Vraag over Velgen Opel Sintra

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Vraag over Velgen Opel Sintra

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266891
    Famempeters
      Lid sinds:
      8 March 2008

      Ik weet ik zou in het gezocht/gevraagd topic moeten , maar gezien ?? de zeldzaamheid van de velgen probeer ik het hier .

      Ik heb als Opel man 2 Opel Sintra,s in onderhoud beide 2.2 benzine 1 van 1997 en 1 van 1999. beide auto,s zijn in bijzonder goede staat en van buiten smetteloos.
      met de oudste wat problemen gehad ook hier op het forum besproken met de remmen problemen met onderdelen.

      nu ben ik op zoek naar 1 velg liefst de standaard lichtmetaal maar mag ook een stalen zijn , in de jongste rijd een man die invalide is en een rolstoel heeft . had laats een lekke band in Duitsland richting Oostenrijk koste een halve dag wat een gedoe met dat …… thuis komertje en een band laten vernieuwen dat is niks zo .

      dus bij deze een oproep wie weet of heeft een wiel voor zo,n ding er is op onderdelen lijn nog 1 die een set heeft en vraagt voor 1 velg een prijs of hij van 14 karaats goud is . dus bij deze de maat gewoon 15 inch steek 5 x 115 naafgat 70,3 mm en ET 52 ..graag hoor ik hier over wat , band mag hoeft niet heb ik hier zat .

      graag een pm ik reageer beslist .

      Bert

      #18242194
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Bij de dealer kost eens stalen velg ook niks, dus gewoon daar bestellen.

        #18242195
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          Haasje het vervelende is dat het dom weg er niet meer is. ook op alle stalen velgen leveranciers kom je niet verder met dat asgat en die ET waarde , de dealer al over meer delen benaderd en je krijgt ondanks de goede relatie met de magazijn man gewoon 0 ook deze jongen kan geen ijzer met handen breken.

          dit is ook die jongen die zolang voor handrem segmenten is bezig geweest met uitkomst 0

          motorisch gaat het wel maar alles van onderstel en carrosserie is heel heel moeilijk

          Bert

          #18242196
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            En via Ebay ofzo?
            Er zijn in de VS veel meer Sintra’s verkocht, maar dan onder andere namen. Deze zijn ook veel langer in productie gehouden:
            Chevrolet Venture
            Pontiac Trans Sport (2e generatie)
            Buick GL8 (1e generatie, 8 jaar in productie geweest)
            Pontiac Montana (1e generatie, 8 jaar in productie geweest)
            Oldsmobile Silhouette (2e generatie, 7 jaar in productie geweest)
            Buick Terraza (2 jaar in productie geweest)

            En daarnaast staan er een enkele GM-modellen op ditzelfde platform, wellicht delen zij ook de afmetingen van de wielophanging/velgen, maar daar ben ik niet zeker van:
            Pontiac Aztek
            Buick Rendezvous

            #18242197
            Haasje17
            Moderator
              Lid sinds:
              8 September 2009

              GM nummer: 9592808 kan ze gewoon nog bestellen.
              Kost ongeveer 50 euro.

              #18242198
              Famempeters
                Lid sinds:
                8 March 2008

                ik ga nu Opel bellen Haasje ik kom er op terug.

                inmiddels gebeld en je hebt gelijk kunnen ze bestellen zijn nog paar op voorraad bij Opel.

                wees echter iets terug houdende met een prijs neer zetten !!!

                hij kost en dat is nou echt weer Opel hou je vast 107.50€ ex de BTW 130€ voor een stalen velg

                zie velgen land met z,n stalen velgen van inderdaad gem 50€ per velg echter met die steek en midden gat niet te leveren.

                dus svp ff voorzichtig met de prijs gert-jan gaf aan dat het hun inkoop prijs is dus let op Opel pakt gemiddeld 50% op de onderdelen

                #18242199
                vectra208v
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  17 January 2006

                  Ik heb nog 4 stalen velgen liggen van mijn vorige sintra.
                  Moeten wel even netjes gemaakt worden maar verder nog goed.

                  100,- mag je ze ophalen.
                  Gr.Paul

                  #18242200
                  Famempeters
                    Lid sinds:
                    8 March 2008

                    ik heb voor een reserve wiel helaas maar 1 nodig dat is het vervelende .

                    #18242201
                    Haasje17
                    Moderator
                      Lid sinds:
                      8 September 2009

                      @Famempeters wrote:

                      ik ga nu Opel bellen Haasje ik kom er op terug.

                      inmiddels gebeld en je hebt gelijk kunnen ze bestellen zijn nog paar op voorraad bij Opel.

                      wees echter iets terug houdende met een prijs neer zetten !!!

                      hij kost en dat is nou echt weer Opel hou je vast 107.50€ ex de BTW 130€ voor een stalen velg

                      zie velgen land met z,n stalen velgen van inderdaad gem 50€ per velg echter met die steek en midden gat niet te leveren.

                      dus svp ff voorzichtig met de prijs gert-jan gaf aan dat het hun inkoop prijs is dus let op Opel pakt gemiddeld 50% op de onderdelen

                      Weet niet hoe dicht je bij de duitse grens zit?
                      Maar ik zou ze bij de duitse dealer halen daar kosten ze echt maar 50 euro.

                      #18242202
                      vectra208v
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 January 2006

                        Ze gaan alleen per 4 weg. Anders zit ik met 3 waar ik niks meer mee kan.

                        Dus ja…. Nu of nog langer zoeken ;)

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.