Voorstellen – Bas – Corsa B – Met foto’s!

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Voorstellen – Bas – Corsa B – Met foto’s!

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261754
    basss27
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 February 2013

      Hey Forum heren en dames,

      Al een tijdje kijk ik mee op dit forum, maar heb mezelf nog niet echt voorgesteld! Ik ben dus Bas, 19 jaar en kom uit de omgeving Doetinchem liggend in Gelderland.
      Veel bezig geweest met computers. Bouwen, casemodden, waterkoelen, maar hier ben ik allemaal mee gestopt sinds ik met mijn opleiding ICT netwerkbeheer begonnen ben. Ik was er op school al zoveel mee bezig, dat ik er naast school hier gewoon geen zin in meer had.
      Het sleutelen ergens aan begon ik behoorlijk te missen, daar moest wat nieuws in de plaats voor komen!

      Met een voorliefde voor auto’s / Opel en het behalen van mijn viel het dus allemaal snel op zijn plek. Er moest een autootje komen en dan wel een Opel! king:

      Met toeval een bekende van m’n ouders tegen gekomen wie op het punt stond d’r auto te verkopen. Een Corsa 1.4 Swing uit ’97. 2 ton gelopen, maar super goed onderhouden en werd serieus elke dag gepoetst. :jerry De deal was snel rond en nu heerlijk rondtoeren en wat sleutelen/prutsen. [Ik ben de 3e eigenaar]

      Mijn doel is om hem gewoon netjes te houden. Ik wil hem wel op een paar plekjes wat veranderen, maar geen uitbundige tupperware bumpers en winkelwagen spoilers. De meeste Corsa B’s die je rond ziet rijden, zien er allemaal verwaarloosd uit. Echt eeuwig zonde. [Geldt ook voor de Astra F, net als de G wat begint op te komen]

      Wat heb ik gedaan sinds aankoop:

      – Voorzien van een leuke radio, compo setje voorin + tweeters op originele plek, speakers achterin vervangen en een klein subje achterin.

      – De motorkap begon roest te vertonen onder aan de rand en een paar kleine plekjes onderaan al. Dit heb ik verholpen door alle roest weg te halen en de onderkant van de kap mat zwart te spuiten.

      – Ik had er losse winterbandjes bij gekregen. Deze zijn op de stalen velgen gegaan en de zomerbandjes zijn op 13 inch Ronal velgjes gegaan!








      Momenteel heb ik het volgende in de planning staan:

      – Origineel dakspoiler zoeken [Als iemand een spoiler in mijn kleur weet hoor ik het graag!!]

      – Donkere koplampen monteren

      – Volgend jaar een donor Corsa met X16XE blok zoeken en een motorswap gaan doen.

      – Alles wat nog in mij op gaat komen en netjes houden! :D

      Motorisch kwa kennen / kunnen weet ik nog niet veel op dit gebied, maar het lijkt mij enorm gaaf om het te leren. Zodat ik zelf ook nog eens iets aan de wagen kan doen! Heeft iemand misschien goede leesvoer daarvoor? Op het forum is altijd veel info te vinden ook. Ik kijk me weer altijd me ogen uit hoe Wim-V6 gewoon alles weet haha.

      Verder spreek ik Vannos af en toe en hij staat altijd voor me klaar als ik hem weer eens lastig val met een vraag. :P Dank daarvoor!

      Nja in iedergeval, tot op het forum!
      – Bas

      #18190875
      ronnie opel boy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2009

        welkom hier nog even wat lage

        #18190876
        Vannos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2010

          Welkom basje :thumb

          #18190877
          basss27
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 February 2013

            Dankje Ronnie en Robin! Ik ben inderdaad van plan om wat lager te gaan. Samen met een setje donkere koplampen moet het er dan zo uit zien:

            photoshopje

            #18190878
            Silver
              Lid sinds:
              7 July 2006

              goede plannen, en welkom :thumb

              #18190879
              basss27
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 February 2013

                Thanks! :D

                #18190880
                Mr.F
                  Lid sinds:
                  3 November 2008

                  Welkom! :thumb

                  #18190881
                  basss27
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 February 2013

                    Dankje Mr. F! :thumb

                    #18190882
                    Kermitkiller
                      Lid sinds:
                      26 March 2005

                      ook welkom hier :thumb

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.