die je hebt voor een Signum: http://ecat24.com/catalog/part/1/34/81/4085/42000,42003/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18231643
          sjoerdie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 September 2005

            Ik heb evt wel een uitlaatsysteem voor je die onder deze lip past. Is van Lexmaul

            Is een duplex systeem(link/rechts dus) met een dwarsliggende demper, degelijk merk en rvs.

            Eindstukken zijn rond.

            Meer info doe maar een pm

            #18231644
            Andrevanterve
              Lid sinds:
              11 November 2007

              @DennisD wrote:

              Past niet, of je moet het passend willen maken. Hier zie je de verschillende mogelijkheden die je hebt voor een Signum: http://ecat24.com/catalog/part/1/34/81/4085/42000,42003/” onclick=”window.open(this.href);return false;

              Kun je dit gewoon bestellen bij de lokale dealer???

              #18231645
              Andrevanterve
                Lid sinds:
                11 November 2007

                @sjoerdie wrote:

                Ik heb evt wel een uitlaatsysteem voor je die onder deze lip past. Is van Lexmaul

                Is een duplex systeem(link/rechts dus) met een dwarsliggende demper, degelijk merk en rvs.

                Eindstukken zijn rond.

                Meer info doe maar een pm

                Geen interesse, wil graag de OPC eindstukken hebben en deze in de onderlip verwerken.

                #18231646
                DennisD
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 June 2007

                  Ja, als je het onderdeel nr doorgeeft kan deze het bestellen, schrik alleen niet van de prijzen ;)

                  #18231647
                  Andrevanterve
                    Lid sinds:
                    11 November 2007

                    Aan je opmerking te zien zal dat prijzig zijn DennisD, denk dat ik toch maar eerst op diverse sloperijen hier in de buurt langs ga om te kijken of er een Signum met z’n achteraanzet op de sloop staat.

                    Of als iemand een signum weet te staan met een achterbumperaanzet met uitsparing voor twee uitlaateindstukken die mogen dit natuurlijk ook ff melden.

                    #18231648
                    DennisD
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      25 June 2007

                      Misschien valt het mee, even snel gegoogled op degene met de dubbel uitsparing en ik kwam deze site tegen: http://www.original-genuine-spare-parts.com/a/opel/132_/13227505-verlaengerung_(opel___gm” onclick=”window.open(this.href);return false;).htm

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.