Vraag over Update Touch & Connect Navigatie

Forumindex Forums Modellen Corsa Vraag over Update Touch & Connect Navigatie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18354342
    St3fanNL
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 March 2018

      Hoi allen,

      Ik heb een verouderde versie van de Touch & Connect Navi in mijn Opel Corsa zitten, ik kan nergens een versie zien alleen dat het een Europe is met nog wat andere woorden. Ik ben echter al wel op wegen geweest die op mijn navigatie niet bestaan.

      Ik heb gezocht wat het kost om dit te updaten aangezien dit niet gratis is ._.
      Bij een accessoires dealer kost het €151. Bij Opel zelf kan ik het niet vinden, moet ik de dealer voor mailen..
      Ik kwam ook dit tegen op marktplaats: https://goo.gl/5UgoYF en https://goo.gl/qkWBqC

      Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn die van marktplaats betrouwbaar?

      Groetjes!

      #18354652
      Groene Corsa
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 March 2018

        Ik heb het zelfde systeem gehad in mijn corsa D en heb het vlug verkocht. De prijzen voor een jaarlijkse update zijn echt belachelijk hoog en ik had al twee keer een kaartje gekocht van iemand en het werkte niet (gelukkig wel mijn geld terug). Besloten om te gaan voor een Garmin met gratis lifetime updates voor zowel verkeer en flitsers en natuurlijk de wegenkaarten.  De voedingskabel netjes weggewerkt in het dashbord en een originele cd30 mp3 ingebouwd van opel zelf.

        Toch jammer dat Opel de plank mis slaat met zijn navigatiesystemen. CD70  is ook al geen ondersteuning meer voor en dvd90 zou volgend jaar geen nieuwe kaartupdates meer geven. Dan heeft Volvo zijn zaken beter voor elkaar. U heeft navigatie? Op onze site gratis de nieuwste landenkaarten voor uw systeem met eventuele software updates.

        #18368198
        rene-1974
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 July 2019

          Ik heb vandaag bij de Opel dealer in Zutphen (Auto Hillen) een nieuwe kaart update gekocht. De update is van 2018 en tevens de nieuwste update denk ik. Deze update heeft mij €98,98 gekost.

          Ik kon trouwens ook niet zien welke versie er in zat en dat konden ze bij de Opel dealer ook niet zien. Dat is eigenlijk ook wel een vreemd iets.

          Als het goed is, moet ik nu de meeste bestemmingen wel zonder rare verrassingen kunnen bereiken. Ik had veel last dat de navigatie adressen niet kende en dat hij de weg regelmatig kwijt was.

          #18368213
          Corsa_GSi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Misschien heb je hier iets aan:

            https://www.corsa-drivers.nl/viewtopic.php?f=11&t=7850

            Of je touch en connect eruit halen en een android radio erin zetten?

            Of een losse tomtom nemen met lifetime gratis kaart updates.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.