Vraag voor de diesel vectra b bezitters

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vraag voor de diesel vectra b bezitters

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18462041
    neager543
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 April 2022

      Hallo opel/vauxhall mensen. Ik heb onlangs een opel vectra 2.0 dti (2001) gekocht. Als de buitentemperatuur niet lager is dan 4-3 graden Celsius, start het voorverwarmingssysteem niet en kan ik de motor pas starten bij de 3e of 4e poging.

      Ik hou van de auto, maar deze koude starts beginnen me te storen. Is er nog een eigenaar van deze auto’s die hetzelfde probleem (waarschijnlijk) heeft en een oplossing hiervoor heeft?

      #18463556
      neager543
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 April 2022

        Hallo opel/vauxhall mensen. Ik heb onlangs een opel vectra 2.0 dti (2001) gekocht. Als de buitentemperatuur niet lager is dan 4-3 graden Celsius, start het voorverwarmingssysteem niet en kan ik de motor pas starten https://19216811.cam/ bij de 3e of 4e poging.

        Ik hou van de auto, maar deze koude starts beginnen me te storen. Is er nog een eigenaar van deze auto’s die hetzelfde probleem (waarschijnlijk) heeft en een oplossing hiervoor heeft ?

         

        I got this,..

        #18463557
        liviu2004
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 April 2014

          Spammer

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.