Voorstellen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357335
    Pacandor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 June 2018

      Goedemiddag allemaal,

      Ik zal mij even voorstellen ik ben michel 39 jaar, getrouwd, vader van een meisje en de 2e is onderweg.

      Sinds 2 weken eigenaar van een astra h, 1.7 diesel     dit noodgedwongen want ik heb onze vorige auto die we net hadden  totalloss gereden.

      Ik kon deze redelijk goedkoop overnemen auto heeft 250k gelopen maar er is een nieuwe motor ingezet,met 60k op de teller.

      Aangezien ons geld redelijk op was na de omdat we nu 2 auto’s in 3 maanden tijd moesten kopen  was het of deze, of een auto met meer dan 3 ton..  ik rij dagelijks 100km   dus daarom maar voor deze gegaan.

      Ik heb een account aangemaakt omdat ik jullie hulp nodig heb, is er iemand in de buurt van den haag/leidschendam/voorburg die mij kan helpen met mijn radio.. de mijne is kadoek( versterker overleden) nu heb ik een andere een cd30 mp3, met code, maar heb geen software om deze te koppelen aan mijn auto.. is er iemand die me hierbij kan helpen?

      Alvast bedankt

      #18357338
      Pacandor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 June 2018

        Hmmzz   ik kom er zojuist achter dankzij deze post, https://opel-forum.nl/forums/topic/astra-h-luidsprekers-doen-het-niet-meer-radio-wel/

        Dat een van de draden in de achterdeur dus het probleem is…

        Lekker begin daar de abs sensor ook vervangen moet worden, want deze geeft storing…   hopelijk hebben we niet de miskoop van de eeuw gedaan ;-)     noujah  hij rijdt verder wel goed Gelukkig.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.