vraag over kachel bediening Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) vraag over kachel bediening Zafira

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17262865
    Famempeters
      Lid sinds:
      8 March 2008

      Hallo .

      ik ben niet onbekend op het Vectra gedeelte maar heb de B1 Vectra station te koop staan marktplaats en ben nu in het bezit van een mooie zwart metalice Zafira 16-16v van 2004 met 56000km van bekende mensen gekocht die 1e eigenaar waren dus een ons al jaren bekende auto was een mooie opsteker de man (alleen) mag niet meer rijden door gezondheidsproblemen mede door overlijden van zijn vrouw ..

      de auto is van binnen en buiten gloedje nieuw .

      maar toch heb ik een vraag ,gezien de kerst boom in mijn Vectra met de ECC er in is dit wel erg donker zitten bij of achter de 3 draaiknoppen van de kachel bediening lampjes ??????????? en zo ja hoe kom ik daar bij . het is erg donker daar beneden .
      zo nee zal ik daar mee moeten leren leven .
      alvast bedankt voor eventuele reactie,s

      #18202554
      Blackbull
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 July 2004

        Daar zitten lampjes inderdaad, heb het alleen nooit los hoeven halen dus kan je niet vertellen hoe je er bij komt.

        #18202555
        midnight black
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 December 2011

          Onder de asbak kun je 1 torx loshalen, vervolgens kun je de asbak compleet met sigarettenaansteker er uit trekken. Dan worden achter de asbak 4 torxen zichtbaar, 2 waar de tunnelconsole mee vast zit en 2 van het kachelpaneel, deze loshalen en dan kun je het kachelpaneel lostrekken (iets naar onderen trekken, hij zit aan de bovenzijde geklikt)
          Succes

          #18202556
          Famempeters
            Lid sinds:
            8 March 2008

            Dank alvast . is het ook bekend wat voor een lampjes er in zitten en of het er 1 is of meerdere ????

            en wat hangt er allemaal aan dat paneel vast is dat een kabelboompje met een stekker of iets van dien aard niet dat ik wat stuk trek nou ja trek voorzichtig losneem .

            #18202557
            midnight black
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 December 2011

              Zit zo uit mijn hoofd 1 brede kabelstekker aan en 2 mechanische kabels voor de bediening van de kachelkleppen. Meen dat er 2 steeklampjes inzitten.

              #18202558
              Famempeters
                Lid sinds:
                8 March 2008

                het is gelukt echter hoeft de boel niet helemaal los alleen de midden knop kan je er uit trekken en daar zit dat klein p5 lampje dat is het stadslicht steek lampje maar dan heel klein .

                ik zie ook pas met de boel los dat de schakel eenheid los moet en dan komt de knop aan de voorzijde er af dus goede leer voor de ???volgende keer .

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.