Vossen CVT Replica

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Vossen CVT Replica

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 51 tot 68 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #18297945
    crunch81
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 March 2015

      @jraaf wrote:

      @crunch81 wrote:

      Ja dat is wel een mooi filmpje! Ik ben het zeker met je eens hoor dat je geen imi moet kopen, origineel is altijd beter uiteraard, dat kan ook niet anders. Als ik deze velgen zou gaan kopen en ik betaal incl. banden, adapters en ringen 1500€ en er gebeurd dit zoals in het filmpje word ik ook niet blij natuurlijk.

      Hier wordt ik ook niet echt vrolijk van:

      http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=96750″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      Mooie discussie over 110 naar iets anders met beeldmateriaal wat je overkomen kan :puke

      Groet jraaf

      Ik begin nu wel heel erg te twijfelen……:) ;) Ze hebben het hier zelfs over vastlijmen van je bouten!! :shock:

      #18297946
      sw_reijnders
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 October 2005

        @crunch81 wrote:

        Ik begin nu wel heel erg te twijfelen……:) ;) Ze hebben het hier zelfs over vastlijmen van je bouten!! :shock:

        ik denk met goede centreerringen en goede schuifbouten dat het wel kan hoor.
        en dat vast lijmen wordt vrij veel met bouten in het algemeen gedaan hoor, dat heet nl Loctite ;)

        maar om dat nou op wielbouten te smeren :hmmz

        #18297947
        turbosix
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 November 2010

          Ik denk dat deze bouten gewoon veeeel te vast zijn gedraaid en daar door afgeknapt, dit had hem waarschijnlijk ook overkomen met de originele steekmaat/bouten.
          Zelf het ik nog nooit problemen gehad met schuifbouten, ook nooit iemand over gehoord. verkeerde centreerringen daar in tegen kan ik persoonlijk wel over mee praten.
          mijn bandenboer was 2 kwijtgeraakt en had nog 2 liggen, die bleken 1mm af te wijken daar door had de wagen flink trilling in t stuur. na 2 keer balanceren en een keer uitlijnen zonder resultaat kwam mijn dealer er uiteindelijk achter dat de ringen verkeerd waren.

          met lijmen bedoelen ze borgen, meestal met de ‘blauwe’ Loctite, met lijm krijg je ze nooit meer van je naaf af ;) maar borgen zou ik nooit doen.

          #18297948
          KRSA2000
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 February 2009

            Lijm verhaal = sacarsme :|

            Sent from my SM-P900 using Tapatalk

            #18297949
            Outzy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 August 2015

              Ik denk dat het een geval is van “Hoe vaak gaat zoiets fout”.
              Beperk je het risico door de juiste maten ( juist ) te monteren? Natuurlijk!

              Misschien afwachten op wat positieve ervaringen, aangezien negatieve ervaringen vaak makkelijk en snel te vinden zijn. ;)

              #18297950
              crunch81
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 March 2015

                Ik heb tijd zat! Rijd al vanaf Juni op mijn wintervelgen. En ik deed net de voordeur open en raad eens wat er weer voor de deur stond……

                #18297951
                arjontje
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  31 March 2006

                  Hmm Saab rijders. Neem het vaak maar met een korrel zout. Veel denken het helemaal te weten. Sterker nog ze weten het vaak beter dan een vakman met jaren ervaring.
                  :hmmz. O en zeg ook niet dat hun Saab opel onderdelen heeft :jerry

                  Ik wil niemand voor het hoofd stoten. Maar heb dit al te vaak mee gemaakt. :angel

                  Schuif bouten zijn ongevaarlijk met GOEDE ringen.
                  En bij de juiste manier van montage.
                  Zelfs BBS levert schuifbouten in hun kit setjes.

                  #18297952
                  Outzy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 August 2015

                    http://www.ebay.co.uk/itm/19-inch-BOLA-ZZR-Vauxhall-VECTRA-VXR-06-09-Alloy-Wheels-C66-/371474621033?hash=item567d9ce269:g:KosAAOSwo6lWMP7o” onclick=”window.open(this.href);return false;

                    Kwam ik toevallig tegen. Misschien is dit iets?

                    #18297953
                    crunch81
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 March 2015

                      En de tweede keer: “Beter laat dan nooit”;

                      Ik wil even laten weten wat het uiteindelijk is geworden. Ik wou graag in de eerste instantie Vossen, maar ik heb geen Vossen geld.
                      Helaas, dan geen Concave look. Ik heb wel een waardige vervanger gevonden, zelfs in de juiste maat, het is de Brock B37 Silver.
                      Ik vind het persoonlijk een mooie vervanger voor de Vossen, maar wat me nog wel dwars zit is dat de auto omlaag moet, dan komen de velgen pas tot hun recht en nu een klein beetje (maar eigenlijk helemaal niet :hmmz ) Ik ga binnenkort een afspraak maken bij hetzelfde bedrijf waar ik de velgen heb gekocht om de auto te laten verlagen, ik heb al een prijsopgave.

                      Trouwens, Als je in de buurt van Apeldoorn woont; Jan Steverink Banden in Apeldoorn kan ik van harte aanbevelen, er bestaan dus toch bedrijven die weten hoe ze met klanten om moeten gaan! :thumb

                      Dit is het resultaat en ik laat uiteraard de foto’s zien na de verlaging, want dat zal wel een behoorlijk verschil in verschijning zijn.
                      Iedereen bedankt voor het meedenken en in het speciaal Turbosix die me heel goed steeds van info heeft voorzien, bedankt!

                      #18297954
                      turbosix
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 November 2010

                        Erg mooie wielen!
                        Tikkeltje lager zou zeker beter tot zn recht zijn.
                        Ik moet zeggen dat mijn eibach pro kit maar 2cm lager is gegaan maar het optisch al heel wat doet, stuurt strakker en leverde niks in op comfort.
                        Veel plezier met deze prachtige set wielen!

                        #18297955
                        crunch81
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 March 2015

                          Thanks!

                          #18297956
                          jraaf
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            12 January 2008

                            :thumb Erg mooie velgen :thumb
                            Is dit de 18 of 19 inch? Verlagen zou ik zo ie zo altijd doen. Zelfs met een toyota yaris verso :jerry

                            Geeft naast een mooie look ook nog eens een betere wegligging en naar verluid een kortere remweg en minder brandstof verbruik :angel

                            Groet jraaf

                            #18297957
                            crunch81
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              21 March 2015

                              Bedankt Jraaf, dit is 18 inch.

                              #18297958
                              Corsaliefhebber
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 February 2012

                                Ik vindt dit een zeer mooie keuze van je velgen op de Vectra, :thumb :thumb
                                de knik en bolling van je daklijn komt erg mooi terug in de spaak van de velg. king: king:
                                Een verlaging zal dit effect zeker versterken maar ik vindt het zo ook al een plaatje van een Vectra

                                #18297959
                                crunch81
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  21 March 2015

                                  Top! Bedankt

                                  #18297960
                                  crunch81
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    21 March 2015

                                    Als alles gaat zoals het zou moeten dan gaat de vec maandag naar beneden, 40 MM H&R set.
                                    Schroefsetje is me net iets te duur! :swear

                                    #18297961
                                    crunch81
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      21 March 2015

                                      Helaas pindakaas, veren niet binnen, gaat nog niet door….

                                      #18297962
                                      crunch81
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        21 March 2015

                                        Hier het eindresultaat:

                                      18 berichten aan het bekijken - 51 tot 68 (van in totaal 68)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.