Voorstellen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Voorstellen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244643
    fasted
      Lid sinds:
      25 December 2011

      Hallo,

      Ik ben Ed, kom uit Zuid-Limburg en heb mijn Vectra van 2006 al anderhalf jaar met veel plezier.
      Ik ben van auto monteur naar een telecom bedrijf gegaan, waar ik nu carkit, voertuigvolg systemen ( rit registratie ) en een heel klein beetje navigatie inbouw.
      Mijn grootste hobby zijn mijn motor’s, 1 voor op de weg, en 1 voor circuit gebruik.

      Willen jullie nog meer weten, laat het maar weten.

      Ik heb al gelijk een vraagje.
      Op het display van de boordcomputer, kan men door volgens mij het inhouden van meerdere knoppen, een info krijgen over diverse dingen van de auto.
      Kan dit niet meer terug vinden hier op het forum.

      En graag nog een tip hoe je hier een foto kan plaatsen.




      Groetjes uit het zonnige zuiden.

      #17965138
      evertfisherman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 December 2009

        Hoi Ed,

        Welkom hier.
        Graag zien wij foto’s van jouw Vectra. Via http://www.photobucket.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; (of een andere site waar je foto’s kunt plaatsen) kun je je foto’s uploaden en je foto’s krijgen daar dan als ze upgeload zijn automatisch een link toegekend (IMG-code) welke je hier in je tekst moet plakken en dan wordt de foto zichtbaar voor ons.

        Wat betreft de gegevens welke je kunt opvragen in de boardcomputer:
        Je moet even op het knopje op de zijkant (achteraan) van je ruitenwisserhendel drukken en dan krijg je die gegevens te zien. Je kunt door dat menu scrollen door de scrolltoetsen te gebruiken welke voor het hier eerder genoemde knopje zit.

        Groet,
        Evert.

        #17965139
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008