Vraag betreffend een 6 bak.

Forumindex Forums Modellen Calibra Vraag betreffend een 6 bak.

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #18299634
    Maurice89
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 October 2009

      Hopelijk heb ik eens geluk in me leven :D Gisteren was een kamaraad van me hier en hij zei er zit speling op je pook en hij is niet goed afgesteld daardoor kan hij niet eens in zijn achteruit dus waarschijnlijk is er verder niks mis mee met de versnellingsbak :D

      #18299635
      ANJO TOL
        Lid sinds:
        22 December 2008

        Je kan op, YouTube mooi het verschil zien in toeren/snelheid van de Calibra F25/F28
        Ook de Calibra VS de M3 tegen de 300 km beide ! vast met de F28

        #18299636
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Dat betekend wel dat de auto met F28 7200toeren maakt, en de begrenzer dus een aardig stuk hoger ligt.

          verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

          #18299637
          Maurice89
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 October 2009

            Anjo we gaan het aankomend seizoen zien :thumb Kom er maar op 1 manier achter wat het verschil is.

            #18299638
            anoniem
              Lid sinds:
              30 June 2004

              die van mij had dezelfde klachten, wilde zelfs met motor uit en bij het rollen niet in de achteruit, was uiteindelijk ook het mechanisme viewtopic.php?f=7&t=193686

              #18299639
              Maurice89
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2009

                Ik had het gelezen :thumb waar had je het besteld en de kosten?

                De 6 bak bouw ik voorlopig nog niet in dat komt in der loop van de tijd wel.

                #18299640
                anoniem
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  bij M-tech, code 650011 incl. verz. 80 euro
                  schakelen is wel weer wennen, je kunt niet meer roeren met de pook, ook zitten er origineel twee rubbertjes in het draaipunt en dat zijn nu nylon busjes waardoor hij ook harder aanvoelt
                  is gewoon weer een zorg minder dat je weet dat je ook weer weg komt :thumbup

                  #18299641
                  Corsa_GSi
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Andre Botter had of heeft een adresje voor F28 revisies / controles.

                    Daarnaast heb je de bekende Zwitser:
                    Hurliman / Dorfbrunnen Garage

                    En je hebt WKT in duitsland (Paderborn).

                    Maar ik heb nu diverse F28’s stuk gereden, maar nog nooit de achteruit en 1e versnellings synchro!
                    Het zijn altijd de 2de en 3de synchro die stuk gaan.

                    Als je niet goed kan schakelen naar achteruit, 1 of 6, dan is het meestal het schakelmechaniek of de pook heeft te veel speling.

                    #18299642
                    Corsa_GSi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      @Maurice89 wrote:

                      Ik had het gelezen :thumb waar had je het besteld en de kosten?

                      De 6 bak bouw ik voorlopig nog niet in dat komt in der loop van de tijd wel.

                      Mocht je hem voor een redelijke prijs willen verkopen, stuur me dan maar een PM. :thumb

                      #18299643
                      Maurice89
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 October 2009

                        De bak is nog goed kamaraad heeft het getest gewoon met de hand schakelen inplaats van via de pook dit kan als de bak lekker los ligt schakel meganisme moet gewoon vervangen worden :thumb

                      10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.