Vraag verlichting van dashboard

Forumindex Forums Modellen Tigra Vraag verlichting van dashboard

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213447
    Nikita71
      Lid sinds:
      1 August 2008

      Hoi, is er ook iemand die mij kan vertellen of nee liever een foto kan laten zien van welke lampies in welk gaatje moeten bij de tellerplaten, ik heb niet het idee dat alle verlichting in het tellerhuis brand maar kan ook nergens vinden waar ik wat voor lampie moet plaatsen en er zijn bij mij diverse legen gaten, het gaat om een tigra uit 1996, ik zou zeer blij zijn als iemand zon achterkant foto zou kunnen plaatsen met daarbij uitleg welk lampie voor welk onderdeel is, hoop dat het zo duidelijk is en of iemand mij hiermee verder kan helpen, groetjes en thx voor de moeite , Nikita

      #17540993
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        ligt eraan wat je erop hebt.

        zoiets ongeveer:

        Willem

        #17540994
        Nikita71
          Lid sinds:
          1 August 2008

          Hé tegek, zo bedoel ik het ja, ik zal morgen de mijne er eens uithalen en dan op de foto zetten, misschien is dat ook wel handig, in ieder geval thx voor de voorzet, morgen plaats ik mijne eronder, kijken of je me dan verder kan helpen, groetjes en nogmaals super, groetjes van Nikita

          #17540995
          Nikita71
            Lid sinds:
            1 August 2008

            http://i528.photobucket.com/albums/dd321/Nikita1971/AchterkantTellerplaat.jpg

            Dit is mijn achterkant, lees graag of ik iets moet veranderen, ik vraag me dus af als ik mijn gewone lichten aan heb of er dan ook een lampje moet branden, groot licht doet het wel, groetjes van Nikita

            #17540996
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              nee, is hetzelfde als die van mij, en er brand geen lampje buiten de achtewgrond verlichting als je licht aanstaat, het is geen SEAT of Peugeot

              Willem

              #17540997
              Nikita71
                Lid sinds:
                1 August 2008

                ok dan weet ik dat in ieder geval, thx, groetjes Nikita

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.