vraag over cockpit rekord e ( opgelost )

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD vraag over cockpit rekord e ( opgelost )

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    imported_piet
    Deelnemer

PROBLEEM OPGELOST dus wie hier gereageerd heeft bedankt voor de reaktie’s:)

hey wie kan me even uithelpen met het volgende, ik heb mijn cockpit omgewisseld ,ik had er eerst 1 met klok in zitten die niets meer deed helaas ,dus heb ik er 1 gehaald emt toerenteller erin,

nu is het volgende ivm de stekkers achterop/

de ronde stekker is no problem maar ik heb dan een antal losse stekkers en wel de volgende :

grijs / groen
      rood
      zwart
      bruin
      zwart /rood
      groen samen met blauw /geel

nou weet ik wel dat de grijs /groene van de verlichting is
      en rood is plus
      en zwart rood is van de startmotor af
      en groen is toerenteller en blauw /geel oliedruk meter

ben alleen even aan het twijfelen wat nou massa is en geschakelde plus tussen bruin en zwart in.

maar dan is het volgende de stekkers heb ik eruit getrokken maar kon helaas niet goed genoeg zien waar ze zaten en werd ook nog tussentijds weg geroepen en toen ik terug kwam was ik de draad kwijt van wat waar zat :cry

nou heb ik hem van achteren bekeken en zie het volgende zitten waar stekkers op moeten (kunnen) :

van de achterkant bekeken zit links een aansluting waarop staat tdm en öld waarvan öld geen pin heeft uitsteken , dan zit er een aansluiting naast de lampjes maar staat niks bij en dan heb ik aan de andere kant nog iets staan met geloof wd of wk is niet duidelijk en eronder el 58 of 53 staat ook niet duidelijk .

maar waar moet wat nu help ben bang met verkeerd aansluiten dat mijn cockpit de filistijnen op is,kan iemand me helpen dmv een voorbeeld of dergelijk ,ik heb al rondgebeld maar via telefoon is het moeilijk even voor mij. ohja en eletrisch schema lezen is absoluut niet mijn sterkste kant meer helaas:D

dus eventueel een voorbeeld achterkant cockpit met toerenteller en wie wat waar zou ik heel dankbaar en heel erg mee geholpen zijn of duidelijke tekst en uitleg hier ,bvdm

helemaal niemand die iets ervan weet??:hmmz

wingersv
      Deelnemer

heb je ook een foto van je dash? dan kan ik kijken of het de zelfde is als de gene die ik nog los heb liggen (met draden er aan) dan kan ik evt dit weekend even een foto er van maken als het dezelfde is.

CommoCruiser
        Deelnemer

Massa = Bruin, Geschakelde plus = Zwart

imported_piet
          Deelnemer

commocruiser bedankt maar ben e ral inmiddels met massa en geschakelde pls achter bij het is precies andersom ze hebben gerommeld aan de kabels en die 2 hebben ze verlengd in de normale situatie klopt het wat je zegt:)

wingersv ik kan ff morgen een foto maken van het oude dash is van achter hetzelfde alleen 1 stkker extra maar daar weet ik wat daar op moet maar als je het voor mij wilt nakijken dan super:thumbup

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.