Vraag over gordel sensor Astra K

Forumindex Forums Modellen Astra Vraag over gordel sensor Astra K

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18369721
    aapje1963
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 July 2006

      Beste leden met een Astra K.

      Er zitten gordel sensoren in de achterbank van de Astra K.

      Nu heb ik ondervonden dat in het menu tussen de tellers dat de drie poppetjes grijs zijn te zien zijn zonder dat er iemand op de achterbank zit.

      Is dit bij jullie ook zo ma de start van de Astra?

      Wil iemand dit voor mij checken AUB?

      Volgens mij heb ik deze poppetjes nooit gezien… Direct na de start zonder dat er iemand op de achterbank zit. Of hoort dit?

      Na stuk rijden gaat het weg… of bij bepaalde snelheid of…

      Als ik de gordels in de houders doe branden de poppetjes gewoon groen dan heeft iedereen zeg maar de gordels om.

      Nogmaals mij vraag zien jullie deze poppetjes gelijk na het starten? Ik dacht het nooit gezien te hebben zonder achterbank zitters

       

      Als jullie dit niet moet in naar de dealer. Ik heb echts garantie

       

      Dank jullie wel alvast.

      Arnold
      <p style=”text-align: center;”>20191107_143851</p>

      #18369727
      MGen
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 September 2015

        Mijn opa heeft dat in zijn meriva ook. Is wel een oudere tellerklok. Maar de tekens zijn altijd te zien. Ook als er niemand op de achterbank zit. En dat is al sinds de aflevering, dus ga ervan uit dar het zo hoort.

        #18369729
        koenvb
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 July 2008

          Hey,

          Bij mijn astra ook altijd de grijze poppetjes na starten. Als er een gordel vastgeklikt zit is het poppetje groen. Wanneer een gordel op de achterbank na korte tijd tijdens het rijden eruit gehaald wordt krijg je (ik althans) een piepende melding vergelijkbaar met het niet om doen van de bestuurdersgordel

          #18369756
          aapje1963
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 July 2006

            [quote quote=18369729]Hey, Bij mijn astra ook altijd de grijze poppetjes na starten. Als er een gordel vastgeklikt zit is het poppetje groen. Wanneer een gordel op de achterbank na korte tijd tijdens het rijden eruit gehaald wordt krijg je (ik althans) een piepende melding vergelijkbaar met het niet om doen van de bestuurdersgordel[/quote]

             

            Dankjewel!

             

            Dus jij krijgt na starten ook de poppetjes als er niemand achter zit.. en deze verdwijnen dan na bepaalde afstand of snelheid?

            #18369828
            koenvb
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 July 2008

              Ja klopt, na een bepaalde tijd denk ik..

              let er eigenlijk nooit op. Zoontje is eigenlijk de enige achterbank zitter, maar die zit in een isofix stoeltje met eigen gordel systeem.

              Groet Koen

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.