vraagje carter pan ingekort ombouw 24v

Forumindex Forums Modellen Manta vraagje carter pan ingekort ombouw 24v

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258449
    Tomvt
      Lid sinds:
      2 July 2004

      Hoi mij 24v is net gereviseerd.alles nu goed totdat ik de remmen en x testte.de oliedruk viel ver weg daarna dus daar moet iets aan gebeuren.
      Mijn carter is 10cm ingekort oliepeil is verhoogd tot net onder de kruk as.het originele spat plaatje voorin is ok omhoog gebracht en in de bult is aan de achterkant een horizontaal plaatje geplaatst.nu heb grotere remmen met wilwood klauwen dus dat grijpt best wel aan.
      nu zou ik weleens willen weten hoe andere dit oplossen.ik zat te denken om aan het originele plaatje een verticaal plaatje te laden zodat de ruimte rond de aanzuig buis nog kleiner word ik heb alleen weinig zin om nadat alles weer terug geplaatst is er achter te komen dat t nog niet goed is…

      Mvg Tom

      #18151473
      Tristan81
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 November 2005

        De olie druk valt weg omdat de schotjes in de carterpan niet op de goeie plek zitten
        Als je optrekt zit de olie achter en als je remt dan zit alle olie voor in het carter, Schotjes verplaatsen —> probleem verholpen !

        #18151474
        Tomvt
          Lid sinds:
          2 July 2004

          Voor optrekken heb i vangers geplaatst op t hoge stuk van het carter.in de bult zit en horizontale plaat naast de aanzuigbuis en de originele plaat zit er ook nog alleen iets hoger gemonteerd

          #18151475
          Tomvt
            Lid sinds:
            2 July 2004

            Misschien fotootje van hoe t wel goed is?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.