Voorstellen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244643
    fasted
      Lid sinds:
      25 December 2011

      Hallo,

      Ik ben Ed, kom uit Zuid-Limburg en heb mijn Vectra van 2006 al anderhalf jaar met veel plezier.
      Ik ben van auto monteur naar een telecom bedrijf gegaan, waar ik nu carkit, voertuigvolg systemen ( rit registratie ) en een heel klein beetje navigatie inbouw.
      Mijn grootste hobby zijn mijn motor’s, 1 voor op de weg, en 1 voor circuit gebruik.

      Willen jullie nog meer weten, laat het maar weten.

      Ik heb al gelijk een vraagje.
      Op het display van de boordcomputer, kan men door volgens mij het inhouden van meerdere knoppen, een info krijgen over diverse dingen van de auto.
      Kan dit niet meer terug vinden hier op het forum.

      En graag nog een tip hoe je hier een foto kan plaatsen.




      Groetjes uit het zonnige zuiden.

      #17965138
      evertfisherman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 December 2009

        Hoi Ed,

        Welkom hier.
        Graag zien wij foto’s van jouw Vectra. Via http://www.photobucket.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; (of een andere site waar je foto’s kunt plaatsen) kun je je foto’s uploaden en je foto’s krijgen daar dan als ze upgeload zijn automatisch een link toegekend (IMG-code) welke je hier in je tekst moet plakken en dan wordt de foto zichtbaar voor ons.

        Wat betreft de gegevens welke je kunt opvragen in de boardcomputer:
        Je moet even op het knopje op de zijkant (achteraan) van je ruitenwisserhendel drukken en dan krijg je die gegevens te zien. Je kunt door dat menu scrollen door de scrolltoetsen te gebruiken welke voor het hier eerder genoemde knopje zit.

        Groet,
        Evert.

        #17965139
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          welkom hier!

          we zien graag :kewlpics

          je hebt een facelift model dus de knopjes op je ruitenwisserhendel heb je niet/of zijn ergens anders voor.

          ik dacht dat je de menu knop lang moest inhouden maar zeker weten doe ik dit niet?!

          #17965140
          evertfisherman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 December 2009

            OK. ik wist niet dat dat anders was bij de C2.
            Weer wat geleerd.

            #17965141
            Gts32v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2008

              Welkom,collega circuit rijder ;)

              Gr. Gts32v6

              #17965142
              fasted
                Lid sinds:
                25 December 2011

                Effe kijken of het lukt met een foto, maar ik betwijfel het. :hmmz
                Daar ben ik dus echt niet zo handig in :(

                http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q8OWGJFM.jpg

                #17965143
                evertfisherman
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 December 2009

                  Ja Ed gelukt. Mooie Vectra Stationwagon.
                  Je kunt ook de IMG-code plakken in je tekst dan zien we de foto meteen.
                  Is het gelukt om je gegevens van je boardcomputer te raadplegen?

                  #17965144
                  gwriemersma
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 December 2010

                    Welkom hier ziet er goed uit :thumbup

                    #17965145
                    fasted
                      Lid sinds:
                      25 December 2011

                      Nee, is nog niet gelukt met de info op het display. Ik weet dat je meerdere knoppen tegelijk moet inhouden, weet alleen niet meer welke.

                      Waar vindt ik de img-code dan??

                      #17965146
                      speeedy
                        Lid sinds:
                        22 December 2011

                        Je kunt [img]http://linkje[/img] eromheen zetten, of je selekteert de link in de uitgebreidde editor, en dan klik je op de “Img”-knop. In die editor zit ook een voorbeeldfunctie, dan kun je gelijk zien hoe je bericht er uit zou zien.

                        Speel er maar even mee, leuk spul! :) En natuurlijk welkom!

                        #17965147
                        fasted
                          Lid sinds:
                          25 December 2011

                          Yes, het is me gelukt met de foto’s erbij zetten.

                          Heb nu nog een vraag.
                          Het valt me op dat de verlichting ligt knippert als ik aan het stuur draai.
                          Dit is tijdelijk weg geweest na dat ik een nieuwe accu heb gemonteerd, maar nu het wat kouder is valt het toch weer op.

                          Overigens krijg ik het info display nog steeds niet in de uitgebreide stand.
                          Ik heb het ooit nog hier gevonden :swear had ik het toen maar opgeschreven.

                          #17965148
                          GTS Power
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            25 May 2008

                            Als je aan je stuur draait ’trekt’ de stuurbekrachtiging zoveel stroom dat je lampen daardoor iets afzwakken.dit is een kwaaltje.
                            Na het monteren van mijn xenon heb ik hier geen last meer van :thumbup

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.